Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-03-11, 19:09 Standaard   #1
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Ondanks dat het merendeel hier Ajacied is neem ik aan dat ze niet allemaal uit Amsterdam komen. Dus misschien wel eens leuk om wat meer te vertellen over de stad waar je geboren, opgegroeid bent of waar je nu woont.

TS begint:

Geboren in Vlissingen: Echter niet de moeite waard om wat over te vertellen aangezien ik daar alleen in het ziekenhuis heb gelegen.

1-6 jaar Middelburg: Kleine stad wat ze in andere provincies misschien nog wel een dorp noemen ook. Mooie stad wel opzich qua gebouwen in het centrum.

Verder niet erg bruisend ofzo. Wel wat cafetjes e.d. maar niet echt de moeite waard en het wordt steeds minder ook.

6-17 jaar en vanaf 24 Arnemuiden: Klein dorpje naast Middelburg ca 5 km. Heeft de noodzakelijke voorzieningen maar verder niet echt wat bijzonders. Wel een voordeel is dat het dicht bij het strand en het Veerse meer is. Qua ligging in de zomer is het wel ideaal. Arnemuiden kan je verder in het straatje Urk, Volendam scharen qua cultuur van de mensen, buitenstaanders hebben ze het niet zo op en het drugsgebruik is ook van hetzelfde niveau.

Ook Arnemuiden heeft een station:

Verder bezienswaardigheden:

17-24 jaar Breda: Leukste stad waar ik tot nu toe heb gewoond, al is dat ook niet zo moeilijk natuurlijk als je mijn andere plaatsen ziet waar ik heb gewoond. Gezellig en veel cafes. En natuurlijk de stad waar NAC speelt.

Laatst gewijzigd door Marioow; 02-03-11 om 19:59

(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-03-11, 19:18 Standaard   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Geboren in 's-Hertogenbosch:
Stad van

Daarna op mijn 18e richting Amsterdam gegaan, maar goed dat kent iedereen wel.

Op mijn 26e naar Zaandam gegaan en daar woon ik nog steeds.

sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 19:29 thumb up   #3
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben koning verhuizen, dus alleen even de belangrijkste op een rijtje..

Derby, in de East Midlands in Engeland. Tot ongeveer mijn vierde, maar kom er natuurlijk nog steeds graag ivm familie. Het is een middelgrote stad met alles wat er bij hoort: leuk en tamelijk modern centrum, typische Britse huizen, de beste voetbalclub ter wereld, chavs, lelijke wijven, lekkere wijven, gemiddelde wijven met veel te kortje rokjes en plamuurmiddel op het gelaat.

Winkels ende zo.

Kathedraal.

Voetbal.

Chavs.

Leiden, sleutelstad. Ze hebben overblijfselen van een burcht, studentes, pauperige kroegen, een aardig 'poppodium' in de vorm van LVC, geen voetbal op niveau, een kutbioscoop en een lelijk station. Wel een extreem goede snackbar genaamd HENDO (in de pauperbuurt, dat dan weer wel).

Pittoreske foto.

Zaandam, dat stadje wat vergroeid is met Amsterdam Noord en al haar medelanders overneemt. Allerlei volk van over de hele wereld te vinden in het centrum, en dan met name uit Marokko, Turkije, Suriname, Polen, enz. Geen voetbal op niveau weer, wel een leuk filmhuisje genaamd De Fabriek. Een spuuglelijk station omringd met dat wat Zaanse huisjes probeert na te bootsen. Een koekfabriek van Verkade. Saaie kroegen, maar wel dichtbij Amsterdam (goddank).

Hotel Zaandam, .

Winkels.

Vragen? Geen vragen? Mooi, gaan we door.

Oud 02-03-11, 19:36 thumb up   #4
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

TVP voor heel lange post met hele mooie plaatjes van 3 prachtige, historische steden.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 19:51 Standaard   #5
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Vroomshoop, niet geboren, wel getogen.

Als je vanuit het zuiden naar Vroomshoop rijdt, zie je waarschijnlijk dit als eerste. Geboorteplek van de sterkste man van Nederland, Jarno Hams.

Een boerengehucht vol idioten, dorpsmongolen en zwakzinnige figuren. Als het gemiddelde IQ onder de 90 ligt, zou het me niet verbazen.

Het architectonische wonder van Nederland, Vroomshoop Centraal.

Almelo, wel geboren, niet getogen, wel woonachtig.

De stad van de mooiste voetbalclub in het oosten des lands. FC Twente, eat your heart out.

Ook hier is een station!

Heuj .

Oud 02-03-11, 19:59 Standaard   #6
Kluf

Heracles, .

Toch wel een beetje m'n cluppie in NL, als ik er een moet kiezen.

Oud 02-03-11, 20:12 thumb up   #7
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Geboren in:

Nijmegen, Neerlands ouwe stad. Bekend om haar St. Stevenstoren, Waalbrug, studentenkroegjes en ander links krakersgespuis.
Tot mijn 22e gewoond, maar toen kwam toch de drang om weer een studie op te pakken en naar een andere stad te gaan.
Keuze was niet moeilijk, mede doordat ik al sinds kleins af aan naar Feyenoord ga en een Rotterdamse vader (en dito familie uiteraard) heb.

Dus werd het:

En daar woon ik nu zo'n half jaar en iets meer.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 20:14 Standaard   #8
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

kun je in Rotterdam studeren?

edit; owja, Erasmus

Oud 02-03-11, 20:21 Standaard   #9

Baquba's Voetbal Forum schermafbeelding

De mooiste stad van Nederland.

Laatst gewijzigd door Baquba; 02-03-11 om 20:29
Baquba is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 20:31 thumb up   #10
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed topic. Ik ga later nog wel iets vertellen, al is mijn dorp vrijwel zoals ieder plattelandsdorpje.
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 20:36 Standaard   #11

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Geboren in Zwolle en daar tot mijn vierde gebleven. Mijn oma woont er nog in een mooi appartementje aan de gracht

Toen ik vier was verhuisden we naar Nijmegen. Daar één jaar gewoond, maar er woonden te weinig kinderen in de wijk waar wij woonden en dus besloten mijn ouders naar Malden te verhuizen. Daar tot mijn achttiende gewoond. Malden is de afgelopen decennia fors gegroeid (inmiddels 13.000 inwoners) en is een echt slaapdorpje van Nijmegen. Veel historie heeft het dorp dus niet, maar wel een vrij groot winkelcentrum waar je kan 'funshoppen' en sinds 2002 een bioscoop, waar ik ook nog enkele jaren gewerkt heb. Malden is voornamelijk bekend vanwege haar zweefvliegveld en als laatste dorp waar de Vierdaagse doorheen gaat, alvorens men de Via Gladiola bereikt. Ook heeft het enkele profvoetballers groot gebracht, waarvan deze twee heren het meest bekend zullen zijn bij jullie:

Verder is Malden een vrij saai dorp, maar heeft het wel een uitstekende ligging. Binnen een half uur ben je op de fiets in het centrum van Nijmegen en het ligt aan de rand van een prachtig bosgebied. Ik heb er dus een prima jeugd gehad

Op mijn achttiende ben ik naar Groningen verhuisd om daar te gaan studeren. Maar over Groningen kunnen de echte Grunnegers (niet te lezen als: Grun-negers) vast beter vertellen

Laatst gewijzigd door Strooper; 02-03-11 om 20:38

Oud 02-03-11, 20:38 hearth   #12
...

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper Bekijk bericht
Geboren in Zwolle en daar tot mijn vierde gebleven. Mijn oma woont er nog in een mooi appartementje aan de gracht

Toen ik vier was verhuisden we naar Nijmegen. Daar één jaar gewoond, maar er woonden te weinig kinderen in de wijk waar wij woonden en dus besloten mijn ouders naar Malden te verhuizen. Daar tot mijn achttiende gewoond. Malden is de afgelopen decennia fors gegroeid (inmiddels 13.000 inwoners) en is een echt slaapdorpje van Nijmegen. Veel historie heeft het dorp dus niet, maar wel een vrij groot winkelcentrum waar je kan 'funshoppen' en sinds 2002 een bioscoop, waar ik ook nog enkele jaren gewerkt heb. Malden is voornamelijk bekend vanwege haar zweefvliegveld en als laatste dorp waar de Vierdaagse doorheen gaat, alvorens men de Via Gladiola bereikt. Ook heeft het enkele profvoetballers groot gebracht, waarvan deze twee heren het meest bekend zullen zijn bij jullie:

[afbeelding: link]

Verder is Malden een vrij saai dorp, maar heeft het wel een uitstekende ligging. Binnen een half uur ben je op de fiets in het centrum van Nijmegen en het ligt aan de rand van een prachtig bosgebied. Ik heb er dus een prima jeugd gehad

Op mijn achttiende ben ik naar Groningen verhuisd om daar te gaan studeren. Maar over Groningen kunnen de echte Grunnegers vast beter vertellen
Wij gingen vroegah altijd knokken tegen Maldense jeugd, bij die kerk/pleintje enzo.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 02-03-11, 20:39 Standaard   #13
Geboren in het ziekenhuis in Leeuwarden. Verder niet gewoond, maar toch wat plaatjes.

Opgegroeid in een dorpje zo'n 6 km boven Leeuwarden genaamd Stiens. Heb er tot mijn 18e gewoond.

