![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier verder verhuizen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Verhuizen .
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kamer behangvrij gemaakt, wat een hel is dat zonder stoommachine. Gelukkig klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga een nieuw bed kopen voor mijn nieuwe huis en ik zit te denken aan een Japans futonbed, iemand ervaring daarmee?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee, maar ben wel heel nieuwsgierig, want wil ook een nieuw bed, hebben nu nog een auping en dat is niet echt goed bevallen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ga geen heel duur bed kopen, wel een heel goede matras.
Ik vind futonbedden wel mooi, je hebt ook speciale futonmatrassen, maar mensen die zo'n ding hebben zijn daar meestal niet tevreden over, dus ik ga voor een gewone matras. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat is een japans futonbed? Krijg je dan sushi als ontbijt?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nee, het is een heel laag bed en eigenlijk hoort er ook een speciale matras bij, maar die hoef ik dus niet.
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Waarom is dit dan bijzonder? Ik heb (zo op het oog) ook zo'n laag bed.. slaapt prima, of hoor ik op minimaal 90 cm te liggen ofzo? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zei niet dat het bijzonder was, alleen dat ik een futonbed mooi vind, Het bed dat ik op het oog heb heeft overigens geen hogere achterkant.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zo, alle nieuwe meubels zijn besteld en de verhuisploeg is geregeld. Dinsdag 1 februari krijg ik de sleutel en de zaterdag daarna is het verhuizen geblazen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Even een teeveepeetje...
![]() Ik heb enkele weken geleden met mijn vriendin een huis gekocht, en daar moet nog behoorlijk wat geklust worden. Nieuwe keuken is inmiddels aangekocht!
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Franky
is het nog altijd dezelfde prinses die op de erwt zit? ![]() Ben nu weekje op vakantie en begint een beetje in te dalen. Als ik aan thuis denk, voelt het nog steeds raar om aan het nieuwe huis te denken. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yepz, nadat we 6 weken Italie hebben overleefd durf ik een huis kopen ook wel aan met d'r...
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Neen, ik ben gesteld op mijn privacy, maar ik ga uitkijken op het Vredespaleis.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zo, mijn verhuizing is achter de rug. De afgelopen dagen al de nodige kleinere spullen verhuisd, vrijdag een nieuwe bank, bed en koelkast laten bezorgen en vandaag de grote meubels overgebracht. Vanavond mijn boekenkasten opgebouwd en aan de muur vastgezet, morgen ga ik mijn boeken erin zetten en dan is het klaar.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik miste je al. Goed gedaan man!
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Er zit trouwens 1 fout in je sig: Het is Sorrento, niet Sorrenta. En maak je een Feyenoord WC? __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Hoe is je ziggo verhuizing uiteindelijk geweest? __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Wat is er loos met de Auping? (Heb zelf een grote boxspring, met inderdaad een relatief duur matras omdat dat toch essentieel is om echt goed te slapen) __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Prima. Mijn tv, inclusief Eredivisie Live en Sport1, is op de goede dag overgezet en werkte meteen. Mijn internet doet het ook, ik moet daar blijkbaar nog wel een installatiepakket voor gaan afhalen op het postkantoor, maar het werkt nu al, dus waar ik dat voor nodig zou moeten hebben weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Ik zit nog te twijfelen tussen een Feyenoord tegelvloer in de tuin, of Feyenoord parket in de woonkamer! hehe! __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn favorite programma is momenteel Bouwval gezocht op dinsdag bij RTL4. Heerlijk om anderen te zien ploeteren en kibbelen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik haat klussen, het enige dat ik gedaan heb is het verven van een muurtje in de keuken. Zelfs dat was ik niet van plan, maar ik had een wat grotere ijskast dan ik dacht gekocht als gevolg waarvan ik een rek af moest pakken. Daar zaten dermate zwarte plekken achter dat ik het even gewit heb.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ben 2 maand na mijn verhuizing uitgeklust.
