|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Vlees is goed voor je
![]() En dan heb ik het niet over vette gehaktballen en dat soort meuk.. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Dat is geen biefstuk man
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Steak, whatever.
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Nee man. Twee of drie keer per week is meer dan genoeg.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ik kan echt geen dag zonder vlees, en dat is niet overdreven.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Je TT is het antwoord op je vraag.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ja, al eet ik slechts een keer per week vis gok ik zo.
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
En begrijp me niet verkeerd: een lekker stukje vlees of vis heb ik ook graag, maar echt niet elke dag. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Niet zonder kunnen is overdreven, maar een maaltijd zonder vlees of vis vind ik niks.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ik kan je zeggen dat de kwaliteit van vis die momenteel beschikbaar is, echt niet super is.
Veelal metalen en PCB's die in de vis zitten, helemaal die kweekte rotzooi uit Vietnam etc (tilapia/pangasius als voorbeeld). Pak dan de zeevis, ala Kabeljauw, Tong, Roggevleugel, Zeewolf dat zijn lekkere vissen die gewoon uit de zee komen. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ik vind een maaltijd zonder vlees ook niks
Kheb de afgelopen maanden 3x ofzo vegetarisch gegeten en er ontbreekt altijd wel wat ![]() Verder heb ik gisteren zitten opletten en kwamen mijn boontjes gewoon uit Nederland
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
hart is overrated
hel bestaat niet opgelost __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
'Winter' Taco's hier. Met vlees,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Brocolli vissticks en gestoomde piepers
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bistecca alla Fiorentina is dat, Toscaanse specialiteit. Staat per ons op de menu kaart doorgaans, ligt slechts heel kort op de grill - je eet hem rood - en is zo mals dat je hem bijna met lepel en vork kunt eten.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Met name pasta en risotto is uitstekend vegetarisch te eten, b.v. risotto met champignons of orrecchiette met broccoli en pecorino (traditioneel pasta gereacht uit Puglie. Ook een pasta alla Genovese (pasta pesto) is een klassiek vegetarisch gerecht, lekker, gezond, simpel te maken en nog snel klaar ook. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Stiekem wel wat groentes die volgens je kalender 'in mindere mate' verkrijgbaar zijn. Maar toch.. Hier het recept. Maar dan met winterpeen: Recept - Winterse taco's - Albert Heijn
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Gisteren kats vergeten te posten: Dag 4: (noten)rijst met prei, witte kool en winterpeen met nasimix en pittige tofu.
Vandaag dag 5: stamppot rode kool met gehaktballetjes. ![]() Ik krijg wel zin in paprika.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik eet overigens op dit moment kruidnoten. Is dat ook tegen het seizoen in?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Vandaag spinazie gehad, mag dat ook niet?!?!11?
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Een paprika is toch niet zo'n punt? Dat is iets wat vrij goed gekweekt kan worden, dichtbij huis. Beter dan iets wat nu aan de andere kant van de wereld vandaan moet komen of een waterige kweek aardbei
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Volgens de kinderen hebben we vandaag op:
In ham gewikkelde kipfilet met zilvervliesrijst en zwarte broccoli - vanwege de ketchup - met uitjes. Ketjap dus... Laatst gewijzigd door DIGGER; 10-02-11 om 20:46 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Maar die energieverslindende kassen in Nederland?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
Anders is het net als elke andere week, maar met een keer boerenkool door de pasta en winterpeen in plaats van waspeentjes.
|
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
2 dagen achter mekaar erwtensoep gehad. Uiteraard van groene erwten, met droge worst speklap en veel knolselderij
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Nou kids, gewoon weer normaal doen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ik mis m'n paprika ook.
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Is het feit dat ik pfaf niet meer zie posten een teken dat het toch niet zo gezond is om dit soort dingen uit te proberen?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#141 |
![]() Ik heb afgelopen vrijdag de laatste dag gehad. Ik moet even denken, maar volgens mij heb ik sla gegeten. Ik vond het juist wel tof. Ik moest wat creatiever zijn dan normaal, zo heb ik nog nooit eerder boerenkoolpasta gemaakt.. Ik let nu sowieso meer op de herkomst van de producten bij de aanschaf, ook al houd ik me er vanwege "zin hebben in" niet altijd aan. Binnenkort ga ik zeker weer een weekje doen.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
En Boerenkool/ Hutspot met spek en/of worst in juni..
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tegen het seizoen in eten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|