![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() 538 voor War Child Bij 538 gaan ze Serious Request counteren met 538 voor Warchild, kan het een succes worden?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja dag, ik blijf niet aan de gang.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk dat de meeste mensen dat idee hebben
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Want serious request is niet commercieel?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er stond vandaag op het werk zelfs een donatiepotje met 'HELP JAPAN'.
Echt what the fuck, dat is een knetterrijk land. Moet ik nou twee euro in die pot gooien zodat ze daar binnen drie maanden weer een flatscreen-tv in hun nieuwe huisje hebben staan?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nederland is volgens mij vrij gul, al zou je het niet zeggen als je de meeste mensen hoort praten.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Commerciele radio, etc, je snapt me
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat is toch gewoon heel veel?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Opgeteld weer wel ja.
Per persoon eigenlijk niet, vooral als je bedenkt dat sommige mensen meermalen 100 euro doneren voor een plaatje. Dat houdt gewoon in dat we helemaal niet zo gul zijn als we steeds maar roepen, net zoals we helemaal niet zo tolerant zijn als we roepen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ah, nu kan ik trouwens eerder naar bed
![]() 22-02 53n8Club ipv 00-03 __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Dan hou je er ook niet zoveel meer over. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
vrijdag 25 maart 14:00-18:00 Rotterdam Schouwburgplein
vrijdag 25 maart 18:00-22:00 Rotterdam Schouwburgplein vrijdag 25 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein zaterdag 26 maart 06:00-10:00 Hoogezand Sappemeer de Hooge Meeren zaterdag 26 maart 10:00-14:00 Vlissingen Spuistraat zaterdag 26 maart 14:00-18:00 Groningen Grote Markt zaterdag 26 maart 18:00-22:00 Goes Grote Markt zaterdag 26 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein zondag 27 maart 06:00-10:00 Leeuwarden WTC Expo zondag 27 maart 10:00-14:00 Delft Markt zondag 27 maart 14:00-18:00 Heerenveen Gemeenteplein zondag 27 maart 18:00-22:00 Den Haag Grote Markt zondag 27 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein maandag 28 maart 06:00-10:00 Assen Veemarkt maandag 28 maart 10:00-14:00 Utrecht Vredenburg maandag 28 maart 14:00-18:00 Emmen Marktplein maandag 28 maart 18:00-22:00 Amersfoort Lieve Vrouwen Kerkhof maandag 28 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein dinsdag 29 maart 06:00-10:00 Zwolle Lubeckplein dinsdag 29 maart 10:00-14:00 Arnhem Korenmarkt dinsdag 29 maart 14:00-18:00 Deventer Brink dinsdag 29 maart 18:00-22:00 Apeldoorn Marktplein dinsdag 29 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein woensdag 30 maart 06:00-10:00 Almere Stationsplein/Metropolestraat woensdag 30 maart 10:00-14:00 Den Bosch Parade woensdag 30 maart 14:00-18:00 Batavia-Lelystad Bataviastad, r. van hoofdingang woensdag 30 maart 18:00-22:00 Eindhoven Markt woensdag 30 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein donderdag 31 maart 06:00-10:00 Zuidas-Amsterdam Gustav Mahlerplein donderdag 31 maart 10:00-14:00 Roermond Stationsplein donderdag 31 maart 14:00-18:00 Haarlem Grote Markt donderdag 31 maart 18:00-22:00 Venlo Oude Markt donderdag 31 maart 22:00-06:00 Rotterdam Schouwburgplein vrijdag 1 april 06:00-10:00 Den Haag/Binnenhof Hofweg vrijdag 1 april 10:00-14:00 Efteling vrijdag 1 april 14:00-21:00 (finale) Rotterdam Schouwburgplein __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hier in Twente ook niet, maar hier doet radio538 het ook bijna nooit. Meestal zit Grenspoal FM, LULFM of KnetterbielFM erdoorheen te draaien met pietje potent platen.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sowieso weinig variatie.. Alleen Den Bosch en Eindhoven in Brabant. En de efteling natuurlijk, dat is dan weer wel dichtbij
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Waarom promoten ze dit niet wat beter. Ik heb er nog niets over gehoord op 538 zelf.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
oow daar heb je het net.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is in potentie een hele leuke actie natuurlijk, maar dan moet het wel aandacht krijgen van de overige media.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik lees het nu voor het eerst. Maar ik schiet mezelf dan ook nog liever door mijn voet dan dat ik naar 538 luister.
Amen. Dit soort acties doe ik niet aan mee. Ik snap wel dat een altruïstische bijdrage aan een goed doel niet bestaat, maar bij dit soort dingen gaat het wel erg veel om het opkrikken van de eigenwaarde. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Ik vind het goede doelen steunen om jezelf te profileren ook niet leuk, maar ben benieuwd naar de DJ combinaties en de leuke radio die hopelijk volgt. Hoop ook dat ze veel verzoekjes draaien voor geld, hebben we misschien betere muziek op 538.
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Klopt. De programma's er omheen zijn vaak best oke. Daar is altijd wel een hoop tijd en moeite in gestoken. Maar luisteren zal ik in dit geval toch niet. Ik luister al zelden radio, maar 538 komt er bij mij echt nooit meer in.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
En we zijn los! \o/
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik dacht idd ook al direct aan SR toen ik van die actie hoorde ja. Maar goed, niets mis met zo'n actie als dit (zolang ze maar zorgen dat het geld rechtstreeks naar de juiste mensen gaan i.p.v. corrupte regeringen en dubieuze organisaties). Sowieso, nu er door de regering veel minder geld gegeven wordt aan ontwikkelingshulp zijn goede doelen-acties opzich prima. Nu kunnen mensen zelf bepalen of ze wat geld willen geven en wordt er daarmee ook kritischer naar de organisaties gekeken die het geld ontvangen, want nu weet iedereen aan welk doel hij heeft gegeven. Dat weet je niet van het geld dat de regering betaald. Prima zo dus.
En ja, 538 krijgt er media-aandacht en luisteraars mee, maar waarom zou dat niet mogen? |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Al 157.000 euro.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wtf, ik zag gisteravond iets van 4 man op da plein staan
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
overdag staan er toch wel 100-200 mensen.
Savonds en snachts is t vrij uitgestorven ja
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
weer zo'n kansloos 24 uur per dag kanaal op UPC, net zoals die van Secret Story
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En toch kijken?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
538 voor Warchild #1 Commerciële Serious Request?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|