|
|
#51 |
|
|
Bwhehehe, slechte grap.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#52 |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Zou toch mooi zijn als er eentje wel had gewerkt
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Bump
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nice
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hoeveel heb je nog nodig?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
QE544GFF
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
495JQ4UK
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
zo jij drinkt snel
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bedankt voor de codes thieske!
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Als hier de mensen klaar zijn en geen codes meer nodig hebben dan houd ik mij aanbevolen! Heb er nog aardig wat nodig
. Ik drink zelf praktisch geen cola dus
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
nog 2 hier
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Gelukt
Bedankt iedereen! Als er meerdere zijn die codes nodig hebben is dit topic handig..
|
|
|
|
|
#66 |
|
De rest van de codes kunnen allemaal naar mij
. Heb er nog ongeveer 100 nodig
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bump! Komop mensen, meer cola drinken!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik drink geen cola..
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik drink Euroshopper cola
.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
BF43FR11
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
grapjas
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
5l9wg224
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Thx!
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tot wanneer kan ik codes sparen en inwisselen?
Je kunt codes sparen van 1 april 2011 t/m 30 juni 2011. Spaarcodes inwisselen en items bestellen kan t/m 31 juli 2011 in de online Boutique. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Zojuist de koelkast besteld
.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Het zusje van een vriend van me werkt in de weekenden bij een supermarkt, die heeft 144 doppen voor me meegenomen
. Heb er nu nog 38 over op mijn account.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Zal z'n baas blij mee zijn
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Steelt ie ze van statiegeld flessen? Dan loop je de kans dat ze ook al gebruikt zijn... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Deden wij eerder ook van de Heineken tapvaten die werden ingeleverd.
Mooie bbq-spullen en bierglazen ed. aan overgehouden. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
. Maakt niet uit hoor, de supermarkt krijg evenveel geld terug voor een fles met dop als zonder
|
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Overigens werkten ze allemaal die ze mee heeft genomen, het was alleen wel een pain om 150 codes achter elkaar in te typen omdat sommigen slecht leesbaar zijn
.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hey dat kan ik ook wel doen!
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ik hoorde van Breach dat veel van die producten al uitverkocht zijn.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hier mogen ze tegenwoordig niet eens meer met dop in de VS, alleen zonder
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Met dop kun je er natuurlijk een wapen van maken
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
en een bom
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Een bom is een wapen pannenkoek.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
Hij is binnen! Bedankt aan degenen die het mede mogelijk hebben gemaakt.
|
|
|
|
|
#94 |
|
pics?
|
|
|