|
|
#1 |
|
|
Omdat het er op het moment steeds niet van komt om naar de stad te gaan om kleren te kopen. Enerzijds omdat ik een enorme hekel aan winkelen heb, anderzijds omdat ik gewoon kapot ben aan het einde van de week. Ben ik op zoek naar wat betrouwbare online kledingwinkels. Mensen die hier ervaring mee hebben, en me wat aan kunnen raden? Bij voorbaat dank. Ik draag trouwens over het algemeen wat sportievere kleding.
Misschien dat dit uiteindelijk ook gewoon een algemeen kledingtopic kan worden dan. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
De nieuwste online mode: online merkkleding kopen - Label54 binnen een dag in huis en erg mooie kleding
(mijn mening)
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
asos.com
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Zat al even op score.nl te kijken. Bedankt voor de tips trouwens allemaal.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Idd, die label54 heeft wel een ruim aanbod. Soms iets te groot zelfs...
Verder : ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen H&M Shop Online |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik bestel vaak bij caliroots.com
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Hoe zit het trouwens als iets niet past, bij online bestellen?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Polo en Short besteld via score:
![]() ![]() En jeans bij H&M. Nog een shirt op de verlanglijst gezet:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Verzendkosten liggen daar zo hoog.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
The latest women's and men's fashion online | ASOS vind ik persoonlijk wel nice. Zeker met een goedkope pond..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
dress-for-less | Online outlet met designermode en merkkleding
Goedkoop, merkkleding. FreshCotton - Fashion & Lifestyle store Van alles. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Handig topic ik heb ook zo'n hekel aan winkelen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als man ga je toch geen Esprit kleding kopen
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Als echte man is er maar een optie:
![]() Waait alleen zo koud langs je zak in de winter.... edit: kleinere foto |
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zonde dat je niet meer rechtstreeks vanuit de clearance naar Nederland kunt verzenden.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
H&M / Bonprix gebruik ik wel eens, al ga ik liever naar New Yorker in Aachen (maar dat is weer niet online)
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ben dat A&F wel een keer zat, iedereen loopt er mee itt 3 jaar geleden, koop wel via Asos oid
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
mjaa, JeansOnline | De webwinkel voor jeans & fashion
En algemene tip. Als je twijfelt over de maat. Gewoon een S en een M (of L) bestellen. Je mag toch een gratis terug sturen. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#25 |
|
scherp
![]() Maar als je het niet zeker weet is het de moeite wel waard... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Enige wat ik daar koop (online) zijn basic T-shirts aangezien die erg goed passen en ze een grote keuze aan kleuren hebben. Maar voorderest is het wat gezapige kleding.
Voor schoenen is omoda.nl wel goed. Verder vind ik tommyhilfiger.nl ook erg chill om dingen te bestellen. Ik koop ook bijna alles online tegenwoordig. Geen tijd om te shoppen en online is er veel meer keus en is het makkelijker uitzoeken. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heb ook wel een paar Esprit shirts, alleen dan de normale en niet die polo's
![]() Stufi is weer binnen, zo ff shoppen voor goedkope kledij
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Freshcotton is inderdaad wel een aanrader.
__________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Veel mode popjes hier
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bij mannenmodeonline.nl 2 lacoste polo's voor 109 euro. Goeie deal. Weet alleen niet of die betrouwbaar zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gister 2 Copa-shirtjes besteld via sportus.nl. Komen morgen binnen als het goed is.
Al eerder een paar besteld daar, werkt prima .
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik weet nie hoe het daar is, maar heb over t algemeen echt een hekel aan outlets. Veel lelijke meuk en kutmaten.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die lacoste store in R'dam heeft ook vaak aanbiedingen. Laatst daar nog 2 polotjes gehaald voor 90 euro.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik vind bataviastad echt ruk.. hoorde er grote verhalen over maar toen ik er was vond ik die outlets ronduit bagger.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik vond het wel tof maar ging er ook alleen voor voetbal schoenen en gewone schoenen heen, niet voor kleren.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik vind die grijze wel gaaf.. maar als ze groot uitvallen moet ik misschien L bestellen ipv XL
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Zijn allebei geen Copa shirtjes trouwens maar gewoon Footballculture..
en
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zit helemaal geen pasvorm in zo te zien, wijde mouwen en ook nog eens breed bij de schouders en aan de onderkant
![]() Als je niet te dik bent kun je wel een M bestellen als je rond de 1.90 bent volgens mij
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Online kleren kopen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |