![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#102 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Zijn ze aangekomen?
Mijne is alweer weggehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Heb ze hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Ik vergeet steeds die stickers mee te nemen om ergens op te plakken.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ik heb ze ook binnen.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Meteen in je binnenzak proppen die dingen.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Doe ze dan nu je er aan denkt in de binnenzak van je jas of in je Marokkanentasje...
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Je moest eens weten hoelang die stickers (zonder dat ik er erg in heb) in de binnenzak van m'n jas zitten....
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Ja, goed bezig ! Heb alleen met m'n dronken kop half bruins ondergeplakt, terwijl ik de stickers mee wou nemen naar Canada en Mallorca
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Lieve Riro heb je nog stickers voor mij
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ga binnenkort weer naar NL, dus dan kan ik ook wel stickeren. Heb nog wel een paar goede plaatsen waarvan ik weet dat ze blijven plakken
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
PM met vertraging gestuurd, als er nog wat zijn
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Oh doe mij ook nog maar een setje dan!
Overigens afgelopen week bij de kuip nog een VBLforum stickers gespot. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
O ja, waar dan?
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ter hoogte van de moskee. Op een lantaarnpaal.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
2 pakketjes op de post gedaan!
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Heb ze ontvangen!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Heb er 1 bij NAC geplakt oude was ook net weg.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ik wil ook wel een pakketje stickers.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik vergeet ze telkens. Zal ze proberen mee te nemen naar Zwolle vrijdag
.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
Hier hetzelfde. Ze liggen al maanden op mijn bureau. Zal ze vrijdag ook maar meenemen naar Cambuur.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik doe ze nu in mijn jaszak witikvil! Als jij nou hetzelfde doet, anders vergeten we ze toch weer
.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
Ik weet nog niet welke jas ik vrijdag aan ga doen en hoe koud het wordt.
|
|
|
|
|
|
#134 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
Heb ze ook binnen. Utrechters binnenhalen
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
De stickers zitten in mijn jaszak
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Is die al terug uit Zagreb?
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
Ben ze toch vergeten
. Andere jas aangedaan maar vergeten de stickers uit die andere jas te halen .
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ik heb gister al mijn stickers opgemaakt in het stadion en in het supportershome
.En op de rug van een paar mensen.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Wie heeft die stickers tussen Erasmus en Kralingse Zoom gespamd?
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
*kick*
Ik heb er nog eentje gevonden met de oude forumnaam . Heb wel een idee waar die op te plakken, maar nu ben ik dus op zoek naar een kalender als onderstaande. Iemand die me eraan kan helpen..? ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
![]() Voor het stadion van Dynamo Dresden __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Alle stickers die ik heb geplakt zijn weggehaald
.
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
In Breda zitten er nog wel een paar
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Stuur mij maar weer een set op, plak de gewoon opnieuw
.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Doe mij ook nog maar wat
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV Stickers #6: Riro mag likken!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|