![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Nee inderdaad. Alberto raadplegen is het beste. Hij zal vervolgens wel even met die jongen afrekenen, want dit is van de gekke!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Brief naar z'n werk is een goede ja, dit keer een brief waarin ik deadlines stel dreig met een incassobureau als hij voor de deadline nog niks overgemaakt heeft. Doe ik na het weekend wel even op de post.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Je had toch een advocaat?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hij woont dan wel niet meer op zn oude adres maar stuurt de huisbaas dat niet door? Grote kans trouwens dat hij zelf de tnt verhuis service heeft ingeschakeld en dan wordt het automatisch op zn nieuwe aders bezorgd.
Laatst gewijzigd door Outpost76; 21-09-10 om 16:48 __________________ Bla die Bla |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Advocatenbureau welke ik wel eens in de arm neem schrijft voor 50 euro een paar dreigbrieven, soms met concept dagvaarding erbij. Meeste mensen schrikken daar van en betalen uiteindelijk. Als je er echt een zaak van maakt gaat het wel in de kosten lopen (in mijn geval rond de 240 euro per uur). Maar nogmaals, meeste mensen schrikken al van brief advocaat.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hoe staan de zaken ervoor?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nog steeds geen update?
__________________ Bla die Bla |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Huisgenoot wil borg niet terug betalen, wat kan ik doen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|