![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
Het zal best wel kloppen maar het is enorm geregisseerd natuurlijk. Vanmiddag om 4 uur over de 4, miljoen en nu over de 7 miljoen, ja zeg, we zijn gekke henkie niet
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Ondertussen blijft dit gewoon een druppel op de gloeiende plaat. Aan structurele oplossingen wordt geen reet gedaan. Lekker schuldgevoel afkopen. De bezwaren die jij op voert tegen ontwikkelingshulp door de overheid gaan hier net zo goed op. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Het is natuurlijk fantastisch... die betrokkenheid. daar geen misverstand over
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
ben er gisteren / vannacht geweest, was leuk!
![]() mooi bedrag!!! nu afkicken... geen sr meer op tv...
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
Over de spreekwoordelijke druppel op een gloeiende plaat; ik vind al jaren dat er niet klakkeloos geld overgemaakt moet worden. Ipv geld kun je die mensen beter een hengel geven waar ze vissen mee vangen. Werk creëren ipv. ze afhankelijk te maken. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
Tuurlijk is het een probleem dat bedrijven dit vanuit compleet andere motieven doen. Dat maakt nu net dat het allesbehalve effectief is. Ze zien het als goedkope reclame en er is 0,0 betrokkenheid van die lui. Wanneer je gasten binnenkrijgt met haakse belangen dan kan dat erg lastig werken. Ze raken helemaal niet afhankelijk. Het probleem is juist dat deze geldstromen, zoals zo vaak met liefdadigheid, niet structureel zijn. Het is even een berg geld en dan maar afwachten wat er komt. Daarnaast zou men beter de wapenhandel, de hele politiek met medicijnen, het schandalige gedrag van multinationals in die landen etc. kunnen aanpakken maar dat doet men niet en zul jij ook niet willen. Waardoor alles bij het oude blijft. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 25-12-10 om 00:41 |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Dat geld rechtstreeks naar regeringen worden overgemaakt is iets uit de Koude Oorlog. Uitgerekend linkse politici, zoals jan pronk, ageerden daar altijd tegen. Gebeurt nu zelden meer. Uitgerekend jouw zo geliefde multinationale bedrijven werken trouwens graag zo. Geeft weinig gedoe en ach, het kweekt ook nuttige goodwill bij de machthebbers. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 25-12-10 om 00:46 |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Mooi bedrag. 7000 X 1000
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Een doosje met stamcellen zijn ze nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
. Nog op de bar staan dansen in de Thomas. Gisteren dikke kater. Bier tijdens de afsluiting was echt niet te zuipen. Wel weer gezellig op Stratum. Mooie dagen .
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
what just happened
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
ha die post van die weirdo is verwijderd, nu lijkt het net of ik dit topic heb gekickt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
ja
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik zag die post ook Weebl
|
|
|