![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Game on
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ik vond haar dus echt lekker.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Haha die WC deur, dat was wel grappig.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wel veel mocro's en spul op het eind. En nog een neger die coke aan mij en jasza wou verkopen.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goede route. Alleen weet ik niet meer zoveel van Savoy..
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Toen wij die Savoy binnenkwamen was er toch ook nog helemaal niemand. Pas toen de rest van het uitgaanspubliek doorkreeg dat wij er waren liep het eigenlijk pas écht vol.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Naja het volk wat er binnenkwam ervaar ik niet echt als compliment.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben trouwens wel vet veeel groter dan Riro, hebben we nog gemeten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Als je op je tenen ging staan ja.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Loves C, R en M
|
We zijn uiteindelijk maar 400m omgelopen. We zijn 'buitenom' gegaan (de route die je met de auto zou maken) ipv binnendoor. Voor mij was het wel een nostalgische route
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Loves C, R en M
|
.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik werd uitgescholden voor ''kankermongool'' door een wijf van 100 kilo. Het enige wat ik kon doen was keihard lachen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Loves C, R en M
|
Da's eerder en GILF hoor
![]() (Tanja is 67; zij is de eigenaresse, samen met haar vriend - barman Frits) __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Loves C, R en M
|
En als dan haar vriendje bij haar is die zich er ook mee komt bemoeien, dan kan het altijd zomaar weer bal zijn - katsjing!
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Haha precies. Weet alleen niet meer wat ik fout heb gedaan.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Loves C, R en M
|
Je hoeft helemaal niet fout gedaan te hebben om in een goed Amsterdams cafe voor "niet doen"-mongool uitgemaakt te worden. Dat is gewoon die onvolprezen Amsterdamse gezelligheid die we er graties ende helemaal voor niets bij doen
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vond iedereen overal eigenlijk wel opvallend aardig.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik ook wel, dit was het enige wat 'onaardig' was.
Zelfs nog een tijdje met een neger en een mocro zitten praten.(1e keer dat ik een neger zag)
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Loves C, R en M
|
In Pollux in ieder geval. In the Globe met niemand van de clientele gesproken. Wel een stelletje gappende Ita's gezien. En Savoy is het soort kroeg waar je uit het niets enorme ruzie kan krijgen - maar tergelijkertijd ook een topavond kan hebben.
Maar voor de rest is het logisch dat iedereen heel aardig is: Amsterdammers zijn gewoon heel gezellige relaxde mensen
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hadden jullie toch bijna een primeur dan
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nee ruzie krijg je er niet zo snel, wel opletten voor je spullen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Was het je eerste keer in een grote stad ofzo?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Loves C, R en M
|
Dan ken je mijn vrienden niet
![]() Al moet ik toegeven dat ze inderdaad eerder ruzie hebben in een ballentent
Laatst gewijzigd door Doc; 10-01-11 om 23:06 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haha het was dat een of ander kamperwijf dat tegen mij zegt, als het een of andere Marokkaan dat zegt pik ik dat niet hoor.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Ballententen zijn een stuk erger inderdaad.
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|