|
|
#201 |
|
Er moeten hier sowieso meer WZV huisdieren gepost worden!
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Ik heb geen huisdier
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
De kat hier is echt te lui en oud voor rare stunten, dus daar zijn niet echt hele boeiende foto's meer van te maken. Helaas.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Mooie foto's Cantona en Riro. Wat een prachtige beestjes
.Zou ook wel een huisdiertje willen, alleen is het niet te doen op een kamertje van 21 m2 op 3 hoog .
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Wat je prachtig noemt:
![]() Onze onverlaat heeft Knorretje afgemaakt!
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Knorretje zal het er wel naar gemaakt hebben.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Goed idee, ik zal onze schatjes ook weer eens portretteren. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Nou, maar even de telefoon doorgespit. Niet allemaal even goede kwaliteit platen:
Zoals ik al zei is hij te oud om raar te doen. Zelfs denkt hij daar soms nog wel eens anders over. Gaat ie lekker matten om de volgende dag continu met z'n auwe pootje zielig te doen: ![]() Wat een mietje. Chillen is z'n ding, in de zomer natuurlijk helemaal! ![]() Beestje van m'n zus, nog altijd heel verwonderd over dingen: ![]()
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Hehe
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Haha, die laatste, stokstaartje
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Die is wat meer afgetraind dan die bolle stinkerd van jou Riro
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Niet zo he
Dikke gezelligerd is het .
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Oe, kom je goed weg Robbie. Ze houdt van dikke gezelligerds.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Vannacht heeft deze krijger op zeer respectabele leeftijd (exacte leeftijd weet ik zo ff niet
) het leven gelaten:![]() Sinds dinsdag wilde hij opeens niets meer. Niet eten, niet drinken, niet mauwen, niet lopen. Niets. Het ga je goed ouwe Hoipoes! __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Sterkte.
![]() Ik heb nooit echt iets met huisdieren gehad, maar nu ik bijna een jaar m'n vriendins katten om me heen heb, begin ik er eindelijk wat van te snappen. ![]() Dus nogmaals, sterkte. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Dank. Ik zag 'm de laatste tijd maar een paar keer per maand dus voor mij is het gelukkig niet zo heel zwaar.
Zal wel wat saaier zijn om bij m'n ouders te zijn, hopelijk nemen ze er nog een maar m'n moeder neigde naar een hond. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Ik denk dat vannacht toch echt z'n laatste nacht is. Vanuit het niets opeens totaal futloos. Dierenarts wist het ook niet goed en morgen komen de resultaten van wat onderzoeken maar we denken hier allemaal dat dat te laat is. Hoop dat het vannacht in z'n slaap gebeurt, zonder pijn.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Wat bleek het te zijn?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Een of andere auto-immuunziekte. Iets met witte en rode bloedcellen die in de war waren en elkaar gingen bevechten of zo. Kans dat kanker de oorzaak was, was nogal groot en ook andere opties gaven weinig hoop. Maar nu blijkt het door een 'gewone' ontsteking te komen. En die bloedcellen die weten ook weer steeds beter wat nu echt hun rol is, anders hadden we haar ook moeten opgeven want ze kreeg ontzettende bloedarmoede doordat die bloedcellen dus elkaar aan het bestrijden waren en dat hou je ook geen maand vol.
Beter heb ik het ook niet begrepen. |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Hier ook 'n sneeuwliefhebber:
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Beste topic van WZV. Die foto's zijn echt prachtig, keep them coming
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Onze Xena : the princess warrior
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Dank
![]() Tis ook een ontzettende schat, zit totaal geen kwaad in. Buiten deze blik heeft ze ook nog 'n hele zielige, als je die krijgt smelt je helemaal. Enige "minpuntje" is d'r enthousiasme, daardoor kan ze wel eens op mensen afstormen en totaal niet meer luisteren. Ze doet niets, maar je merkt nu pas dat mensen zoiets niet graag hebben. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
wel mooie dieren hier
![]() ik heb zelf geen huisdieren
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Like
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Als het goed is krijg ik over een tijdje een poes
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Leuk DurQ! Het is echt gezellig zo'n beestje in huis.
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Ik weet het. Bij mn ouders altijd katten gehad
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Doen het niet meer
Laatst gewijzigd door Sera; 18-04-12 om 22:42 __________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Leuk topic! Zal binnenkort ook wel even wat foto's plaatsen van onze 3 katten, o.a. een boskat
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#243 |
![]() dubbeldekker. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
![]() Ik lust jullie rauw
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Van mn ouders:
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Waarom in zo'n kooi?
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Zn plek voor 's nachts of overdag als mn ouders weg zijn en hij niet buiten kan.
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
kat zwanger dus over een week of 10 krijg ik mn eerste kat
![]() alvast wat spulletjes gehaald
|