|
|
#1 |
|
Zag er niet direct een topic over, vandaar. Post hier alle interessante documentaires die je gezien hebt eventuele naar beneden haal links mogen natuurlijk ook
![]() Net toch wel een hele schokkende documentaire gezien over een opvanghuis voor geestelijk gehandicapten in Engeland. Laatst was er ook zo'n geval in Nederland maar dit is toch wel even x10. Beelden zijn erg schokkend. ![]() __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed topic om te volgen. Er zijn tegenwoordig veel te weinig goede documentaires op tv.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zeg maar gerust geen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
. Through . the . Wormhole .BBC Horizon: What is reality .BBC docu "The boy with the incredible brain .En zo kan ik nog wel uren doorgaan. Kijk eigenlijk meer docu's dan series of films. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik herinner me dat soms na 11u 's avonds nog wel eens een interessante documentaire op de publieke omroep was. Weet niet of dat al veranderd is? O.a. Louis Theroux kwam nog wel eens langs afgelopen jaren
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Great Migrations
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Canvas ook ja. De Belgische vervanger wat dat betreft, met 'af en toe' een keer een interessante documentaire.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hm, misschien past hij hier niet direct, maar het is wel degelijk een (zeer interessante) documentaire: Cocaine Cowboys
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nu moet ik zeggen dat dat programma van Lauren Verster op Veronica, ook heel erg goed te doen is. Weet niet of dat echt onder documentaires valt, maar zijn interessante onderwerpen voorbij gekomen.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jauqcues Cousteau natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heb gister het eerste half uur gezien van die Docu in de OP. Dat is best zieke shit hoor, pestkoppen die hun eigen pretparkje hebben
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vind de Human Planet reeks ook echt zwaar vet, prachtige beelden!
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die is ook wel briljant inderdaad.
Of Inside Job, over de crisis. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panorama op de Belg is goed.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Even een flinke kick. Ik zoek nog wat mooie docu's over voetbal, met name de rivaliteit die er heerst binnen het voetbal
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Height of passion: episode 3.
|