![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik zag een aardig topic op een niet nader te noemen forum. Het is sinds kort mogelijk om op Top 40 te kijken welk nummer er in jouw geboorteweek op 1 stond.
Je moet wel na 1965 geboren zijn, maar dat lijkt me voor de meesten geen probleem. TS begint:
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mooi topic trouwens.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat is al een tijdje mogelijk
. Maar goed, Twilight Zone van de Earring hier .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Racey - lay your love on....
Nooit van gehoord. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Oh ik had echt een koningsnummer! En nu snap ik ook ineens waarom ik zoveel zuip.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goed nummer. Gelukkig ben ik geen dag later geboren want dan was het "Shout" van "Tears for Fears". Wat een zaadnummer is dat
Laatst gewijzigd door Erwtensoep; 8 september 2010 om 14:45 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Best aardig, nog. __________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ken m ook niet
![]() __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kan je dit nou ook door filosoferen? Maxpower is dat onbekende doch briljante nummer, Selinus een nummer over wijn (goede wijn behoeft geen krans). Generaal Uil over een wondervolle wereld. Diep hoor.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Twilight Zone haha.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik bedoel maar!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin He's coming home, he's coming some, he's coming... Steve is coming home! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
I'm on fire van Bruce Springsteen
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nu wachten op iemand uit 1987 met Rick Astley op nummer 1
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een kut nummer __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tering wat een broekies zijn jullie allemaal zeg.
Deze stond op 1, kende het nummer niet. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je bedoelt Rene vd Gijp. Hans Kraay Jr was van het tekstueele wonder 'Heppie Luis'
Edit: Edit 2: De tering, ik had dit al 10 jaar niet meer gehoord. Maar het is nog 100 keer erger dan ik dacht
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
(@1.09)
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb hetzelfde als TS
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Rhythm is A dancer.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nooit gehoord en had het eigenlijk liever ook zo willen houden. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Of ben ik nu echt een ouwe lul aan het worden? __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
gejat van een ander forum
![]() George michael - Careless wisper
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
.
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het is wachten tot er iemand komt de Venga Boys ofzo
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat?! Zit ik met zulke oudjes op een forum? Zo jong ben ik nou toch ook weer niet met m'n 18 jaren?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
.Ik begin me alleen oud te voelen .
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ben je ook.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, het verstand komt met de jaren
Soms wat langzaam Soms ook snel Oh, m'n moeder die schat Had niet altijd gelijk Maar verstandig was ze wel __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Welk nummer stond op 1 toen jij geboren werd?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|