|
|
#1 | |
Mijn hart is gebroken na het lezen van deze persoonlijke en intense e-mail.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Om foto's vragen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Foto's vragen van haar en haar gezin. En de leefomstandigheden.
Vervolgens gaan we vanuit WZV een actie opzetten haar te helpen. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat bedoelde ik
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kunnen we hier een post foto's van spam-chicks topic van maken?
Milana: ![]() Katya:
Laatst gewijzigd door Aanvoerder; 18-11-10 om 12:49 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
NIET DOEN!!
Dit heb ik wel is gedaan is egte onzin want als je geld geeft kope ze geen kaggel maar een druks ofzo!!! __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Natalya:
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Marketa?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Laat je eerst pijpen door die bidz en dan lappen ouwe, te weinig naturlyk! Booehya!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Precies, dat wijf is nog te lui om wat hout te kappen in het bos.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
20.000 euro.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Idd pics or it didn't happen....
Maar ik gok op het laatste
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Meteen geld over maken! Ik kreeg het bericht vorig jaar, heb meteen geld overgemaakt. Nooit meer iets van vernomen, die zit dus lekker warm bij de kachel!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hallo Natalya
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vind je echt
![]() Ik vind haar kaak teveel naar een punt lopen.. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Inderdaad zeg, daar ga je toch niet overheen. Waar ligt je drempel TR, onder de grond?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hmm drempels, Den heb jij daar eigenlijk ook last van?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Niveautje weer jongens!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
alle 3 zijn niet zo veel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik heb die e-mail ook gehad ja,is weer eens wat anders dan een Nigeriaanse erfgenaam die even een rekening nodig heeft om tig miljoen op te kunnen parkeren.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Elena ... Weet niet . Vind die mail eigenlijk niet zo dramatisch en vind het raar dat je zomaar om dingen vraagt aan de wereld , terwijl de wereld jou niet kent ..
Het zal het laatste zijn wat ik zal doen om dingen vragen . Weet niet .. blijf het een aparte mail vinden . Maar ik blijf deze topic wel volgen .. ben nieuwgierig . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Ik zou mijn kast eerder verbranden dan Damsko een mail te sturen en ja : Helena denkt: Niet geschoten is altijd mis , nietwaar ? Peace , ik ga naar mijn werk toe en tot laterssssssssssssss Klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ih het geen idee om in combinatie met Het Glazen Huis/Serious Request wat op te zetten en Elena uit deze schrijnende situatie te redden??
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Stuur d'r 450 euro, dat zal ze echt fantastisch vinden.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De brutaliteit, ze heeft zelfs Nico Dijkshoor gevraagd!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die vuile slet gaat nu al vreemd
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een vuige hoer, heb haar dan ook boos een e-mail teruggestuurd waarom ze Dijkshoorn ook een e-mail stuurde.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Laat ons die boze e-mail dan eens lezen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Who the fuck is Dijkshoorn ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Yoghurt voor Bulgarije? Wat een onzin. Die Bulgaren zijn juist blij dat die Russen zijn opgerot.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/p...topic-1-a.html
Je houdt van de humor van Silenus, dan kun je dit ook zeker waarderen. Heerlijke verhalen (dat topic is vooral zijn VI-columns) die je gewoon moet lezen, lachen en verder niet serieus op in moet gaan. __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik kreeg die mail uit de OP ook
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben een winnaar!!!!
Kreeg nl de volgende mail:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
CONFIDENTIAL __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gefeliciteerd!!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geluksvogels, ik krijg alleen spam-mailtjes
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
40.5 miljoen. Baas boven baas.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij vertrouwt je gewoon op je blauwe ogen, mooi toch?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ach, ik kan altijd nog voor een prikkie Rolexen kopen, omdat ik zo'n lieve gozer ben, dus wie heeft er 40.5 nodig?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het verhaal van Elena
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|