![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
Hotter then hot hot Hotter than moet het zijn. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Huis van een vriend staat leeg. Vuurwerk uit Belsj, beertendertje, catering besteld, muziek, spellen en 9 andere personen. Alles goed.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Waarschijnlijk ook met grote groep bij een vriend thuis.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
spuit elf jonge
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ben in Barcelona met Oud en Nieuw, nog niet eerder geweest.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Meerdere opties, maar ik ga niks doen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Bierdrinken met 9christenen
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Morgen is het al
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Thuis zitten.. Uurtje of 1 naar bed.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Zoveel zin in
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Robbie heeft geen vrienden
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Riro, heb jij toevallig nog een plek voor nen eckte topboy uiy Den Bosche?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Vorig jaar was alles gelukkig op fietsafstand, maar dit jaar woon ik vet ver weg en kan ik het dus niet fietsen. Is het een beetje te doen om een taxi te krijgen in Amsterdam met NYE?
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lijkt me wel.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Naar Villa Boza recht tegenover mijn huis hier in het dorp (Griekenland).
40e all you can eat+drink. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Villa Boza
Net zo'n hoerentent naam ![]() 40 euro, all you can eat en fuck.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Feest hier in het dorp, dus door tot morgenochtend en dan zie ik wel waar ik terechtkom.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Proberen om precies op 0:00 te posten.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Draaitafels staan al, meer dan genoeg drank gehaald, hatsee. Loesoe
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Aan de poeder met je moeder!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Vorig jaar nog met 6 vrouwen in the fucking middle of nowhere van Oekraine. Eigenlijk kan daar niets meer aan tippen.
Dit jaar doe ik het rustig aan. Volgend jaar weer in het buitenland. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Oud en Nieuw: Wat ga je doen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |