![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: en je favo is ? | |||
| Atari2600 |
|
1 | 2,56% |
| Sega Master System |
|
0 | 0% |
| Nes |
|
6 | 15,38% |
| Mega Drive |
|
0 | 0% |
| Geo Neo |
|
0 | 0% |
| Snes |
|
5 | 12,82% |
| N64 |
|
1 | 2,56% |
| Playstation |
|
2 | 5,13% |
| Dreamcast |
|
2 | 5,13% |
| Nintendo gameqube |
|
0 | 0% |
| Playstation 2 |
|
5 | 12,82% |
| Xbox |
|
0 | 0% |
| Playstation 3 |
|
3 | 7,69% |
| Wii |
|
5 | 12,82% |
| Xbox 360 |
|
9 | 23,08% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wat is/was je favoriete spelcomputer
![]() En dan niet de portable of pc ![]() Andere verkiezingen: Onzinnige verkiezingen #1 Wat is .....bier Onzinnige verkiezingen #2 Wat is .....auto Laatst gewijzigd door Isiolo; 23-10-10 om 00:29 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beste vind ik de XBox 360, favoriete is de PS1. Goede herinneringen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
SNES & PS 1 2 en 3. Favoriete herinneringen toch wel PS1 denk ik. Alhoewel 2 ook wat aardige had.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Xbox 360, nooit eerder een spelcomputer gehad vóór deze.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Playstation 2 en Gamecube echt heel veel lol mee gehad vroeger, maar nu al 4 of 5(
) jaar erg tevreden met mijn 360.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PES 3 4 etc op de PS2, vele avonden mee gevuld
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lastig
SNES, PS2 of Xbox360 toch maar PS2.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Games
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dreamcast
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
NES, omdat NES.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
SNES natuurlijk. Want Secret of Mana en Killer Instinct.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Even pimpen dan nog met een deel van mijn collectie:
![]()
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
vet. The hunt for red october :p
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
SNES
![]() En Nightmare op de atari
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Alle PlayStations
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Geen van alle ooit gehad
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Alex Kidd op de Sega Master System was ook tof altijd
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
N64 , vooral Smash Brothers, mario kart en Golden Eye
maar de beste game ooit Zelda Ocraina of time
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
en vergeet duckhunt op de NES niet
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jah lekker krassen op het beeldscherm
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dreamcast, want Soul Calibur
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
N64, echt de meeste lol mee gehad. Wat een epische games had die zeg. Rare
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Nintendo met Super Mario World
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Deze foto is niet van mijzelf, maar ik ben wel een troste bezitter van het onderstaande. Het absolute pronkstuk uit mijn collectie:
![]() .
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
SNES
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tja ben begonnen met de NES als klein pikkie, daarna tijdenlang PC en nu sinds een jaar of 3 xbox360.. Wegens nostalgie kies ik voor de NES maar de Xbox360 is wel een topapparaatje hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Beste, nu, voor mij is de X360.
Tofste blijft de NES (en nipt daarachter de SNES, met bazooka )
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
NES.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nee, niet echt. Er staan er wel een paar zoals je ziet, maar die zijn gewoon in de loop der jaren aangeschaft. Verzamelen wil ik het niet noemen.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Deze had ik eerst lange tijd:
![]() Belachelijk lelijke spellen als je er nu aan denkt. Basketbal, waarbij de basket een langwerpige balk met bijna bovenaan een klein horizontaal balkje was en de 'bal' een vierkante stip. ![]() Later had ik de NES en toen ben ik ongeveer al overgestapt naar de PC. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Dat je met een knuppeltje achter de boef aan ging en dan moest bukken voor vliegtuigen enzo
||
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wtf, ik dacht dat Isiolo 20 was ofzo, blijkt ie een knaap van een jaar of 60 te zijn
!
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Je begint in ieder geval al wel grijs te worden.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
zo oud is de 2600 nou ook weer niet
|
|
|
|
|
|
#45 |
The Atari 2600 is a video game console released in October 1977 by Atari, Inc. Je bent al boven de 40 !
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
lol, toen was ik -2
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Onzinnige verkiezingen #3 Wat is ..... spelcomputer
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|