![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Pilsje ? Welke ? | |||
| Alfa bier |
|
1 | 1,61% |
| Amstel |
|
3 | 4,84% |
| Bavaria |
|
1 | 1,61% |
| Brand |
|
3 | 4,84% |
| Brouwmeester |
|
0 | 0% |
| Dommelsch |
|
3 | 4,84% |
| Grolsch |
|
15 | 24,19% |
| Gulpener |
|
0 | 0% |
| Heineken |
|
8 | 12,90% |
| Hertog Jan |
|
20 | 32,26% |
| Hollandia |
|
0 | 0% |
| Oranjeboom |
|
0 | 0% |
| Lindeboom |
|
0 | 0% |
| Leeuw pilsner |
|
0 | 0% |
| Anders namelijk.... |
|
8 | 12,90% |
| Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Mixery _O)
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Juup is lekker
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Zo typisch he. Wist vooraf al dat alle mensen uit Twente op Grolsch gingen stemmen
![]() Kijk, ik zuip in het weekend ook Bavaria tot ik erbij neer val, maar het gaat hier om het LEKKERSTE pilsje. Dat is voor mij zeker geen Bavaria, maar Hertog Jan. De Koninck is trouwens ook meesterlijk. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dat niemand nog Atlas heeft genoemd. Welbekend in bepaalde kringen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Juupkes
.
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Aangezien ik naast Twente woon weet ik wel zeker wat Grolsch is, alleen lust ik het gewoon echt niet. Het smaakt gewoon anders als de rest. Dat kan positief zijn, maar voor mij dus duidelijk niet
. Na een aantal pilsjes word de smaak inderdaad ineens minder belangrijk, maar daar gaat dit topic dus niet over!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|