|
|
#1 |
|
Dames und hehren,
Ik ben opzoek naar muziek dat tijdens sport wordt gedraaid zoals dat nummer van Rocky, Get ready for This, Eye of the tiger en we are the champions. Ik zoek zoveel mogelijk nummers dus als iemand er nog meer weet, liefst met youtube linkje erbij maar alleen de naam mag ook uiteraard ![]() Dank u
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Seven Nations Army - White Stripes... Vind het ook wel een voetbalnummer (met dank aan Club Brugge
)
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
mag niet ontbreken __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoeft dus geen voetbalmuziek te zijn maar mag wel.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 06-10-10 om 12:44 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opus - Life is live (Maradonna filmpje op youtube), zoek maar op!
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik houd altijd wel van die opzwepende muziek als
Swedish House Maffia - One Parla et pardoux - Liberte En zo heb je meer van dat soort nummers __________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Simply the Best.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bloed zweet en tranen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Toch maar even geplaatst, kan het alleen niet zelf bekijken hier, dus weet niet wat de kwaliteit is
![]() __________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Merci
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zit in de inloopmuziek van BVB verwerkt en heb het ook regelmatig in Duitsland gehoord bij andere sportwedstrijden. Laatst gewijzigd door Marioow; 07-10-10 om 18:53 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sinds Valentijnsdag is dit dus ook voetbalmuziek: Truly Madly Deeply
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Das m'n ringtone!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Als ik ga trainen vind ik harde muziek van drowning pool wel lekker. Als ik ga rennen of voetballen het liefst electromixen van Dr lektroluv of the subs
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat was niet echt de vraag maar ok
![]() Topic mag dicht, wedstrijd is geweest en ik had geen boxjes kunnen regelen, alles voor niks dus
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ik zoek sportmuziek!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |