|
|
#1 |
|
Iemand die er heen gaat?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nee
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zaterdag aanwezig.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga vanavond tot dinsdag
![]() Volgens mij mijn derde keer dat ik ga, vind het altijd wel tof maar het moet wel goed weer zijn ![]() Ik voel me altijd alsof ik in het buitenland ben vanwege de heuvels
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ga vanavond eerst naar een huisfeest van een vriend en dan zien we wel waar we terecht komen.
Hopelijk is het beter weer dan gisteren want dat was bagger hoorde ik. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ga er vanavond heen en dan elke avond denk ik, maar ligt er een beetje aan hoeveel baggerweer het is.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ga er zeker heen, alleen nog onduidelijk welke dagen.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gister was baggerweer dus ik ben niet gegaan, maar vanavond ga ik op het Valkhof kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Misschien nog even kijken in ODW als ik in de buurt ben maar ik denk het niet
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
wandelen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
T is dat ik moet werken, anders had ik ff naar mn zus in Elst gegaan om eea te vieren tijdens de dag van Elst
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pics van je zus
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
ik zal ff zoeken, moet nog wel ergens een mapje met naaktfoto's hebben
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben er nu al twee dagen, ga donderdag naar huis denk ik. Maar godver, gisteren viel echt alles in het water. Zo weer even wat bandjes kijken bij de Affaire. Vandaag even Pien Feith, Cloud Control, Bibio, Washed Out en DD/MM/YY zien. Ik zie nu dat Dananananaykroyd en Aux Raus woensdag op de Affaire staan. Wow dit gaat zo'n lekkere week worden mensen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
een mapje maar?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ga wel een keertje kijken, mits mooi weer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien effe langs, ligt aan het weer.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
2 nachten geweest, overdag niet gegaan vanwege het weer maar 's avonds bleef het steeds droog. Gisteren was echt super tof in ''Dollars''
![]() Ik schrok me wel de pleuris toen ik daar de straat zo stijl naar beneden zag lopen, de tering zeg !
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Vrienden van mij waren er gisteren ook nog. We gaan bijna altijd naar Dollars in Nijmegen, goede tent. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Godverdomme mensen, net terug van m'n laatste avondje. Echt elke avond was weer een totaal ander avontuur. Zoveel mensen en wijven ontmoet en 1 gezellige boel. Helaas moet ik morgen naar een concert anders ging ik nooit meer weg..
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vierdaagsefeesten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |