|
|
#1 |
|
Het is vandaag Coming Out Day en daar moeten we natuurlijk ook op dit forum bij stilstaan want er is hier nog veel verborgen homoseksualiteit. Bij veel users spat de homo-erotiek van de posts, de manier waarop ze over al die stoere voetbalmannen schrijven, hoe ze die gespierde binken in korte broekjes bewonderen en hun liefde voor de spelers niet onder stoelen of banken weten te schuiven.
En toch maar doen alsof je hetero bent. Niet nodig. Gooi de schroom van je af en kom hier uit de kast.
Laatst gewijzigd door Superheld; 11-10-10 om 11:49 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TT fail.
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oh kut, wat een homo ben ik ook. Hoe verander ik dat ook alweer?
Maar leuk dat je de eerste bent rompompom
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ok ok... Ik ben Feyenoorder.
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wel een stormlooptopic geworden trouwens. Zouden er vandaag nog profvoetballers de gelegenheid aangrijpen om de deuren open te zwaaien/schuiven?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daar hebben ze een andere speciale dag voor. Iets met Pinksteren en Pasen...
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben een paar weken geleden naar een concert van De Kast geweest. Durf ik best voor uit te komen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hi.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Iedereen zegt wel dat er statistisch 1 op de zoveel (10 toch?) homo is, en dat zou betekenen dat hier op WZV ook veel meer homo's moeten zitten dan 'de bekende twee-en-een-half' SCH, Tomasso en Baquba.
Dan is dit wel een mooi moment ja. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat percentage is alleen bij concerten van Mika
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
IK BEN HETERO!!!!!!
zo, dat is eruit.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik moet het eerst nog tegen mijn vriendin vertellen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb ik al voor je gedaan, ze had het wel verwacht
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Willen jullie mijn penis zien?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Neuh
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dan maar terug de kast in.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Maar wat ik me afvraag, even serieus; moet ik deze dag nu zien als een dag om aandacht te schenken aan het feit dat homofobie helaas nog steeds bestaat, of zijn er ook daadwerkelijk veel kasthomo's die eerder niet toe waren aan een coming out en het dan omwille van deze dag wel durven?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgens mij gaat het vooral om de zichtbaarheid vanwege het toenemende geweld tegen homo's.
|
|
|
|
|
|
#23 |
Vandaag is het Coming Out Day, die vooral wordt gevierd in Engels sprekende landen, maar ook in landen als Nederland en Belgié. De eerste Nationale Coming Out Day ging door op 11 oktober 1988 om de tweede editie van de Holebi Mars in Whashington DC, een jaar eerder, te vieren. Het is vandaag weer de jaarlijkse Coming Out Day. Dit jaar staat die in het teken van geweld tegen homo's. Afgelopen jaar is dat flink toegenomen, blijkt uit onderzoek. Het aantal incidenten steeg in ons land in 2009 met 13 procent. Vandaag wordt er wereldwijd aandacht gevraagd voor dit probleem. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ah ok. Ik ben holebi-vriendelijk dan, bij deze.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ga niet zo'n poster voor m'n raam hangen, dadelijk liggen m'n ruiten eruit.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Expreszo staat voor Coming Out Dag (11-10-2010, 14:29) Ik kan me de eerste keer nog herinneren: in 2008 gingen we met toenmalig Minister Plasterk, en de kersverse voorzitter van het COC Wouter Neerings plus een bus vol emancipatie-strijders door het land. Van ouderen in Den Haag naar jong en out in Nijmegen en Arnhem. Prachtig natuurlijk. Ik zat in die bus, de sfeer was goed en er werd gevierd dat we zover kwamen dat er zélfs een Nationale Coming Out Dag was. Of zoals de spraakverwarring wel eens op bracht: Kom Uit De Kast Day. Nu zijn we drie Coming Out Dagen verder. En wat is er veranderd? Meer geweld tegen homo’s wordt er gerapporteerd, er zijn demonstraties en speciale feesten nodig om aandacht te vestigen op slechte wetgeving, intolerantie en problemen in onze samenleving. Nu komen de berichten over een nieuw kabinet. De hele emancipatie-wereld staat weer op zijn kop: te weinig vrouwen in de groep en al helemaal geen homoseksuelen. Nou en? Ik hou niet van discriminatie, ook niet van positieve discriminatie. En dan mensen die zeggen: de vorige kabinetsperiode hadden we emancipatie-minster Ronald Plasterk. Ja, dat klopt, die hadden we, maar we hadden toen ook onder andere een passage over weigerambtenaren en de enkele-feitconstructie. Heeft u het akkoord al op emancipatie nageslagen? Men spreekt van een te ontwikkelen beleid voor emancipatie van homo-, lesbo-, bi-seksuelen en transgenders, naast het zwaarder straffen van daders van geweld met een discriminatoire aanleiding. Heel goed zou ik zeggen. Het is een stap vooruit om te zien dat dit komende kabinet zegt: samen vullen we in hoe we de problemen aan gaan pakken, en we zetten geen stap achteruit. Om te spreken met Rutte: "We willen Nederland weer in beweging krijgen". Natuurlijk vinden we niet dat alles de afgelopen jaren stil heeft gestaan, er is al veel bereikt maar we hebben nog veel meer te bereiken. We moeten allemaal onze schouders daaronder willen zetten. Expreszo, hét blad voor lesbo-, homo- en bi-jongeren en een emancipatie aanjager, houdt zich dan