|
|
#201 |
|
Prijs is 186 euro en 7 euro verzendkosten. Heb aangegeven ze te willen bestellen, dus als het goed is mailen ze me nu binnen enkele dagen terug.
Daarna kan het nog max. 21 dagen duren.Edit: prijzen zijn excl. BTW zie ik net, dus wordt iets hoger. Gelukkig hebben we genoeg .
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Goed om te horen
![]() Ben wel benieuwd naar de afbeelding
Laatst gewijzigd door Palmboom; 20-12-10 om 22:38 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ik kan wel even laten zien wat SH er van gemaakt heeft
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#206 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Maar het forum heet toch VBLForum?
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Daarom ben ik blij dat jij het gedaan hebt
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Je de link nog in een ander lettertype of kleur kunnen doen? Maar op zich prima.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
De link had dan om het in 2 kleuren (goedkoper) te laten drukken dat bruine van de bal moeten hebben. Dat vond ik zelf helemaal niks eerlijk gezegd.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Prima hoor!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
top.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Komen ze bij jou binnen Riro?
Hoeveel kan ik er alvast bestellen. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Dacht per 10 vorig jaar.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Per 10 kon volgens mij nog met 1 postzegel..
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Duurt dat drukken lang? Anders kun je er op de meet al uitdelen...
![]() 10 lijkt me trouwens een mooi aantal.. Dan kun je het een beetje verspreiden.. Je hebt namelijk altijd randdebielen die ze op kalenders en zo gaan plakken
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
|
|
|
#222 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Iedereen is jaloers op mijn kalender
.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Dan kom ik zeker op de meet, scheelt weer een categorie 1 postzegel.
.
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
je vraagt een offerte aan met als jouw naam "Riro"?
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ik snap de grap niet.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Maar iedereen weet toch al dat Riro ...... heet
![]() Hoe dan ook, goed dat de stickers besteld zijn
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Met cola
![]()
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Zullen we jullie 3 maar even alleen laten?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Internetcasanova
|