![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Rage ? | |||
| Rubiks kubus |
|
0 | 0% |
| Knikkers |
|
6 | 17,65% |
| Flippo's |
|
17 | 50,00% |
| Tamagotchi |
|
0 | 0% |
| Croky's hotshots |
|
1 | 2,94% |
| Rubiks Magic |
|
0 | 0% |
| Trollen |
|
0 | 0% |
| Poppers |
|
0 | 0% |
| Skatebike |
|
1 | 2,94% |
| Traplopers |
|
0 | 0% |
| Jojo's |
|
0 | 0% |
| Pokemon kaarten |
|
5 | 14,71% |
| Supersoaker |
|
2 | 5,88% |
| Smurfen |
|
1 | 2,94% |
| Iets anders, namelijk... |
|
1 | 2,94% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Welke rage is je het meest bijgebleven ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Andere verkiezingen: Onzinnige verkiezingen #1 Wat is .....bier Onzinnige verkiezingen #2 Wat is .....auto Onzinnige verkiezingen #3 Wat is ..... spelcomputer Laatst gewijzigd door Isiolo; 27-10-10 om 20:35 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flippo's
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flippo's denk ik toch wel. Wat een geniale tijd was dat zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Skatebikes waren bij ons echt een bizarre rage. Echt iedereen had er 1 op de basisschool
99 gulden kostte dat kreng.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flippo's inderdaad. Verder knikkers en die Croky hotshots een beetje.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb die flippo mappen nog ergens liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Knikkers
![]() Overal op het schoolplein van die speciale knikker put steentjes..... En dan moest het via de muur, om de schoen heen
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Van Croky zijn toch de 'Topshots' ipv de 'Hotshots'? Ik heb in elk geval die map nog ergens, helemaal vol.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb ook nog wat mappen op zolder liggen. Niet allemaal vol, want ze gingen maar door en door. Daar had ik het uiteindelijk wel mee gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Achteraf kijk ik met het meeste plezier terug aan de Supersoaker.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kan ik iets anders zeggen dan knikkers?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
SCH en Tomassso zullen wel voor poppers gaan.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eigenlijk zijn knikkers niet echt rage. Knikkers is cult.
Ik ken kinderen die van hun school niet mogen knikkeren omdat er dan ruzie komt. Wahnsin! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flippo's natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flippo's. No contest.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kan me alleen flippo's en pokemonkaarten echt herinneren.. Knikkers natuurlijk ook, maar dat is niet echt een rage.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flippo's. Met de Supersoaker als goede tweede. Pokémonkaarten waren achteraf natuurlijk best kut, ook al was ik de eerste op school met een Charizard
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Supersoaker voor mij, flippo's was iets na mijn tijd geloof ik, hield me er niet echt mee bezig in ieder geval
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Flippo's
![]() Was ik best goed in nog, na schooltijd leende ik er 1, daarmee ging ik dan de hele middag winst maken
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Poppers is heel wat anders dan wat jij op dat plaatje laat zien
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() De Lolobal
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
En waarom staat Mastermovies niet in het rijtje?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik had trouwens vroeger ook een paar action mans en zo'n thunderbirds eiland met geluidjes enzo.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pokemon kaarten, hebben toch ongeveer mijn hele basisschoolleven in beslag genomen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zou SCH en Beschouw nog van de speldjes zijn ?
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Topshots wat was ik die fanatiek aan het sparen zeg
Laatst gewijzigd door Palmboom; 26-10-10 om 23:46 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat zwembad kon je open draaien
En in die hangar van dat groene ding zaten 3 rooie knopjes.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Max Skatebike.. Echt veel gedaan.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Knikkers en Poppers..
flippo's voornamelijk vanwege de maatschappij-brede gekte die ontstond.. Niet zoals bij de andere eerdere rages. Topshots was maar een slap aftreksel uiteindelijk. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Thunderbirds are go !
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ploppers? Die eerst zonder gaatje op de markt kwamen en toen iemand er een over zijn oog liet ploppen?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
zat zo'n duikboot in thunderbirds 4. Die palmbomen vielen naar beneden
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Maar even serieus, snoven jullie op de basisschool al poppers?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jojo's was ook zo'n vage rage. Ik bedoel Jojo's wtf
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jojo
en nee niet jojo's
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pokémon, op de voet gevolgd door flippo's. Al die andere crap niet aan meegedaan.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
ik heb het over Joanna Noëlle Blagden Levesque maar goed.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik heb eigenlijk alleen pokémon kaarten echt gespaard, echt goed was ik er niet in
Ik hield meer van voetballen.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Flippo's toch wel en voetbalplaatjes natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Van die Hotshots hoefde ik alleen de Ajax spelers. De rest flikkerde ik weg.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Onzinnige verkiezingen #4 Wat is ..... rage
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |