Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19-10-11, 13:02 sunglasses   #251
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

In voetbalopzicht moeten ze dat helemaal niet willen, een onafhankelijk Catalonié zou de doodsteek voor Barça zijn, kunnen ze een competitie met Espanyol, Gymnastic, Girona en wat derde divisieclubjes beginnen.
Je vergeet Sabadell.

Spoiler
Maar inderdaad. Een grote meerderheid is ook niet voor onafhankelijkheid, maar veel zijn het simpelweg oneens met het beleid van het parlement over onder meer de binnenlandse economie.
Sybrand is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 09-11-11, 21:19 Standaard   #252
Dnarbys

Morgen het jaarlijkse universiteitsfeest hier. Tot een paar jaar geleden organiseerde de UAB (de universiteit) dat zelf, maar zij zijn er mee gestopt. Nu wordt het 'clandestien' georganiseerd door leerlingenorganisaties (ofzo, ik weet het ook niet precies). Hoe dan ook, dat duurt van morgenmiddag 13 uur tot 's nachts 5 uur . Naar schatting 20.000 mensen komen naar de universiteitscampus om hier feest te vieren. Ik ben benieuwd!
Oud 09-11-11, 22:02 big smile   #253
AFCA

Voltreffer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
Morgen het jaarlijkse universiteitsfeest hier. Tot een paar jaar geleden organiseerde de UAB (de universiteit) dat zelf, maar zij zijn er mee gestopt. Nu wordt het 'clandestien' georganiseerd door leerlingenorganisaties (ofzo, ik weet het ook niet precies). Hoe dan ook, dat duurt van morgenmiddag 13 uur tot 's nachts 5 uur . Naar schatting 20.000 mensen komen naar de universiteitscampus om hier feest te vieren. Ik ben benieuwd!
Te hopen dat je je snoepjes bij de hand hebt dan .
Voltreffer is offline   Met citaat reageren
Oud 09-11-11, 22:07 Standaard   #254
Dnarbys

Ik doe niet aan snoepjes . En ik heb ook nog gewoon les van 13.00 - 14.30 uur, daarna eerst met een groep bij iemand zitten volgens mij en daarna kijken we wel verder.
Oud 09-11-11, 22:09 big smile   #255
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Voltreffer Bekijk bericht
[...]

Te hopen dat je je snoepjes bij de hand hebt dan .
Jeuj, lekker spacen tussen 20.000 man.
Doet mij denken aan vroeger toen ik net met die ongein begon. De tijd dat er nog geen mobieltjes waren.
En dan zwaar naar de klote je groepje kwijtraken en bij mensen afteren die je op het feest hebt leren kennen. Epic.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 09-11-11, 22:10 Standaard   #256
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Klinkt gezellig .
Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 09-11-11, 22:12 Standaard   #257
Dnarbys

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
[...]
En dan zwaar naar de klote je groepje kwijtraken en bij mensen afteren die je op het feest hebt leren kennen. Epic.
Daar had ik in een van m'n eerste weken hier wel last van . Waren we op stap in Razzmatazz, volgens mij de grootste discotheek van Barcelona. Ik was iedereen die ik kende al vrij snel kwijt en dat gebouw is me toch groot! Dus daar ben ik goed verdwaald, terwijl ik hier net was. Rond een uur of 4 of 5 bij toeval weer twee bekenden tegengekomen, gelukkig .
Oud 09-11-11, 22:15 big smile   #258
I'm Ron fucking Swanson

[...]Daar had ik in een van m'n eerste weken hier wel last van . Waren we op stap in Razzmatazz, volgens mij de grootste discotheek van Barcelona. Ik was iedereen die ik kende al vrij snel kwijt en dat gebouw is me toch groot! Dus daar ben ik goed verdwaald, terwijl ik hier net was. Rond een uur of 4 of 5 bij toeval weer twee bekenden tegengekomen, gelukkig .
Tegenwoordig kan je elkaar met je mobiel weer vrij snel vinden. .
Hoewel, moet je ook weer niet zo naar de kloten zijn dat je smsjes niet te begrijpen zijn....

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Oud 09-11-11, 22:17 Standaard   #259
Dnarbys

[...]
Hoewel, moet je ook weer niet zo naar de kloten zijn dat je smsjes niet te begrijpen zijn....
Ik had een vrij goed sms'je getypt (in het Spaans nog wel), maar versturen lukte niet . Bleek achteraf dat ik nog een + moest invoeren voor het eigenlijke telefoonnummer. Dus dat schoot ook niet op.
Oud 09-11-11, 22:18 emo   #260
I'm Ron fucking Swanson

[...]Ik had een vrij goed sms'je getypt (in het Spaans nog wel), maar versturen lukte niet . Bleek achteraf dat ik nog een + moest invoeren voor het eigenlijke telefoonnummer. Dus dat schoot ook niet op.
!

Oud 09-11-11, 22:26 big smile   #261
AFCA

[...]
En dan een kwartier naar je telefoon staan te turen vanuit alle mogelijke hoeken, om er vervolgens achter te komen dat ie nog "op slot"zit .

Hier in Praag gaat het inmiddels allemaal prima, school is nog steeds zeer easy en de feestjes blijven komen. 19 November naar Transmission (HOME | Transmission 2011 Praha), benieuwd wat Tsjechie op dit gebied te brengen heeft! Al heb ik er al veel goede verhalen over gehoord!
Oud 09-11-11, 22:32 Standaard   #262
Dnarbys

[...]

En dan een kwartier naar je telefoon staan te turen vanuit alle mogelijke hoeken, om er vervolgens achter te komen dat ie nog "op slot"zit .

Hier in Praag gaat het inmiddels allemaal prima, school is nog steeds zeer easy en de feestjes blijven komen. 19 November naar Transmission (HOME | Transmission 2011 Praha), benieuwd wat Tsjechie op dit gebied te brengen heeft! Al heb ik er al veel goede verhalen over gehoord!
Dat valt me hier ook op. Ik ben in Nederland gewend weinig moeite te doen, maar het niveau is hier volgens mij nog wel een niveau lager. Ik heb alleen moeite met de vakken in het Spaans en Catalaans, maar dat ligt aan de taal, die ik nog niet volledig beheer. De stof zelf lijkt mij niet echt universiteit-waardig. Niet in Nederland althans.

Waar zit jij in Praag? Ben er afgelopen zomer (zoals zoveel forumleden) een paar dagen geweest, beviel me erg goed toen.
Oud 09-11-11, 22:34 emo   #263
I'm Ron fucking Swanson

[...]

Zo fucking herkenbaar. .

Oud 10-11-11, 14:03 big smile   #264
AFCA

[...]
Zo fucking herkenbaar. .
Dat zal wel zo zijn voor alle gebruikers . Net zoals het welbekende ik doe even een rondje en dan heel het feest niemand meer tegen komen . En er dan 2 dagen later achterkomen dat je met z'n alle op dezelfde afterparty stond .

[...]Dat valt me hier ook op. Ik ben in Nederland gewend weinig moeite te doen, maar het niveau is hier volgens mij nog wel een niveau lager. Ik heb alleen moeite met de vakken in het Spaans en Catalaans, maar dat ligt aan de taal, die ik nog niet volledig beheer. De stof zelf lijkt mij niet echt universiteit-waardig. Niet in Nederland althans.

Waar zit jij in Praag? Ben er afgelopen zomer (zoals zoveel forumleden) een paar dagen geweest, beviel me erg goed toen.
Ik zit op VSFS (VŠFS : Home). Een prive uni waar mijn HBO school banden mee heeft. Alhoewel het erg prijzig is om hier normaal te studeren valt het niveau een beetje tegen. Maar dat ligt mischien aan het feit dat ik een Erasmus student ben, en deze het nooit erg moeilijk hebben.

Kwa locatie heb ik ook niet veel te zeuren, zit in Praag 7, en behalve een beetje crappy internet is dat allemaal prima . Verder is Praag natuurlijk geweldig! Heerlijk leven hier met prima uitgaan e.d. Het weer valt ook nog mee, al zal dat binnekort wel omslaan.

Jij zit in Barcelona neem ik aan? Hoe is het studenten leven daar?
Oud 10-11-11, 18:24 big smile   #265

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kreeg vandaag een enquete van de SVA in de mail voor Ajacieden in het buitenland.

Beste Aanvoerder,

De Supportersvereniging van Ajax is bezig met een onderzoek naar internationale Ajax fans. Hierbij wil het kijken hoe het de huidige leden in het buitenland beter van dienst kan zijn en hoe het een grotere groep buitenlandse Ajax fans kan gaan bereiken. Hiervoor doet de SVA een beroep op jou!

Volgens onze administratie ben jij woonachtig in het buitenland en lid van de supportersvereniging Ajax. We willen daarom weten wat jouw motivatie is om lid te zijn van de SVA, in welke mate je tevreden bent over de huidige invulling van je lidmaatschap en hoe populair Ajax is in het land of de regio waar jij woont. Verder vragen we jouw mening over een eventueel nieuw lidmaatschap voor buitenlandse Ajax fans.