ook daar mee bezig. Om samen met de homo-gemeenschap de toekomst daarvan, de jongeren die in deze samenleving uit de kast moeten kunnen komen, veilig te stellen. Om vooruit te komen. Om vrijheid voor iedereen te garanderen. Dus zónder discriminatoire wetgeving zoals de enkele-feitconstructie, en mét de kracht van de samenleving. Op een dag als vandaag, na het geweld van gisteren in Belgrado, is dat precies wat we zouden moeten willen: vrijheid voor iedereen, zonder dat die de vrijheid van anderen schaadt. Net als het COC zeggen wij: hang die poster voor je raam en durf te zijn wie je bent. Benjamin van Es Algemeen Manager Stichting Hoezo/Expreszo De poster is te vinden op de achterkant van de Metro van vandaag, alsmede op de websites coc.nl en expreszo.nl. [BES] (bron: Expreszo) Laatst gewijzigd door tjekkie; 11-10-10 om 19:37 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Er zijn geen profs die er voor uitkomen.Bij mijn amateurclub heb ik naar mijn weten in 35 jaar ook nooit een homo in mijn elftal gehad.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tiziano Ferro is voor je uit de kast gekomen SCH, populaire Italiaanse zanger.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Filmpjes tonen jonge homo's: het wordt beter AMSTERDAM - Vrijwilligers van het COC gaan online filmpjes verzamelen waarin homoseksuelen vertellen dat zij na hun coming out een prima leven leiden. Het initiatief is een Nederlandse variant op het Amerikaanse project 'It gets better', zo meldde het COC maandag.
Op een speciaal kanaal op filmpjessite YouTube proberen Amerikaanse homoseksuelen en lesbiennes jongeren die worstelen met hun geaardheid een hart onder de riem te steken. Het initiatief groeide nadat cijfers hadden aangetoond dat het aantal zelfmoorden en pogingen onder homoseksuele jongeren vele malen hoger ligt dan onder heteroseksuele leeftijdgenoten. Ook bekende heteroseksuele Amerikanen hebben clips opgenomen om homojongeren te steunen. Onder meer Harry Potter-acteur Daniel Radcliffe heeft een spotje opgenomen. Ook in Nederland is zelfmoord onder homojongeren een groot probleem. Ook in Nederland is zelfmoord onder homojongeren een probleem. Het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP) presenteerde in juni een rapport waaruit bleek dat de helft van alle homojongeren wel eens aan zelfmoord denkt vanwege alle negatieve reacties op hun coming out. Het COC roept gelukkige homoseksuelen en lesbiennes op hun filmpjes in te sturen via de site van de GayStraightAlliance.nl, gewijd aan bondgenootschappen van homoseksuele en heteroseksuele leerlingen die seksuele diversiteit op scholen aan de orde stellen. Het is de bedoeling dat hier op korte termijn ook filmpjes komen te staan van homoseksuele BN'ers die vertellen dat ze na hun coming out juist een beter leven kregen. Het COC stelt dat een positief signaal richting homojongeren hard nodig is. Uit cijfers die demissionair minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) onlangs naar de Tweede Kamer stuurde, blijkt dat discriminatie tegen minderheden als homo's en Joden in 2009 flink is toegenomen. Het aantal geregistreerde gevallen van antihomo-incidenten is met bijna 13 procent gestegen. Van alle gemelde gevallen van mishandeling en openlijk geweld is ruim een derde gericht tegen homoseksuelen. __________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik zal hier maar posten, anders ziet vast toch iemand dat ik in dit topic kijk.
Ben wel benieuwd of er nog een WZVer het aandurft om hier zijn liefde voor mannen wereldkundig te maken. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Een enkele ervaring mag ook best genoemd worden, daar smullen we van
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik zag er net wat over bij Paul de Leeuw, maar heb er verder eigenlijk helemaal niks van gemerkt. Er zat verder ook niemand bij mij in de kast.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat is 1. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bij Pownews, stellen ze een vraag aan een Marokkaan: 'Wat moet er met homo's gebeuren?' 'Jaaaa, uh, terug naar hun eigen land'.
Wat een enge antwoorden voor de rest trouwens. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gelukkig is Pownews niet serieus te nemen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Marokkanen ook niet.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
Het paradijs
|||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nou, straks willen jullie sex met ons hebben
(ja, zodra je homo bent wil je opeens met alle mannen neuken, en hetero's willen niet met iedereen sex )
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Raar dat jij diezelfde trekjes hebt dan.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Weer een bijna geslaagde grap. Je gaat vooruit.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik heb ook een hekel aan overdreven hetero's
Kom op zeg, laat iedereen gewoon in zijn waarde zeg
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik vind het al moeilijk zat om uit m'n bed te komen
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
? Heb gewoon een hekel aan hun gedrag.
Laatst gewijzigd door Da_Sandman; 12-10-10 om 11:07 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Was overigens niet specifiek voor jou hoor, maar gewoon voor de algemene homo haat waar toch in veel gevallen nog steeds sprake van is
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Heb ook liever achterneven dan echte nichten.
verveel me dood
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Ultimate faggot jeweet
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Coming Out Day
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|