![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
WZV-ers in het buitenland:
![]() ![]() ![]() Weer terug in Nederland: ![]() Vorige delen: |01| Laatst gewijzigd door Aanvoerder; 21 januari 2011 om 22:58 __________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Haha moest die brakke foto er nou echt bij?
Gisteren twee Nederlanders tegengekomen, zaten in hetzelfde hostel. We kenden ook nog dezelfde vriend, wat kan de wereld toch klein zijn. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hehe Eddy, mooi om de kop eens bij die -brakke- posts te zien.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eddy, breedloper
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hahah tof!
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik zag m net ook en wilde hem hier gaan posten! Goed voor elkaar!
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Net een nummer en de patches gekocht __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
leuke op trouwens, aanvoerder
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zal eens kijken of ik wat foto's op mijn computer kan zetten.
Zoals heel Ohio (ultra-conservatief) weet: Yellow Springs is een hippietown. Dus gisteren heb ik een hippie-optreden bezocht, vriend van me trad op. Psychedelische muziek en goed spul van oudere hippies was aanwezig. Die wilden die Mexicaanse troep niet
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Weet iemand trouwens of Footballculture ook naar de VS schipt? Anders sturen ze het maar naar mijn ouders en schippen zij het hierheen, maar de VS kan wel wat FC gebruiken
wist niet waar ik dit moest posten __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
even freshcotton checken.. via daar versturen ze de shirts namelijk..
zelf miss deze nog halen: ![]() nice shirt met een geniale voetbal achtergrond __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waar is het FC Topic?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dankje. Net trouwens wedstrijd tegen Springfield Catholic gehad, scheen 1 van de beste van de staat te zijn. 2-7 verloren, waarvan 5 goals in 6 minuten
We waren grootste deel gewoon beter maar we verprutsten het weer Voor de rest vielen ze dus heel erg tegen, alleen nu kan ik niet meer lopen omdat mijn rug zo zeer doet Wordt een leuke avond..
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Morgen eindelijk mijn spullen uit Nederland..
Kan niet wachten tot ik mijn tv and platenspeler heb
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik sta al in de OP zie ik
, over anderhalve week vertrekken...
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Leuke verhalen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Eerste drie lesdagen geen les gehad...
Maandag laborday, dinsdag m'n les gecanceled en morgen gewoon vrij Geld gaat er al veel sneller doorheen dan gedacht. Eerste drie nachten na m'n intrekking in het appartement iets van 300 dollar aan zuipen uitgegeven. Fucking tequila enzo is tering duur man. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ben ik hier nog niet tegengekomen en ben er ook niet echt naar op zoek, maar dat ik hier 34 dollar betaal voor 24 biertjes vind ik toch wel behoorlijk duur, of 17.5 dollar voor een pitcher.
Achja, ik ga er verder ook niet over zeuren, ben blij dat ik hier ben en vermaak me prima. Nu slapen, ben weer zat. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
In de supermarkt dus..
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heineken, Grolsch, Hoegaarden (allemaal verkrijgbaar in de lokale buurtsuper, echt waar
) en Duitse bieren zijn wel aardig prijzig. (18 voor 18 dollar) Voor de rest is de lokale troep ook lekker goedkoop
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dollar per flesje valt wel mee in de supermarkt toch? Cent of 75 in euri's.
Wees blij dat je niet in Zweden zit waar een krat bier 25 tot 30 euro kost
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
True that. En ze hebben hier nog Cola Vanilla, waar ik scheepsladingen van drink
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hier kun je alleen bier krijgen bij de Beer Store, gelukkig zit er een op 5min. lopen. Kratten kennen ze hier niet, maar voor een doos van 24 betaal je dus 34 dollar wat volgens mij neer komt op zo'n 30 euro (per flesje 20ct statiegeld). Aangezien er per dag wel zo'n doos doorheen gaat schiet dat wel aardig op. Sterke drank is alleen verkrijgbaar bij de LCBO wat ook niet overal gelokaliseerd is.
Die Aurstraliërs zijn trouwens wel goed in het verzinnen van drankspelletjes, de tering
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hier gewoon de lokale buurtsuper, en veel
Ik heb ze hier Zweedse, Australische en Nederlandse spelletjes geleerd. Vooral de Australische zijn goed inderdaad
|
|
|
|
|
|
#30 | |
413 |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
En Behangpinda, Hoegaarden en Grolsch verkopen ze in veeeeeeeeeeeeeeeeeel landen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
? Er waren nog meer merken, maar deze schoten me direct te binnen. Van gehoord? Meer niet echt eigenlijk ?
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Klinkt nog niet zo spannend en in het begin is het dat ook nog niet, maar bij bijv. de laatst trap van de piramide is het 5 borrels wat neer komt op een volledige fles (bier) en misschien zelfs twee of drie als je pech hebt en mensen je willen je naaien. Wie uiteindelijk de meeste kaarten over heeft na de laatste trap has to 'Fuck the Boss'. De boss fucken wil je echt niet. Vier speelkaarten naast elkaar en je moet simpelweg raden welke kleur het is, maar..je moet ze allemaal in een stroke goed hebben. De eerste kaart is 1 borrel, de 2e 2 etc. Als je dus de eerste kaart fout heb moet je 1 borrel doen, als je 'm goed hebt en door mag naar de tweede maar die fout hebt moet je 2 borrels doen enz.enz. Of je gokt het toevallig een keer goed op het begin, of je zuipt je echt helemaal de dood in. Als je het niet goed hebt moet je door tot alle kaarten geweest zijn.
413 |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
whahaha dat spel hebben wij gespeeld in de bus terug van Kerkrade eerste wedstrijd van Twente. Wij noemden het maar "on the Bus"
![]() Alleen dat laatste spel was bij ons hoger of lager in plaats van kleur. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nice game
Even proberen toe te passen hier dan maar
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hier hoor ik ook!
Ik zit al vanaf januari 2008 in Amerika (New York) en blijf tot januari of juni 2012 hier
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De concierge staat nu ook in het lijstje. Mis ik nog iemand? Tijdje niet meegelezen.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
waarom zit je daar? __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ga je wel is naar de Yankees, Mets, Giants, Jets, Knicks, Nets, Rangers, Islanders of Red Bull NY?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Lijkt me ook wel gaaf om zoiets te doen, heb er alleen de opleiding niet voor gekozen en spreek nog slechter Engels als Ruud Krol
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nog slechter dan!
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Boeiuhh, kwoon in Twente, wie sprek'n nie zo good Hollands weej wa?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mijn moeder, vader en broertje zeggen ook allemaal als. Ik snap niet hoe het kan dat ik wel met dan ben opgegroeid.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Een vriend van mij zit nu in Seoul, 6 maand volgens mij. 4 maand les volgen op een uni daar en een maand rondloeren
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Weet niet, was iets met een K. Zit op Saxion IBM..
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vanaf volgend jaar september mag ik weer een half jaar in het buitenland vertoeven
Of het studeren wordt voor een half jaar, of stage. Dat weet ik niet, en waar, dat ook nog neit
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gijp zegt ook altijd enigste
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leden in het buitenland #2 - Met Ajax in Canada!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|