Sinds mijn 18e woon ik in Groningen.

witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 20:44 Standaard   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Wij gingen vroegah altijd knokken tegen Maldense jeugd, bij die kerk/pleintje enzo.
Kom je zeker uit Hatert

Oud 02-03-11, 20:45 Standaard   #15
...

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper Bekijk bericht
[...]

Kom je zeker uit Hatert
Ja.
Maar al vrij vlot in de benedenstad gaan wonen, gelukkig.

Oud 02-03-11, 20:46 Standaard   #16

[...]
Ja.
Maar al vrij vlot in de benedenstad gaan wonen, gelukkig.

Oud 02-03-11, 20:50 thumb up   #17

[...]
Hoe oud ben jij dan wel niet gast?
Oud 02-03-11, 20:51 sunglasses   #18
...

Oorspronkelijk geplaatst door Baquba Bekijk bericht
[...]

Hoe oud ben jij dan wel niet gast?
22, oud he?

Oud 02-03-11, 20:53 Standaard   #19
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben 12x verhuisd in mijn leven!
Wij hadden namelijk vroeger een reizend bestaan.
Mijn vader had circus boli!
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 21:02 Standaard   #20

[...]
22, oud he?

Hé Rotterdammert, gaan wij morgen nog een paar pintjes op Varkenoord nuttigen.
Oud 02-03-11, 21:03 Standaard   #21

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Ik ben 12x verhuisd in mijn leven!
Wij hadden namelijk vroeger een reizend bestaan.
Mijn vader had circus boli!
Dus jij bent in het echt een !
Oud 02-03-11, 21:06 Standaard   #22
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee tegenwoordig doe ik niets meer met het circus maar als kind kon ik jongleren staand op het zadel van een shetlandpony bijv. Die liep dan rondjes door de piste.
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 21:13 Standaard   #23

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Nee tegenwoordig doe ik niets meer met het circus maar als kind kon ik jongleren staand op het zadel van een shetlandpony bijv. Die liep dan rondjes door de piste.
Respect!
Oud 02-03-11, 21:24 Standaard   #24
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben geboren en getogen in Heerlen. Oude mijnstad, maar ook wel wat mooie plekjes:

Kasteel ter Worm

Pancratiuskerk

Kasteel Hoensbroek

Daarna naar Leiden getrokken om te studeren, daar heeft Clough al wat over gepost en sinds ruim vijf jaar woonachtig in Den Haag . Den Haag beschouw ik inmiddels echt als mijn thuisstad en ik verwacht niet dat ik deze stad nog snel zal verlaten. Hagenees zal ik nooit worden, maar Hagenaar wel.

Het Vredespaleis, daar begin ik mee aangezien ik daar praktisch naast woon. Als ik nu naar buiten kijk zie ik de verlichte toren.

Natuurlijk het Binnenhof

De skyline (wordt de komende jaren nog behoorlijk uitgebreid)

Kijkduin

Oud 02-03-11, 21:27 Standaard   #25

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ik ben geboren en getogen in Heerlen. Oude mijnstad, maar ook wel wat mooie plekjes:

Kasteel ter Worm

Pancratiuskerk

Kasteel Hoensbroek

Daarna naar Leiden getrokken om te studeren, daar heeft Clough al wat over gepost en sinds ruim vijf jaar woonachtig in Den Haag . Den Haag beschouw ik inmiddels echt als mijn thuisstad en ik verwacht niet dat ik deze stad nog snel zal verlaten. Hagenees zal ik nooit worden, maar Hagenaar wel.

Het Vredespaleis, daar begin ik mee aangezien ik daar praktisch naast woon. Als ik nu naar buiten kijk zie ik de verlichte toren.

Natuurlijk het Binnenhof

De skyline (wordt de komende jaren nog behoorlijk uitgebreid)

Kijkduin

Nooit geweten dat jij uit Moerwijk kwam.
Oud 02-03-11, 21:29 big smile   #26
Ik niet!

[...]

Nooit geweten dat jij uit Moerwijk kwam.
In de buurt van, maar ik woon gelukkig niet in Moerwijk.

Oud 02-03-11, 21:55 Standaard   #27
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Geboren en nog steeds wonend in Zaandam, de wijk Poelenburg om precies te zijn, één van de veertig probleemwijken van Vogelaar. Ik kan mijn Zaandam en Poelenburg niet echt mooier maken dan dit, al moet ik er bij zeggen dat veel flats inmiddels vier centrale schotels op het dak hebben.

Even later noemt wethouder Piet Keijzer het centrale systeem het slagroom op de taart. ,,Dit is het toppunt van integratie. Jan en Marie kijken naar een Turkse zender en Achmed en Fatima naar een Nederlandse zender. Bovendien kan het begrip 'Pannenkoekendorp' weg.”

