![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Volgende keer kom ik denk ik ook wel.
__________________ FC Zwolle ! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik wou ook komen, maar als Tukkers geld gaan jatten dan haak ik af hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
Kap met stoken gek.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Blijven toch Duitsers he!
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Robin houd je zo neer heur!!!1
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ja maar ik ben ook 2 meter.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Nee. Ben ook maar 1.86 of zo. En ben ook niet tof op een meet, een pilsje of 15 en je kunt me opvegen.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Alsof je perse tof bent als je veel bier zuipt
![]() En ik weeg geen 130 kg hoor, over een jaartje pas denk ik. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Palm is echt wel beter dan Bavaria gek, die andere hooligan was het met mij eens dus dan gaat het door.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nee dan kun je beter 45 minuten doen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Lijkt me wel eens lachen om bepaalde users irl te zien. Ben benieuwd of ik ook koppen herken die je normaal op de tribune ziet.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Volgende keer zorgen we wel dat we wat later naar de klote zijn zodat we gewoon met een groep uitgaan.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Was echt lachen toen ik bij jou ging staan, en die chicks hosselen.. kwam echt geen zinnig woord uit jou.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Neu gast bij jou wel natuurlijk, jij kwam erbij en weg liepen ze.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Heul niet.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Eej Robin, als je vrouwen wegjaagt dan ga ik niet mee hoor.
Moet wel aan m'n imago denken. |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Lag gewoon aan KK zelf, ik was rustig aan het luisteren wat hij meldde tegen die chicks "Ja je moet vanavond hier uitgaan joh" "Ja waar kan dat dan, we zijn hier voor het eerst" "Ja ehhh ehhh, kom vanavond maar gewoon hier"
Ja bij de Stairway met alleen FOK nerds.. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Volgens mij lieg je Robin. Zoiets zou ik nooit zeggen.
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Fok meetings crashen is trouwens wel iets dat zeg maar best wel op een lijstje zou mogen. 101 dingen te doen voordat je sterft of zo.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Het was wel zoiets KK.
|
|
|
|
|
|
#125 | |
Gierige joden ook altijd
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Toen KK in Cafe Belgie ineens Gijs zei
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ja of toen die iets tegen mij zat te vertellen waar ik echt geen fuck van snapte, niemand trouwens.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Blijkbaar was het rotter dan verwacht want dit herinner ik me niet meer.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Met zo'n verneukte G die ze alleen in Belgie zelf zo uitspreken
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Loves C, R en M
|
Twas weer prima te doen. Paar bekende oude gasten, en een paar nieuwe. Van wie ik niet gezien had:
Aanvoerder: de man van de beveiliging met de hele tijd dat "oortje" in - hij had het aardig in de smiezen toen ik mijn geduld met gitaarsnaar begon te verliezen Gitaarsnaar: als-ie niet te bijdehand probeert te doen is-ie best OK Brandweerman, TR en Jasza kwamen we allen "bekend" voor. Brandweer man als het type gast van vroeger in de coffeshop (bedankt voor de sigarettten bro) TerroRobbie als DutchGooner alleen een aantal jaar jonger en even groot aantal kiloos lichter Jasza als het type waarmee ik vroeger rondhing om ongein mee uit te halen (oldschool) Van de oude bekenden - tof iedereen weer eens gezien te hebben. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Sorry Doc dat ik mij misdroeg
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Ik vond Jasza ook de 'baas' van de meet
![]() Super relaxte gast. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Jammer dat ik je niet gezien heb Doc, we moeten nog steeds een keertje nuchter met elkaar ouwehoeren.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ik dacht echt dat je hem bij z'n kraag ging vatten. Hij stond wel snel op iig
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Had gewoon niet zoveel moeten zuipen.
Vond het wel tof dat je kwam __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Vind ik nou ook.
|
|
|
|
|
|
#140 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Wat deed Gitaarsnaar dan, Doc
?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Slijmbal Bries
![]() Je weet best dat Robin de baas was. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Hoezo? Omdat je van hem een half pakje peuk'n mocht oproken?
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Whehe heb al eens eerder iemand bijdehand zien doen tegen Doc, die lag binnen twee tellen plat op z'n rug
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Was je dat zelf?
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Haha nee, Tony_Montana67 van Fok! toen..
Die zat bijdehande Psv opmerkingen te maken haha. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Doc lijkt op een skinhead die ik ken
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV Meet 4 september, Utrecht: Nababbelen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|