![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Ik ben ook weer lekker begonnen, al is het vooral conditie-training. Zo'n opgepompte homo hoef ik niet te worden.
Lekker rennen en met de oortjes in naar VI kijken, heerlijk. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Mijn armen zijn wel dik/groot geworden, al blijft de rest nog wat achter
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Feyenoorder zijn is een keuze...wel een zeer slechte maar het is een keuze
![]() Kennen jullie de nieuwe Kuip al...? Hahaha ![]() |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Volgens mij.....
Zit je niet helemaal in het goede topic
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Lekker fitnessen in de Kuip.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Vanavond weer even KT en 30-35 min cardio
![]() Maandag 65 crosstrainert gedaan, dinsdag KT en 30min cardio en gisteren ook weer 65 min crosstrainer. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ik reageerde op de titel van het topic...
Mooi zijn is een keuze... maar ik zal even ontopic blijven: fitness. Ik ga 2 x in de week 1,5 uur en doe dan cardio en vooral apparaten om de 3 welbefaamde BBB gebieden strak te houden/krijgen . Ik heb zitten nadenken over hardlopen maar ben liever niet weersafhankelijk. Sommige mensen vinden fitness saai maar ik vind het wel perfect, lekker je eigen ding doen, op je eigen tempo. En bovendien kun je sinds kort bij ons op de sportschool ook extra korting krijgen met van die Groupon cadeaubonnen, dus als ik een keertje wat afwisseling wil dan ga ik Zumba lessen volgen in plaats van fitnessen. Ook erg leuk! En niet geheel onbelangrijk: Zumba pakt ook de BBB gebieden aan, dus perfect voor mij !
Laatst gewijzigd door liza; 13-02-12 om 14:38 |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Vrouwen in de sportschool
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Lijkt me juist helemaal niet prettig als vrouw zijnde, om naar de sportschool te gaan. Je bent dan meestal de enige en wordt de hele tijd aangestaard door alle andere aanwezigen.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Haha inderdaad.. de enige? Bij mijn sportschool (kom er nauwelijks trouwens) hebben ze elke avond wel wat voor vrouwen, Zumba of hoe heet die shit allemaal.. en andere dansen en daarna zie je ze ook gewoon.
En dan ook nog eens dat alle mannen kijken Bij mijn sportschool zie ik weinig vieze oude mannetjes eigenlijk.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Van de universiteit, dat verklaart een boel ja
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Fitness in Fleringen
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Waar dan?
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Hier op de UvA is altijd de helft wel vrouw.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
#173 | |
|
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
#175 | |
. Misschien ligt het aan het feit dat hier de vrouwen eerder andere sporten gaan beoefenen, het is namelijk een sportcomplex.En anders ligt het gewoon aan dat het in het hoge noorden is, waar alleen maar boeren zijn ofzo .
|
||
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
Wtf, geen vrouwen bij je universitair sportcentrum... in Tilburg kijk je je ogen soms uit betreft vrouwen joh!
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
Ja, lopen er genoeg hoor!
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Nee, haha juist niet.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Haha, dan zou ik daar maar snel heen verhuizen als ik jou was, of woon je daar al
?
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Vanmiddag conditietest gehad, ik dacht dat ik gewoon een testje moest doen maar ik moest opeens maximaal gaan fietsen
Ik had ook een half uur van tevoren gefietst met volle wind tegen en de hoogste versnelling Desalniettemin kwam ik bijnaaaaaa aan ''actieve sporter'' en is mijn conditie prima op orde. Niet mis aangezien ik nog maar 6 weken weer bezig ben Mijn bottleneck zijn wel echt mijn knieen blijkt Vanaf nu 2x per week zwemmen en 1x fietsen op hartslag. En mijn fysio komt schijnbaar regelmatig bij Ajax
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Dan zou ik even extra uitkijken als ik jou was.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
Sinds 3 weken weer begonnen met fitness. Snap niet waarom ik het maanden heb laten liggen, héérlijk.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Een maat van hem werkt er, hij zelf niet
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Op hartslag trainen is trouwens een stuk zwaarder dan ik verwacht had. Is echt al 4 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan had maar ik moet echt een stuk sneller fietsen dan ik dacht om m'n hartslag te halen.
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Met de crosstrainer gaat mijn hart altijd een stuk sneller omhoog dan met fietsen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
![]() Ik denk dat als ik de test volgende week zou doen ik dan hoger dan 174 was gekomen !
||
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Trouwens, crosstrainer
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Haha, nou ik vind mannen op de crosstrainer beter dan mannen die zichzelf oppompen met gewichten!
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Ben jij daar ook altijd? Heb ik je misschien wel eens gezien
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Niet bij de fitness, ik zwem in het Marnixbad.
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Spierpijn.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Kan alleen nog maar zwemmen voorlopig
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Dat is mooi lelijk man, wat is er gebeurd?
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
SI gewricht (in onderrug) is nog steeds ontstoken maar dat moet wel zo'n beetje over zijn. Heb daar over 3 weken een MRI scan voor. Maar sinds een paar weken doet mijn linker lies/bovenbeen best pijn. Mag daardoor bijna niet fietsen (behalve het broodnodige op rustig tempo) en het is de vraag wat daar mee aan de hand is. Krijg ik een echo voor binnenkort.
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Klote man, beterschapjes.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Ging weer lekker vandaag. Voel me goed zwaar.
Tijd om te werken. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fitness Topic #2: mooi zijn is een keuze
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |