|
|
#251 |
|
waar zijn de foto's van Aalten dan
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Die zijn het plaatsen niet waard.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Dordrecht
__________________ Hank Moody & Marko Pantelic, totale bazen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Mensen uit Dordrecht die voor Ajax zijn
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
#260 |
|
|
|
|
|
#261 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Niet Dordrecht haten, heldenstad. En Ajax is natuurlijk gewoon de mooiste club van Nederland
__________________ Hank Moody & Marko Pantelic, totale bazen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Zelfs hier in de grote stad, ok 8 min LOPEN van de grens van Den Haag vandaan hebben we een molen
![]() ![]() Een eckte bazenmolen. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Woon jij soms vlakbij de Laan van NOI?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Ik ben daar eens in een kroeg geweest, waar wij blijkbaar de enige twee waren die alcohol dronken. (Barman heel verbaast: bier?, zeiden jullie bier?)
En we pas naar buiten mochten nadat we 5 euro in de handen van de uitsmijter met bolhoed hadden gedrukt ken je die kroeg? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Dordrecht ben ik nog nooit geweest.
Leeuwarden ook niet trouwens. Verder heb ik elke normale stad wel gehad geloof ik.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Leeuwarden is ansich een saaie stad. Maar je kan er wel leuk stappen
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Nooit geweest.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ik ben weleens in de voetbalstadions geweest, voor de rest ken ik die steden ook niet.
|
|
|
|
|
|
#277 | |
Het uitgaan is wat matig, dat moet ik toegeven. Merz is nu het enige waar wat jeugd komt en heel erg geweldig is dat niet. Maar, voor de rest is de stad wel geweldig natuurlijk
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Leuk centrum wel hoor, Dordt.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
Verder: Boekel
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
||
|
|
|
|
|
#280 |
|
Iemand nog tips voor een vrijgezellendag omgeving Breda? We moeten nog een uur of twee, drie in het centrum vullen in de vroege middag.
Edit: niet vandaag, 16 april trouwens. .
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Vrij kansloos
Laatst gewijzigd door TR; 31-03-11 om 15:29 |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#285 |
|
Ga dan gewoon paintballen
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
ok
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Dat hebben we inderdaad nog nooit gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Gewoon bier hakken en naar de hoeren?
|
|