![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Favo personage ? | |||
| Rene Artois |
|
1 | 6,25% |
| Edith Melba Artois |
|
0 | 0% |
| Engelbert von Smallhausen |
|
0 | 0% |
| Soldaat Helga Geerhart |
|
1 | 6,25% |
| Officer Crabtree |
|
6 | 37,50% |
| Madame Fanny La Fan |
|
0 | 0% |
| Monsieur Leclerc |
|
1 | 6,25% |
| Monsieur Alphonse |
|
0 | 0% |
| Kapitein Alberto Bertorelli |
|
2 | 12,50% |
| Kolonel Kurt von Strohm |
|
1 | 6,25% |
| Kapitein Hans Geering |
|
0 | 0% |
| Luitenant Hubert Grüber |
|
0 | 0% |
| Herr Otto Flick |
|
3 | 18,75% |
| Michelle Dubois |
|
0 | 0% |
| anders... namelijk... |
|
1 | 6,25% |
| Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Je favoriete personage ?
'Allo 'Allo! is een Britse komedieserie, uitgezonden op BBC tussen 1982 en 1992 met in totaal 85 afleveringen. De serie is bedacht en ontwikkeld door Jeremy Lloyd en David Croft, die ook de meeste afleveringen hebben geschreven. De hoofdrollen werden vertolkt door Gorden Kaye, Carmen Silvera, Vicki Michelle en Sue Hodge. Andere verkiezingen: Onzinnige verkiezingen #1 Wat is .....bier Onzinnige verkiezingen #2 Wat is .....auto Onzinnige verkiezingen #3 Wat is ..... spelcomputer Onzinnige verkiezingen #4 Wat is ..... rage Onzinnige verkiezingen #5 Wat is ..... op de wc Onzinnige verkiezingen #6 Wat is je..... openingszin __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2 v/d beste scenes van Kapitein Alberto Bertorelli __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Net iets voor mijn tijd.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat wel uiteraard, maar slechts sporadisch.
Ken al die personages niet. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Alberto Bertorelli, met afstand.
De "real Italian war hero" beladen met medailles, voor zaken als het helpen oversteken van een oud vrouwtje etc.
Laatst gewijzigd door DIGGER; 05-02-11 om 22:46 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die ene chick met bruin haar, die maitresse. Welke is dat?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Overigens hebben wij op het werk een klant die Herr Flick heet, toen ik dat de eerste keer zag moest ik toch wel even lachen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flick!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die geniale Itakker!
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik hou het bij Crabtree
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik heb het nog nooit bewust gekeken, maar al die stukjes die ik er wel eens van heb gezien maken me er ook niet echt hongerig naar
![]() Heb gestemd op Flick want die heeft de coolste naam. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb gestemd op Monsieur "it's me" Leclerc en toen bedacht ik dat Crabtree uiteraard de beste is!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Good meurning.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Onzinnige verkiezingen #7 Wat is ..... Allo Allo
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|