![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Welke naam is het best | |||
| www.wijzijnvoetbal.nl |
|
24 | 40,68% |
| www.voetbalunited.net |
|
0 | 0% |
| www.vblforum.nl |
|
23 | 38,98% |
| Het boeit mij echt niet, als ik maar kan posten. |
|
12 | 20,34% |
| Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Geen voetbalunited.net dus, maar Wij Zijn Voetbal - Forum
Wat vinden we er van, ben erg benieuwd naar de reacties. Laatst gewijzigd door Dagglala; 08-06-10 om 15:42 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
WEEEE_ZEEEEEE_VEEEEEEE HOOOOOOLIGANS bekt toch niet iets minder
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prima naam. (al heb ik natuurlijk wel op vblforum gestemd
)
Laatst gewijzigd door Thieske; 08-06-10 om 13:39 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuk bedacht
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vind het prima.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel leuke verassing inderdaad.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
6-6..
.En 0 voor VU .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heb natuurlijk voor de laatste optie gekozen.
VBLforum was wat mij betreft prima, maar ik kan ook wel begrijpen dat er voor een andere, meer eigen naam is gekozen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb ook de laatste optie.
Die balkjes in de poll zijn trouwens wel über lelijk. Kunnen die niet in een andere kleur? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wie had deze naam bedacht? Of is die niet in dat topic op VBL voorbij gekomen?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wijzijnvoetbal is echt 300x beter dan de andere namen bij elkaar. Net of ik het zelf heb bedacht.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Alleen was dat niet de inspiratiebron uiteindelijk. Toen we de naam eenmaal hadden bedacht kwamen we erachter dat Espa het al had gesuggereerd.
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Had dat nu niet gezegd, jullie leken net democratisch!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
PSV Eindhoven!
|
Kan mij het wat schelen wat de naam is.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Toch mooi dat de nieuwe naam wint. Had ik niet verwacht
.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
vindt dit geen gekke naam beter dan voetbal united, maar toch, vbl = vbl
Laatst gewijzigd door d_b01; 08-06-10 om 18:18 __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Toffe naam hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
hoeveel mensen zijn er al mee over?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jammer dat Joran weer onze shine afpakt van de verrassing
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Op 1000 leden zijn 35 stemmen ook niet echt representatief natuurlijk. En verder is het stemmen ook zinloos aangezien dit toch niet meer veranderd wordt
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Neem een willekeurig product, google er op en je vindt voornamelijk posts van mensen die er problemen mee hebben of het kut vinden. Lees de VU topics nog maar eens na en kijk hoe weinig kritiek er nu is. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
beter dan
voetbal united
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Goeie naam ben er tevreden mee!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De verrassing, wat vinden we er van..
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|