Maar ik heb het reuze naar mijn zin hoor.

Oud 02-03-11, 22:04 thumb up   #28
Kluf

Hehe, lekkere wijk is dat inderdaad. .

Ik zit in oud-west.

Oud 02-03-11, 22:11 Standaard   #29

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Geboren en nog steeds wonend in Zaandam, de wijk Poelenburg om precies te zijn, één van de veertig probleemwijken van Vogelaar. Ik kan mijn Zaandam en Poelenburg niet echt mooier maken dan dit, al moet ik er bij zeggen dat veel flats inmiddels vier centrale schotels op het dak hebben.

Even later noemt wethouder Piet Keijzer het centrale systeem het slagroom op de taart. ,,Dit is het toppunt van integratie. Jan en Marie kijken naar een Turkse zender en Achmed en Fatima naar een Nederlandse zender. Bovendien kan het begrip 'Pannenkoekendorp' weg.”

Maar ik heb het reuze naar mijn zin hoor.
Lijkt een beetje op Schiedam, is ook 010.
Beetje jammer dit.
Oud 02-03-11, 22:14 Standaard   #30
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Hehe, lekkere wijk is dat inderdaad. .

Ik zit in oud-west.
In Amsterdam woonde ik in oud-west en nu in Zaandam ook in oud-west.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 22:15 big smile   #31
Ik niet!

Ik geloof niet dat ik ooit in Zaandam geweest ben, is dat erg?

Oud 02-03-11, 22:20 Standaard   #32

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

In de buurt van, maar ik woon gelukkig niet in Moerwijk.
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn? Nee?
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen? Ook niet?
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-11, 22:21 big smile   #33
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn? Nee?
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen? Ook niet?
Nee, in Den Haag doen we nog aan apartheid en ik woon aan de goede kant van het hek.

Oud 02-03-11, 22:30 Standaard   #34

[...]

Nee, in Den Haag doen we nog aan apartheid en ik woon aan de goede kant van het hek.
In de achterbuurt van Wassenaar of is het in Scheveningen.
Oud 02-03-11, 22:32 Standaard   #35
Ik niet!

[...]
In de achterbuurt van Wassenaar of is het in Scheveningen.
Aan de rand van het centrum, maar richting Scheveningen.

Oud 02-03-11, 22:34 Standaard   #36

[...]

Aan de rand van het centrum, maar richting Scheveningen.
Dan ken jij het MCH zeker wel?
Oud 02-03-11, 22:38 Standaard   #37
Ik niet!

[...]Dan ken jij het MCH zeker wel?
Het Westeinde? Dat ken ik wel, maar daar woon ik niet direct in de buurt.

Oud 02-03-11, 23:03 Standaard   #38

[...]

Het Westeinde? Dat ken ik wel, maar daar woon ik niet direct in de buurt.
Daar werk ik dus.
Oud 02-03-11, 23:07 Standaard   #39
Als ik jou posts soms lees ben je meer vrij dan dat je werkt.
Oud 02-03-11, 23:09 big smile   #40
Ik niet!

[...]

Daar werk ik dus.
Als wat?

Oud 02-03-11, 23:10 Standaard   #41

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
Als ik jou posts soms lees ben je meer vrij dan dat je werkt.
Ik werk een dubbel leven.
Oud 02-03-11, 23:13 Standaard   #42

[...]

Als wat?
Als het goed is heb ik dit wel eens op dit Forum geplaatst.
Oud 02-03-11, 23:16 Standaard   #43
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kom uit Langerak, wat niemand hier kent gok ik zo Jaar of 6 terug verhuist naar Groot-Ammers, wat 2 dorpen verderop ligt en net zo onbekend is..

Verder is hier ook geen reet te doen, enige waar het een beetje om bekend staat zijn de molens en het ooievaarsdorp

en

Oud 02-03-11, 23:16 question   #44
Schiet van afstand

[...]

Als het goed is heb ik dit wel eens op dit Forum geplaatst.
Iets in de zorg toch?

Oud 02-03-11, 23:18 Standaard   #45
Ik dacht gynaecoloog.
Oud 02-03-11, 23:26 Standaard   #46

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]

Iets in de zorg toch?
Juist!
Oud 02-03-11, 23:26 big smile   #47
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]

Iets in de zorg toch?
Dat ligt wel voor de hand als je in een ziekenhuis werkt.

Oud 02-03-11, 23:27 Standaard   #48

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
Ik dacht gynaecoloog.
Heel knap.
Oud 02-03-11, 23:29 Standaard   #49
Schiet van afstand

[...]

Dat ligt wel voor de hand als je in een ziekenhuis werkt.
Nja, chirurg is weer wat anders dan zorg toch?

Oud 02-03-11, 23:31 sad   #50
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

ik woon in Aalten, wat nu?

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site