![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Morgen het jaarlijkse universiteitsfeest hier. Tot een paar jaar geleden organiseerde de UAB (de universiteit) dat zelf, maar zij zijn er mee gestopt. Nu wordt het 'clandestien' georganiseerd door leerlingenorganisaties (ofzo, ik weet het ook niet precies). Hoe dan ook, dat duurt van morgenmiddag 13 uur tot 's nachts 5 uur
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
Ik doe niet aan snoepjes
. En ik heb ook nog gewoon les van 13.00 - 14.30 uur, daarna eerst met een groep bij iemand zitten volgens mij en daarna kijken we wel verder.
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Jeuj, lekker spacen tussen 20.000 man.
Doet mij denken aan vroeger toen ik net met die ongein begon. De tijd dat er nog geen mobieltjes waren. En dan zwaar naar de klote je groepje kwijtraken en bij mensen afteren die je op het feest hebt leren kennen. Epic. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Klinkt gezellig
.
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
. Waren we op stap in Razzmatazz, volgens mij de grootste discotheek van Barcelona. Ik was iedereen die ik kende al vrij snel kwijt en dat gebouw is me toch groot! Dus daar ben ik goed verdwaald, terwijl ik hier net was. Rond een uur of 4 of 5 bij toeval weer twee bekenden tegengekomen, gelukkig .
|
||
|
|
|
|
|
#258 | |
.Hoewel, moet je ook weer niet zo naar de kloten zijn dat je smsjes niet te begrijpen zijn.... __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#259 | |
. Bleek achteraf dat ik nog een + moest invoeren voor het eigenlijke telefoonnummer. Dus dat schoot ook niet op.
|
||
|
|
|
|
|
#260 | |
!
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#261 | |
.Hier in Praag gaat het inmiddels allemaal prima, school is nog steeds zeer easy en de feestjes blijven komen. 19 November naar Transmission (HOME | Transmission 2011 Praha), benieuwd wat Tsjechie op dit gebied te brengen heeft! Al heb ik er al veel goede verhalen over gehoord! |
||
|
|
|
|
|
#262 | |
Waar zit jij in Praag? Ben er afgelopen zomer (zoals zoveel forumleden) een paar dagen geweest, beviel me erg goed toen. |
||
|
|
|
|
|
#263 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Dat zal wel zo zijn voor alle gebruikers
. Net zoals het welbekende ik doe even een rondje en dan heel het feest niemand meer tegen komen . En er dan 2 dagen later achterkomen dat je met z'n alle op dezelfde afterparty stond .
Kwa locatie heb ik ook niet veel te zeuren, zit in Praag 7, en behalve een beetje crappy internet is dat allemaal prima . Verder is Praag natuurlijk geweldig! Heerlijk leven hier met prima uitgaan e.d. Het weer valt ook nog mee, al zal dat binnekort wel omslaan.Jij zit in Barcelona neem ik aan? Hoe is het studenten leven daar? |
||
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Ik kreeg vandaag een enquete van de SVA in de mail voor Ajacieden in het buitenland.
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Leuke reeks, helemaal doorgeploegd.
Het plan is dat ik in de zomer naar Valencia verhuis. Bottleneck: werk vinden. We zullen zien. edit: er is nog een factor. Dan wordt het misschien zomer 2013. We zullen zien dus. Vraagje aan Dagglala en Stickvis: jullie hebben je spullen laten opsturen vanuit Nederland. Doe je dat met de post? Wat kost dat? Laatst gewijzigd door ErikT; 16-12-11 om 11:34 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Mijn tijd in Praag zit er alweer bijna op
!
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
Maar zou je het hier willen blijven updaten. Ik ben zelf ook helemaal verliefd op die stad. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Ik dacht dat ik het alter-ego van Blackcard Greg had ontdekt
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Oh, snap 'm nu pas
. Wat slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
![]() Als er beweging komt, laat ik wel wat weten hier. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#273 |
|
Als je de kans krijgt doen ErikT, heb er zelf ook een half jaar mogen wonen, praqtic
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Donderdag voor het eerst naar Mestalla. Valencia - Sevilla voor de Copa, 10 euro haha.
Maar de werkeloosheid in Spanje stijgt nog steeds. We zullen zien of het wat wordt na de zomer. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Plannen B zullen er wel niet veel zijn. Beetje veel werkeloosheid. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Mis de tijden in Valencia wel zeg, ideaal leventje daar. Over anderhalf jaartje misschien studeren in Aarhus in Denemarken voor 2 jaar. Iemand daar al is geweest eigenlijk?
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Dan zou ik eerder Kopenhagen doen. Daarvan weet ik wel dat er heel veel te beleven valt als student.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ik weet niet welke studie Silaz doet, maar bij een aantal disciplines hoort de universiteit van Aarhus bij de Europese top. Verder is het ook een erg grote universiteit, daar zal dus vast genoeg te doen zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
M'n laatste avond hier in Catalonië. En hoewel ik in deze tijd thuis (Fryslân en Harkema) wel heb gemist, ga ik het hier ook zeker missen. Nu slapen, want ik heb morgenochtend nog wel
een en ander te regelen. |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Ben er zelf vaker geweest toen ik klein was, maar daar weet ik niks meer van. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
Ben nu echt bezig met een baan zoeken in Praag. Genoeg te vinden maar niet echt iets voorlopig wat ik leuk vind of waar ik in verder wil. Misschien dat het beter is om te zoeken naar Nederlandse bedrijven die versturen naar Praag. Huis vinden daar moet wel lukken
![]() Sowieso is het moeilijk om nu al een baan te vinden voor september/oktober
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
2 maanden van tevoren beginnen met zoeken. Binnen een maand heb je sowieso wel 1 of meerdere aanbiedingen waar je uit kan kiezen. Zou wel lachen zijn als we ff ergens een tof appartement kunnen delen. Wil hier sowieso wel verhuizen naar wat leukers.
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Wie zegt dat ik samen met jou wil samenwonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Ok, dan niet. Dan laat ik al die geile dames wel ergens anders over de vloer komen.
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Ik zit er de laatste tijd wel serieus aan te denken om voor onbepaalde tijd in Zweden te gaan wonen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Gezellig.
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#290 | |
||
|
|
|
|
|
#291 |
|
Zag toen ook wat functies in de finance sector weet niet of dat wat is? Weet ook zo niet meer welke website het was helaas.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Housewarming tijdens het weekend van Above and Beyond in Praag, ben ik van de partij
. Anders tijdens transmission!
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Ik moet nog ff kijken wat realistisch is
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leden in het buitenland #2 - Met Ajax in Canada!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|