|
|
#2 | |
|
Ik heb geen huisdier
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
1 van mijn 2 katten:
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij is van het hele gezin, maar ik heb 'm uitgezocht. Woon nu alleen niet meer thuis, dus heb 'm niet meer dagelijks om me heen. Enige wat ik mis aan niet meer thuis wonen.
Net als m'n kat.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Mijn hond
![]() Alleen bijna 3 jaar ouder en stuk groter. |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() De linker is er sinds 2008 niet meer, toen werd ze door een brandweerauto aangereden
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Bellefleur . Inmiddels 17,5 Poes waarmee ik ben opgegroeid.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is die rode van jou ook zo fel R?
Die van ons wel
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Een huisdier en kamers gaat idd niet echt samen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Katten als huisdier heb ik nooit begrepen. Luisteren nauwelijks, valt weinig aan te leren op het op zo'n schijtbak zitten na en in ieder huis met katten waar ik kom zit ik onder de haren. Uitzondering voor de kat van mijn tante die ik, in de tweeenhalf jaar dat hij hier heeft rondgelopen, meer capriolen heb zien uithalen dan Cirque de Soleil
Doe mij maar honden. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zal wel een keer foto's posten van mijn hond hier. Liefste die je ooit tegen zult komen
Ze zal nooit bijten, wat je ook doet. Zelfs niet grommen. Het enige wat ze wil is geaaid worden. Ik heb ook honden blij zien zijn als je thuis komt, deze is 3 slagen erger dan alles wat ik heb bezien ![]() Ohja, ze heeft wel een hekel aan de postbode
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
En ik zou graag een eekhoorn willen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Uit een ander topic:
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Voor kerst nemen wij misschien ook nog een schildpad
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Met een hond kun je echte beste maatjes worden... Heb ik gehoord...
Laatst gewijzigd door TR; 20-12-10 om 09:48 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om een kat in huis te nemen (te nemen
)Vroeger bij mijn ouders altijd katten gehad, echt tof
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Echt he
![]() Ik kijk ook altijd kattenfilmpjes op YT enzo
413 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Honden
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
kakkerlakken
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mijn eigen kat, hij is nu 18 en je merkt wel dat het een beetje afloopt helaas
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Djamu, Somali - jaar of 7
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is dat een afgekeurde vos of wat?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
TR ik dacht eerder dat het een leeuw was.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Uit het dierendag-topic:
Mijn konijn: Fluffy
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wtf
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De kleine versie van vorig jaar blijft ook mooi
![]()
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
konijn en bijna kerst. ik zie een verband
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nou, dan moet ik m nog flink vetmesten.
Met al dat haar lijkt het wel ergens op, maar qua vlees is het niet eens genoeg voor een holle kies
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een vos is een mislukte Somali
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik wil een lama.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Je kan lachen wat je wil, maar hij is wel tof!
Gister liep hij weer vrij rond. Eerst op de bank, omdat mijn vriendin m gekamd had. Toen sprong hij opeens van de bank af (best een eindje voor zo'n klein beestje) en even later sprong hij er weer op. Wel met moeite, maar toen ging hij op zoek naar de bak ships op de bank. Mega komisch
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En gister hing hij ook nog even rond onder tafel
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wtf is dat Nico
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wij hebben een kleine zwarte Jack Russell.
Hij heeft vandaag een winterjas gekregen Zal morgen eens een foto posten
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
![]()