Om hierachter te komen willen we je graag vragen om mee te doen aan een online enquête die is opgesteld vanuit Ajax. In deze enquête vragen wij om jouw mening en tips. Jij bent onze referentie voor een eventueel nieuw te lanceren lidmaatschap voor Ajax fans in het buitenland.
De meeste vragen zijn verplicht in te vullen, mochten er vragen zijn waarop je geen duidelijk antwoord kan geven. Vul de vraag dan in met “niet van toepassing” (n.v.t).
De enquête zal ongeveer 10 tot 15 minuten van je tijd in beslag nemen.

De enquête is te openen door op onderstaande link te drukken:

Enquete

We willen je hierbij alvast bedanken voor je bijdrage aan dit onderzoek, mocht je nog vragen, opmerkingen of tips hebben kun je contact opnemen met onderstaande contactpersoon.

Met sportieve groet,

Kris Engel

Marketing & Evenementen
Supportersvereniging Ajax
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 19:17 thumb up   #266

ErikT's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuke reeks, helemaal doorgeploegd.

Het plan is dat ik in de zomer naar Valencia verhuis. Bottleneck: werk vinden. We zullen zien.
edit: er is nog een factor. Dan wordt het misschien zomer 2013. We zullen zien dus.

Vraagje aan Dagglala en Stickvis: jullie hebben je spullen laten opsturen vanuit Nederland. Doe je dat met de post? Wat kost dat?

Laatst gewijzigd door ErikT; 16-12-11 om 11:34

Oud 16-12-11, 15:12 angry   #267
AFCA

Mijn tijd in Praag zit er alweer bijna op !
Oud 17-12-11, 17:48 Standaard   #268

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door ErikT Bekijk bericht
Leuke reeks, helemaal doorgeploegd.

Het plan is dat ik in de zomer naar Valencia verhuis. Bottleneck: werk vinden. We zullen zien.
edit: er is nog een factor. Dan wordt het misschien zomer 2013. We zullen zien dus.

Vraagje aan Dagglala en Stickvis: jullie hebben je spullen laten opsturen vanuit Nederland. Doe je dat met de post? Wat kost dat?
Heet je toevallig Gregory?

Maar zou je het hier willen blijven updaten. Ik ben zelf ook helemaal verliefd op die stad.

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-11, 18:07 Standaard   #269
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Maar zou je het hier willen blijven updaten. Ik ben zelf ook helemaal verliefd op die stad.
Niet gewoon Erik?
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-11, 18:10 Standaard   #270

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
[...]

Niet gewoon Erik?
Ik dacht dat ik het alter-ego van Blackcard Greg had ontdekt

Oud 17-12-11, 18:11 Standaard   #271
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh, snap 'm nu pas . Wat slecht.
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 18-12-11, 10:35 Standaard   #272

[...]

Denk niet dat Krekrie een probleem heeft met werk vinden.

Als er beweging komt, laat ik wel wat weten hier.

Oud 18-12-11, 10:55 Standaard   #273
Sol Invictus

Silaz's Voetbal Forum schermafbeelding

Als je de kans krijgt doen ErikT, heb er zelf ook een half jaar mogen wonen, praqtic

Silaz is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-12, 17:53 Standaard   #274

Donderdag voor het eerst naar Mestalla. Valencia - Sevilla voor de Copa, 10 euro haha.

Maar de werkeloosheid in Spanje stijgt nog steeds. We zullen zien of het wat wordt na de zomer.

Oud 04-01-12, 11:38 Standaard   #275
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Donderdag voor het eerst naar Mestalla. Valencia - Sevilla voor de Copa, 10 euro haha.

Maar de werkeloosheid in Spanje stijgt nog steeds. We zullen zien of het wat wordt na de zomer.
Je was toch wiskundeleraar? Ga je dat ook proberen te zijn in Spanje?
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-12, 11:41 Standaard   #276

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Je was toch wiskundeleraar? Ga je dat ook proberen te zijn in Spanje?
Dat is plan A ja. Op een engelstalige/internationale school. (Mijn Spaans is lang niet goed genoeg voor Spaanse scholen.)
Plannen B zullen er wel niet veel zijn. Beetje veel werkeloosheid.

Oud 04-01-12, 11:50 Standaard   #277
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dat is plan A ja. Op een engelstalige/internationale school. (Mijn Spaans is lang niet goed genoeg voor Spaanse scholen.)
Plannen B zullen er wel niet veel zijn. Beetje veel werkeloosheid.
Oke, tof!
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 17:55 Standaard   #278
Sol Invictus

Silaz's Voetbal Forum schermafbeelding

Mis de tijden in Valencia wel zeg, ideaal leventje daar. Over anderhalf jaartje misschien studeren in Aarhus in Denemarken voor 2 jaar. Iemand daar al is geweest eigenlijk?

Silaz is offline   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 18:23 smile   #279

Oorspronkelijk geplaatst door Silaz Bekijk bericht
Mis de tijden in Valencia wel zeg, ideaal leventje daar. Over anderhalf jaartje misschien studeren in Aarhus in Denemarken voor 2 jaar. Iemand daar al is geweest eigenlijk?
Dan zou ik eerder Kopenhagen doen. Daarvan weet ik wel dat er heel veel te beleven valt als student.

Oud 08-01-12, 18:25 Standaard   #280
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dan zou ik eerder Kopenhagen doen. Daarvan weet ik wel dat er heel veel te beleven valt als student.
Ik weet niet welke studie Silaz doet, maar bij een aantal disciplines hoort de universiteit van Aarhus bij de Europese top. Verder is het ook een erg grote universiteit, daar zal dus vast genoeg te doen zijn.

Oud 03-02-12, 04:17 Standaard   #281
Dnarbys

M'n laatste avond hier in Catalonië. En hoewel ik in deze tijd thuis (Fryslân en Harkema) wel heb gemist, ga ik het hier ook zeker missen. Nu slapen, want ik heb morgenochtend nog wel
een en ander te regelen.
Oud 03-02-12, 09:14 Standaard   #282
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silaz Bekijk bericht
Vriend van mij heeft daar een half jaar gestudeerd. Die was er wel over te spreken.

Ben er zelf vaker geweest toen ik klein was, maar daar weet ik niks meer van.

Oud 06-04-12, 18:44 thumb up   #283
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben nu echt bezig met een baan zoeken in Praag. Genoeg te vinden maar niet echt iets voorlopig wat ik leuk vind of waar ik in verder wil. Misschien dat het beter is om te zoeken naar Nederlandse bedrijven die versturen naar Praag. Huis vinden daar moet wel lukken

Sowieso is het moeilijk om nu al een baan te vinden voor september/oktober

Oud 07-04-12, 00:22 Standaard   #284

2 maanden van tevoren beginnen met zoeken. Binnen een maand heb je sowieso wel 1 of meerdere aanbiedingen waar je uit kan kiezen. Zou wel lachen zijn als we ff ergens een tof appartement kunnen delen. Wil hier sowieso wel verhuizen naar wat leukers.
Oud 07-04-12, 00:26 big smile   #285
Mênnus Brabander

Wie zegt dat ik samen met jou wil samenwonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oud 07-04-12, 00:29 big smile   #286

Ok, dan niet. Dan laat ik al die geile dames wel ergens anders over de vloer komen.
Oud 07-04-12, 00:31 Standaard   #287
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zit er de laatste tijd wel serieus aan te denken om voor onbepaalde tijd in Zweden te gaan wonen.

Oud 07-04-12, 00:32 big smile   #288
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Ik zit er de laatste tijd wel serieus aan te denken om voor onbepaalde tijd in Zweden te gaan wonen.
Gezellig.

Oud 07-04-12, 00:42 Standaard   #289
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Ben nu echt bezig met een baan zoeken in Praag. Genoeg te vinden maar niet echt iets voorlopig wat ik leuk vind of waar ik in verder wil. Misschien dat het beter is om te zoeken naar Nederlandse bedrijven die versturen naar Praag. Huis vinden daar moet wel lukken

Sowieso is het moeilijk om nu al een baan te vinden voor september/oktober
Zat laatst voor de gein ook even te kijken maar staan best een aantal vacatures waar ze ook mensen zoeken die Nederlands spreken. Maar weet niet of daar iets voor je bijzit.

Oud 07-04-12, 00:44 wink   #290
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
[...]

Zat laatst voor de gein ook even te kijken maar staan best een aantal vacatures waar ze ook mensen zoeken die Nederlands spreken. Maar weet niet of daar iets voor je bijzit.
Vind ik ook maar is bijna alleen customer support. Ik wil iets anders als het mogelijk is

Oud 07-04-12, 00:50 Standaard   #291
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
[...]

Vind ik ook maar is bijna alleen customer support. Ik wil iets anders als het mogelijk is
Zag toen ook wat functies in de finance sector weet niet of dat wat is? Weet ook zo niet meer welke website het was helaas.

Oud 07-04-12, 00:53 hearth   #292
AFCA

Housewarming tijdens het weekend van Above and Beyond in Praag, ben ik van de partij . Anders tijdens transmission!
Oud 07-04-12, 00:53 sad   #293
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
[...]

Zag toen ook wat functies in de finance sector weet niet of dat wat is? Weet ook zo niet meer welke website het was helaas.
Nee ook niet, ik heb geen businessstudies of accounting gedaan. Ik zoek in export/import (wat zéér moeilijk is, beter via Nederlandse bedrijven) of iets van sport event hosting wat ook heel moeilijk is.

Ik moet nog ff kijken wat realistisch is

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site