|
|
#1 |
|
Valt me op dat die steeds meer teruglopen, hoe zit dit gekoppeld? Na hoeveel dagen is iemand geen actief lid meer?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enter a number of days here that represents a threshold for 'active' members. If a user has visited the board within the past number of days you specify, they are considered 'active'.
Die optie heb ik op 30 dagen staan. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ok, viel me namelijk op dat het er iedere dag wel minder worden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waar kun je dat vinden?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Onderaan bij de statistieken.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het staat er nu niet meer
![]() Ik vond het zo stom staan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
CENSUUR !!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu het daalt wordt het weggehaald?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja. Censuur. We huren ook extra mensen in om veel te posten...
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Overigens maak ik me er totaal niet druk om, volgens mij komt alles gewoon weer goed
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als alles weer goed is, is de teller dan niet meer stom?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vraag het Nico zou ik zeggen
Maar jij weet ook dat er vanuit Nico nooit enige geheimen zijn over postaantallen, users e.d. Jij denkt echt dat Nico het weg heeft gedaan omdat hij niet wilt dat iemand het ziet ? Dat merken jullie dan vanzelf wel toch?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik snap sowieso die negativiteit niet. Nico (& co) steken er zoveel tijd in, suggesties worden altijd gewaardeerd, er word altijd naar de users geluisterd, enz. En dan zijn er users die het raar vinden dat ze raar aangekeken worden als ze constant zitten te zeiken en elk wissewasje afkraken.
Het zou al een hele stap vooruit zijn als suggesties op een positieve manier worden gebracht, dan krijg je ook geen weerwoord en word er veel sneller iets aan je probleem gedaan (in het geval van die zeikerds). __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
In mijn ogen is dat wel vreemd als je weet dat het dezelfde mensen zijn die altijd alle statistieken willen weten, en die ook altijd kunnen en mogen zien. Maar er is ook een groot verschil tussen vreemd vinden en insinueren dat jullie het niet mogen zien omdat Nico iets geheim zou willen houden
|
|
|
|
|
|
|
#19 | ||
![]()
Beheerder A geeft antwoord. User B vraagt waar ze het over hebben. Beheerder A geeft aan dat hij het heeft weggehaald omdat hij het stom vond. User C maakt een grapje over censuur User D vraagt of er een oorzakelijk verband is tussen de flinke daling en het weghalen User E lacht. Allemaal niet zo heel spannend toch
|
|||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
En wees blij dat er mensen zijn die kritisch zijn en met dingen komen, we kunnen ook -net als veel anderen- helemaal wegblijven. En dat zijn echt niet alleen maar mensen die wegblijven omdat ze meer om clubvoetbal geven dan om het WK. En als je ziet hoeveel mensen er de afgelopen weken met voetbal bezig waren, dan vind ik de opkomst in het WK forum tegenvallen. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Met het WK zat het forum ook gewoon best vaak down, een situatie die niemand wilde. Maar nu is ook de vakantieperiode, dus dat zal ook wel even een aantal users kosten (los van users die wel weg zijn, natuurlijk zijn die er).
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ja dat deed ik ook, maar jij kwam je er weer mee bemoeien en een non-discussie starten. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik ga mijn koffer op zoeken.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Forum is helemaal niet "half af" TR, dat hebben we al meermalen uitgelegd. In de tijd dat GS, Tomasso en Nico er druk mee bezig waren, zat alleen de crew op dit forum. Zoals het aan jullie afgeleverd is, zo vonden wij het op dat moment een goed en mooi forum.
De echte test - en dat wisten we ook - zou komen zodra jullie er op losgelaten zouden worden, net als de eerste keer. Daarbij zijn dan zaken naar voren gekomen die we eerder niet zagen, of die door het gebrek aan users niet ontstonden. De meeste issues van de eerste weken zijn opgelost, dat moet allemaal in eigen tijd, aangezien GS en Nico (als het goed is ) gewoon werken overdag. Het aantal "actieve" users neemt af ja, maar tegelijkertijd neemt het aantal actieve users wel toe. Het aantal posts stijgt volgens mij weer gestaag en er zijn weer meer users tegelijk online. ![]() De afname is gezien het einde seizoen ook niet zo heel erg gek. Zag bijvoorbeeld laatst ook een user zich melden met de mededeling dat hij al een tijdje niet was geweest, omdat het clubvoetbal toch was afgelopen. Kritisch zijn is geen probleem, maar doe dat wel constructief en denk dan ook mee. Met slechts cynische, sarcastische opmerkingen of kunnen we weinig.Met dit weer is het trouwens sowieso weinig leuk op een forum. Alleen interessant als je werkt en open internet hebt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat we ons er geen zorgen over maken dat zegt niet meteen dat wij ook niet nadenken hoe we het een en ander moeten aanpakken, ik snap alleen niet met welk antwoord jij tevreden bent? Als ik zeg dat wij helemaal in paniek zijn? Als ik zeg dat wij 3 reclamespotjes hebben ingekocht voor de komende CL wedstrijden van FC Twente?
En voornamelijk in het begin hadden we veel problemen, het is daarom logisch dat het destijds minder was. De laatste weken laat imo toch wel weer een groei zien van het aantal posts. Ik zou zeggen: Wacht gewoon de vakantie periode af. Kritisch zijn is goed, maar kom eens met oplossingen ipv elke keer weer iets willen insinueren. Zo krijg je dus dat mensen je kritiek niet eens meer serieus willen nemen. Bij jou lijkt altijd alles wel kut, het verkeerde tijdstip of te rustig __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
En natuurlijk zal het aantal users straks weer aantrekken als iedereen weer aan het werk is of op school zit en de competitie weer is begonnen. Maar ik denk wel dat bovenstaande en de vele downtime toch best wat (potentiele) users heeft gekost. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Maar bekijk het ook van deze kant: de users die na die problemen met de downtime weg zijn gegaan zijn users die toch niet echt trouwe waren. Dat zijn users die je in feite ook zo weer terug kan winnen. Het is nu alleen geen goede tijd om dat te doen, maar natuurlijk komt het in onze agenda voor als belangrijk punt. Hoe en wat is nog niet 100% duidelijk, maar het lijkt mij logisch dat we ook gewoon door blijven gaan met users aantrekken. Op die manier zijn we zo groot geworden als wij nu zijn
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Dat ging niet goed, maar het écht grote probleem was natuurlijk die downtijden, die waren ook niet met een paar man meer naar boven gekomen, maar pas wanneer iedereen deze kant op kwam. ![]() En ik snap best GS en Nico ook andere dingen te doen hebben, maar het duurt wel heel lang voordat sommige dingen gefixed zijn en daarbij maakt het blijkbaar niet uit of je het cynisch of heel lief vraagt. Het niet kunnen quoten uit een gesloten topic en de niet werkende link in de sluitpost zijn dingen die na 10 minuten op het nieuwe forum al aan het licht kwamen. Zijn afgelopen dagen pas gefixed, dat vind ik vrij lang. Dat kan, maar ze zijn daar echt regelmatig mee bezig geweest, uiteindelijk bleek de oplossing vrij simpel, maar je moet het maar net even zien. Mij was het sowieso niet gelukt, aangezien ik er totaal geen verstand van heb.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een gezellig topic.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind het vooral knap dat robbie weet dat sommige dingen heel makkelijk zijn.
Het is dat ik pro-censuur ben, anders had ik even de code gepost die robbie vast binnen 5 minuten uit zijn mouw geschud had
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Maar geen cijfers bekend dus?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik wil het best weer aanzetten als het zo interessant is.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik doelde op de TS laiverd.
Eigenlijk zn eerste zin. Zijn er statistieken van unieke users en page views ed? __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Pageviews en unieke bezoekers zijn wel bekend via google analytics
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Maar unieke bezoeken blijven de laatste maan eigenlijk stevig rond de 1000 schommelen.
Totaal aantal bezoekers per dag ligt dik boven de 2000 per dag. Pageviews schommelen heel erg. Zit zo af en toe een dag tussen dat hij over de 60.000 heen schiet, maar standaard zit het zo rond de 35.000 per dag. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Actieve leden?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|