|
|
#1 |
|
Vandaag is het 6 jaar geleden dat de baas der bazen van het Nederlandstalige lied is overleden. Haal hier oude herrineringen op. Luister de hele dag naar zijn beste nummers. Hij bracht de zon in de harten van vele mensen. En nog steeds...
![]() Zoals een bekend forumer in zijn sig had staan: Een kroeg zonder Hazes, is geen kroeg.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
6 fucking jaar alweer? wtf
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben blij dat Peter Beense zijn plaats heeft ingenomen.... echt een topper die Beense
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
![]() ![]()
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Held!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
H6 4life!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Is dit serieus al weer zes jaar geleden ja? Gaat hard.
Hazes .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
![]()
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die belachelijke uitvaart, ik moet er nog altijd weer om grinniken als ik er aan denk
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
André
. Geweldige muziek.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind deze mooiste. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ga toch voor de vlieger.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hazes
![]() Het Rode Licht, Kleine Jongen, Bloed Zweet en Tranen, Ik Leef Mijn Leven......
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() En de muziek van Hazes kan mij niet bekoren hè, op een paar te pruimen nummers na dan. Maar wel respect voor hem hoor, hij was inderdaad (en is eigenlijk nog steeds) de koning van het levenslied. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb in 2005 een hele zomer in Ierland doorgebracht en had op een gegeven moment een stampub en ik ging wel goed om met die eigenaar daar. Ik had een hoop nummers van Hazes gedownload en na verloop van tijd kwam de vlieger daar ook regelmatig voorbij en werd de avond afgesloten met 'De hoogste tijd'. Aan het eind van mijn periode daar lalden die Ieren dat ook allemaal mee.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik ga voor 'jij denkt dat je alles mag van mij'
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hazes, fucking held.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Een echte Amsterdammer...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Blijf toch een Een beetje verliefd 1 van de mooiste vinden, samen met De Vlieger - maar eigenlijk is het meeste gewoon prachtig.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De held der helden..
Mijn Griekse pa zingt nog steeds zijn nummers mee in de auto, met een heerlijk Grieks accent. Hij was er ook echt van onder de indruk dat ie toen overleden was. Maar goed, dit is hands down zijn beste nummer Kleine jongen Je bent op deze wereld dus zal je moeten vechten net als ik Ik kan het weten Het leven is niet makkelijk Er is tegenspoed op ieder ogenblik Kleine jongen Er zijn veel goeie mensen Maar slechte zijn er ook helaas 't is waar Je moet maar denken: Dat jij straks gaat beseffen Dat eerlijk het langste duurt geloof me maar Kleine jongen Op school al zul je merken dat alles draait om cijfers en om macht Zo is het leven Dus leer wat je moet leren Want dan ben jij de geen die het laatste lacht Kleine jongen als jij dan later groot bent dan is je vader er misschien niet meer vertel dan aan je eigen kinderen de wijze lessen van je ouwe heer. Dit leven gaat voorbij Er is al weinig tijd dus leef want jij bent vrij Maar doe het wel verstandig maak de mensen blij Dan zul je echt gelukkig zijn Want het leven is zo kort Veel dingen worden anders als je ouder word Je speelt nu nog met blokken maar dat duurt niet lang Het is jammer maar je blijft niet klein __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
kleine jongen
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jullie weten wel dat dat lied over zijn piemel gaat?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nooit wat aan gevonden.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zeker geschreven door Rachel Hazes dan?
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hazes
.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
alles voor dre
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lemming Film
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit nummer wordt wel eens in de kleedkamer van Ajax gedraaid na een wedstrijd.
![]() Held. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Andre Hazes Memorial
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|