![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Yes we can.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
de tt
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kut dadelijk naar het ziekenhuis
![]() Kwam niks uit, kan dus gewoon weer sporten. Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 27-05-11 om 10:54 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
tt
![]() Beeldhouwer zijn is een keuze! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Vanavond maar weer eens sporten voor de vijfde dag op rij.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vechtsporten ook in dit topic of moet ik daar maar een eigen topic over maken?
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Houniet
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Succes is een keuze.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dan moet je ergens anders zijn ja.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kerk, morgen en overmorgen geen tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ohja fuck ook nog.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hemelvaart gooit roet in het eten ja. Heb m'n planning ook om moeten gooien. Maar dat kan dan weer makkelijk omdat ik vrijdag vrij heb
![]() Gaat nu lekker 3 keer fitness en 2 keer per week hardlopen. Woensdag en zondag rustdagen. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben net terug van anderhalve week vakantie.
Daarvoor had ik mijn maxima bepaald en morgen ga ik beginnen met mijn HST training, tot nu toe altijd met verschillende splitschema's gewerkt, maar nu dus full body. Ben dan ook erg benieuwd hoe dit gaat bevallen en naar de resultaten. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ga ook tegenwoordig. 2x per week denk ik dat ik het voorlopig bij hou.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat train je?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Weet niet precies
Werk met schema's die ze in de sportschool hebben en met wat hulp van de mensen die daar rondlopen. Richt me vooral op trainen van beenspieren en mezelf conditioneel op peil houden voor volgend seizoen. Doe daarnaast, wat minder, aan mijn armspieren en buikspieren vooral.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gewoon aan de mensen vragen, leer je een hoop van.
Schaam je niet! .Ik ga lekker hardlopen als de zon ondergaat. Ga over een uurtje weg ongeveer. Heerlijk weer, muziekje aan alles. Morgen ga ik lekker thuis aan de fitness. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Kolere, ik was gisteren in een andere locatie van onze sportschool. Lagen daar dumbells van 50 kilo. Er traint daar iemand die als bijnaam 'het beest' heeft. Nu begrijp ik waarom.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Haha sick.
Je moet het maar 'willen'. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Die liggen er bij ons ook hoor, wordt heel af en toe gebruikt voor de bent over row :p Dat valt nog wel mee als je al vrij groot en sterk van nature bent
Doe zelf 10x 35 kilo max.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Voor de biceps zou het wel echt een zieke oefening zijn
. Ik prijs me al gelukkig als ik ooit 15 herhalingen * 20 kilo per set ga bereiken .
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vind cijfers niet zo heel spannend.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inderdaad, als er iets nietszeggend is. Bovendien sloop je heel je lichaam met die zware gewichten.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vanavond nog even een uurtje, 3 keer geweest deze week. Kan er net mee door
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik had vanmorgen willen gaan, alleen het was te gezellig vannacht.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Welke shirts hebben jullie aan met fitness? Gewoon van die voetbalstof dingen of eckte hemden?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Boeit me eigenlijk niet zoveel, als ik er mee kan sporten. @houniet, Ik ken het ja, wou eerst ook altijd op zaterdagmorgen gaan fitnessen. Maar daar ben ik toch na een tijdje mee gestopt, heeft niet veel zin |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Katoenen shirts vind ik echt niet fijn, die dingen die plakken als de pest
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zwarte V-hals van dunne stof.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vhals met fitness
![]() Ik zoek trouwens nog kekke schoenen voor de fitness, fluor geel. Kan ze nergens vinden
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Draag je ook van die handschoentjes, Elwood?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik doe gewoon een tshirt aan, maar niet zo'n pauper strak -zie mij dan- shirt. Hemden vind ik niets.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Strakke shirts zitten wel het lekkerst..
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat wel, maar niet voor fitness. Althans dat vind ik. Want je lichaam zet een beetje uit als je bezig bent. Als het dan te strak gaat zitten wordt het irritant (bij mij dan).
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik zag laatst iemand fitnessen in een spijkerbroek
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
.Tsja, ieder zijn ding. Ik heb wel altijd mijn Ipod mee .
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Handschoentjes
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die krengen heb ik niet eens in de winter aan.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik gebruik ze zelf ook niet. Maar ik kan me toch best voorstellen als je aardig kunt bankdrukken, dat je ze dan gebruikt voor de grip..
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hier gebruiken de topboys ze al als ze 5kg bankdrukken
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het is handig als het warm weer is, dan kun je wel eens door de zweet weinig grip hebben. Mja, voor de rest zie ik het nut er ook niet zo van in.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als je bang bent voor eelt op je handen...
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Denk dat ik de komende weken voornamelijk even cardio gaan doen. Mijn armen groeien inmiddels dermate dat het vet weg is en er de nodige spierballen zichtbaar zijn
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Na mn gebroken pols heb ik nooit meer kunnen opdrukken, op de een of andere vage reden lukt het nu sinds vandaag wel weer. Niet veel... maargoed..
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fitness Topic #2: mooi zijn is een keuze
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |