![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En Rood is mijn bankrekening, alloh nexxxxxxxxxxxxxt
Marco
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Komt dat Montreal wijf dus nog een keer
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lekker Amsterdams hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
53.000 van Hyves
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hello!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Allemaal bedrijven dus die vooral doneren?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Marco
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Timur
![]() "je hebt gewoon een rode kruis logo op je jas" wijst ie naar dit:
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik hou niet van zijn muziek. Maar het is gewoon een goede artiest.
Hoe laat wordt het eindbedrag bekend gemaakt ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
half 9 denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Half tien stappen ze het huis uit dus kort daarna.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Onze Belgische vrienden hebben vijf miljoen weten op te halen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoeveel daarvan door de overheid?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ramon en Sander zijn echt briljant samen..niveau Geer en Goor..zouden echt samen een vast programma moeten krijgen
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat is de laatste tussenstand? Heb het niet mee gekregen vandaag.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ze zitten sowieso over de 4.1 miljoen van vorig jaar.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
HELLO!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Netjes hoor.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Denk het wel, vaak loopt op het einde nog flink op.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ilse de Lange
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mijn schatting: €6.652.079,-
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Merab lapt even twee miljoen bij ja?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
100 miljoen miljard.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
En al gaan we over dat van België heen, het blijft ondanks dat miljoen van de overheid toch knapper van de Belgen gezien het verschil in inwoners.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
6.5 gok ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik denk 8 miljoen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
7.777.777 denk ik
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Mwoah, dan wordt het krap, een kleine 11 miljoen tegen 16 miljoen. Overheid in Belgie legde bovendien 1.3 miljoen bij, geen 1 miljoen.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gatsiederrie wat een lelijk ding van Giel.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dus toch.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Regering moet gewoon nooit meer geld geven. Des te meer geld geven de burgers
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Godver wat een geld
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Lees post hierboven. Het bedrag van vorig jaar is overtroffen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Goed gedaan! Er moet wel onderhand een moment gaan komen dat het minder gaat worden....
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb geen cent gegeven en ik maal er ook niet om, maar toch leuk voor ze dat ze zoveel binnen hebben gehaald.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goh, toevallig net boven het bedrag van vorig jaar, toevallig hoor.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Ik zei het al in de vorige reeks, zonder hulp van de regering is er genoeg mogelijk. Goed voorbeeld doet volgen dacht ik zo, huphup kunstsector! __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hulde aan de bedrijven, prima initiatief. Een stuk hulp en een stuk marketing. Gaat prima samen!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Totdat je het deelt door 16.6 miljoen inwoners....
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
En ik vraag me altijd af als puntje bij paaltje komt hoeveel geld er ECHT binnen komt, want een hele hoop zaken zijn toezeggingen... Maar goed, leuke week radio en TV, goed gedaan van de DJ's. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Inderdaad, in India kunnen ze gemakkelijk 1.2 miljard ophalen met zo'n actie!!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Of als je het deelt door de vaste luisteraars van 3fm, dan is het weer wel veel.
't Is te hopen dat er niet ergens een ramp gebeurt de komende weken/maanden, want de mensen zijn dan altijd 'goede doelen moe'. Dan geven ze niks of minder, omdat ze bij de vorige actie al wat hebben gegeven. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Glazen Huis 2010 #3: Het laatste stukje
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|