In de zomer wellicht een nieuwe badkamer... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En het bouwen van een muur van Billy's kostte de nodige tijd. Ik geloof dat de muren deels van gewapend beton zijn en het kostte heel wat tijd om daar doorheen te boren en ook de hoekconstructie bleek niet eenvoudig te plaatsen. Het is me echter gelukt en nu heb ik een hele mooie boekenmuur tot bijna aan het plafond die dus zelfs de hoek omgaat
.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dit valt bij mij ook onder het kopje klussen hoor. Of heb je dit niet zelf gedaan?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Foto's Plato.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jawel, daarom voegde ik het er ook alsnog aan toe.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat betreft geluidsoverlast is dat overigens heel prettig. Ik hoor echt helemaal niets van mijn buren. Bovendien woon ik aan de ene kant aan een binnentuin en aan de andere kant aan een stil straatje met een begraafplaats aan de overkant van de straat. Het is 's avonds heel stil, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik ergens op het platteland woon in plaats van net buiten het centrum van Den Haag.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wij doen echt alles zelf.
Al gedaan: - Dragende muur uitgebroken - Leidingen gelegd voor CV - WC uitgebroken - Tegeltjes in de wc van de muren gesloopt - Tegeltjes in de keuken van de muren gesloopt (waarbij gelijk de halve muur naar beneden kwam )- Keuken uitgebroken - Kapotte muren in de woonkamer dicht gesmeerd - Scheuren in het plafond dicht gesmeerd - Stopcontacten/lichtknopjes geplaatst Nog te doen: - Plafond behangen + verven - Plafond in de slaapkamer verlagen + isoleren - Muren verven - Keukenmuur herstellen - WC tegelen - Badkamertegels uitbreken - Badkamer tegelen - Keuken plaatsen - Laminaat leggen En dan vergeet ik vast nog een hoop. We zijn nog wel ff bezig dus.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik word al moe van het lezen van je kluslijst Riro... Pfff.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Oh wat gruwelijk Riro, moet er niet aan denken.
Wij zijn vandaag met de tuin begonnen, dat is dan wel weer leuk. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Oe, dat is wel een K klus ja.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Net een bezichtiging gehad in een appartement in Venlo centrum. Hoop echt dat het rond komt.
(Voor alle Limbo's hier, appartement aan de ZOEPKOEL!) __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Venlo? Daar komen Jolande Sap en Geet Wilders vandaan!
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Laatste tijd hebben we het plafond behangen, de wc gestuukd en getegeld, de badkamer tegels eraf gesloopt, keuken uitgezocht en laatste dingen in de woonkamer dichtgesmeerd.
Binnenkort laten we een stukadoor komen voor de keuken en de badkamer, volgende week wordt het plafond in de slaapkamer geplaatst en daarna moeten de keuken, wc-pot en de tegels in de badkamer nog. Dan kan het verven en laminaat leggen beginnen. Begint nu ergens op te lijken, streven is om het sowieso voor eind juni klaar te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Pics?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Een before en after pic maken.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
We kwamen zelf niet echt meer verder (totaal geen zin meer
) dus we hebben besloten om wat mannetjes flink aan 't werk te zetten. Afgelopen dagen heeft de elektricien alle elektra gedaan en op dit moment is de stukadoor bezig om alles dicht te smeren en daarna de badkamer te tegelen. Straks kan de keuken erin en daarna alleen nog alles schilderen en laminaat leggen .
Laatst gewijzigd door Riro; 15-06-11 om 14:31 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nu zelf het traject in van het aanvragen van een hypotheek. Toch ineens heel 'eng', nu het serieus wordt..
Nog mensen hier die recentelijk iets gekocht hebben? __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, een nieuwe badkamer a 15K, over een week of 6 wordt ie geplaatst.
En binnenkort maar eens kijken om de voortuin ook eens groot aan te pakken. Ben trouwens wel benieuwd naar Riro (want vrouw) d'r keuken. Pics? __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bijna 3 jaar geleden al weer ons huis gekocht, al lijkt het nog heel kort geleden eigenlijk. Wil zelf twee dakkapellen plaatsen (voor en achter), zie er nog wel een beetje tegenop.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik ben alleen en het gaat er waarschijnlijk om spannen of ik wel of niet de hypotheek krijg. Qua lasten kan ik het makkelijk betalen, maar de regeltjes schrijven anders voor.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ruim een jaar geleden.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Misschien dat je het niet weet hoor. Maar de berekeningen op internet schrijven voor dat ik pak m beet 8000 euro tekort zou komen (incl. k.k.). Zelf heb ik een leuk bedrag aan spaargeld, maar wil dat er liever niet instoppen. Valt er nou in een hypotheek gesprek nog over te praten als je kunt aantonen dat je de lasten makkelijk kunt betalen, of is dat gewoon een gegeven..?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Grote Verhuis Topic #2 Tegels zetten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|