|
|
#1 |
|
Het is 14 februari Valentijnsdag
Verklaar hier je liefde Mag anoniem
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het is wachten op TR.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Valentijn
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vind dat de TS moet beginnen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lieve RayMania,
nou ja dat dus. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik kreeg ontbijt op bed, maar dat krijg ik altijd. Speciaal was wel de thee op bed.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Valentijn
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zit vandaag -heel kinderachtig- allemaal quasigeile valentijnsmailtjes te sturen naar vrienden uit naam van ex-scharrels van ze, of gewoon anoniem met één letter.
Ik lach me echt een breuk, sommigen verdenken me meteen maar anderen trappen er in. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mijn vriendin moet altijd op, en ik hoef niet zo strak op te zijn, en we ontbijten op haar kamer. Dus als zij ontbijt fixt ( cerial ) neemt ze ook altijd een schaaltje voor mij mee
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
M'n zoontje kwam thuis met een groot rood pluchen hart
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik had vandaag herkansingsronde. Heb daarna nog een leuk meisje geholpen met herkansing economie van een klas lager. Ga een keer wat met haar drinken. Wel een leuk dagje dus
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Overigens verwacht ik ook nog post maar niet gehad
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
jaa studentenhuisch
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind Tomasso lief, maar dat is bij gebrek aan beter
|
|
|
|
|
|
#18 |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Joeppie. Toch nog iemand die aan me denkt vandaag.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
Tomasso ![]() heb je mijn kaartje wel gehad? en de latex handschoenen
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nee.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Oh shit, nou bij deze dan.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tomasso, je wilt toch niet zeggen dat je geen enkel kaartje hebt gehad?
Dat een sexy, bronstige, knappe, woest aantrekkelijke, beregeile, goedogende, zeer romantische, prima geproportioneerde, lekker in de broek zittende, ruim bemeten, lieve, warme, tolerante, goedlachse, gulle, blije, enthousiaste, goed in bed zijnde, vliegtuigkundige en vooral gewoon aardige jongen als jij geen enkel kaartje heeft gehad??? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mijn chef regelde altijd gewoon kerels via bepaalde websites
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoe kan dat nou?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik wilde dit jaar voor het eerst in m'n leven wat doen voor een vrouw die niet m'n vriendin was. Al m'n beste vriendinnen vonden het ook een goed idee, maar vorig weekend begon een wat verdere vriendin op m'n geweten in te praten dat het creepy zou zijn als ik iemand die ik pas ontmoet heb en nog maar één keer gesproken heb wat zou sturen. En toen begon het te knagen. En nu heb ik een Facebook-berichtje gestuurd.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niks creepy, dat is juist de bedoeling van Valentijn.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Iedereen snapt wel dat jij tot dat soort methodes overgaat toch?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
edit: verkeerd.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb zojuist een Big Mac menu van m'n geliefde gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Al is het dus een trut, aangezien een Big Mac way buiten m'n voedingschema valt
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jij bent ook lief, en Mike ook.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jij ook.
No homo. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Riro wilde mijn gedicht niet
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mocht het weer spontaan omslaan naar -40 graden en het gas en licht valt weer uit, dan heb ik weer een flinke zak post om de haard mee te stoken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|