|
|
#1 |
|
Op het internet zijn er enorm veel handige tools te vinden, voor wat dan ook. Daarom een goed idee om er eens een topic over te openen zodat men die shit kan delen enzulks
![]() TS begint: Welcome to Gyazo : Seriously Instant Screen-Grabbing Een tool waarme je een screenshot kan maken van een gebied dat jij selecteert uiteraard en vervolgens wordt het gelijk geupload, geen gezeik meer dus met prtscrn>paint->opslaan->tinypic
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]()
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Topic met potentie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Alleen Windows programma's ?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klopt, maar dan wordt 'ie nog niet direct geupload natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
True that (daarom heb ik het tooltje ook gedownload), maar je hoeft iig niets meer in paint te doen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat is inderdaad wel handig
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar niemand die een tooltje regelmatig gebruikt dat redelijk onbekend is?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Quicksilver, CoverSutra.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kopbal, superrelaxed linkje!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wel handig. Vorig jaar moest ik voor m'n pa de Oudejaarsloterij opzeggen, hebben die sukkels destijds alleen z'n gewone lidmaatschap van de Staatsloterij opgezegd. Veronicagids hadden we ook opgezegd, maar kennelijk was in mei net het abonnement verlengt met een jaar en nu hebben we een jaar lang alsnog die gids.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
HeidiSQL - MySQL made easy
handige lichtgewicht (gratis) mysql administratie applicatie. Zitten ook handige features in __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Zonder StrokeIt word ik gek. Dat staat er altijd als eerste op. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat is StrokeIt?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mouse gestures
.C "tekenen" is sluiten, op en neer is refresh, schuine streep naar linksonder is minimaliseren etc etc. Je kan per programma commando's instellen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij doet 't niet bij mij
Als ik Learn Gestures klik bijvoorbeeld herkent ie niks. Moet ik de muisknop ingedrukt houden ofzo?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Kan je er morgen wel mee helpen als je er niet uit komt. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volgens mij heb ik 't wel onder de knie. Probeerde alles behalve rechtermuisknop
.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
. Je kan ook andere knoppen instellen, maar rechtermuisknop is wel het prettigst. Je kan ook ergens programma's toevoegen waarin het niet werkt. Handig voor als je games opstart. Gewoon de .exe adden van het desbetreffende programma onder het kopje "disable"
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik kan niet zonder quicksilver. Quicksilver (software) - Wikipedia, the free encyclopedia
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Media Converter - the fastest free online audio and video converter
Gebruik ik voor youtube converts, en sommige bestanden van thuis. Handig programma, enige nadeel is het maximale gebruik van 5 converts per dag.. __________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|