|
|
#1 |
|
Het komt regelmatig voor dat mensen enquêtes willen plaatsen betreffende hun studie of ander onderzoek. Om daar elke keer een apart topic voor te hebben, hebben we besloten om een topic te maken waar men hun enquête kan plaatsen.
Let wel op: Het plaatsen van een enquete mag nog steeds alleen na toestemming van mij. Voor toestemming stuur je me een pm! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Als ik de spits mag afbijten wil ik graag de NAC-supporters onder ons vragen mee te werken aan onderstaande enquete. Hij gaat over sponsoring en over clubliefde (laatste vraag) en zal niet langer dan 5 minuten duren.
Ben je een NAC-supporter, volg dan alsjeblieft de volgende link: Naar het onderzoek! Ik heb helaas niet aan half-ingevulde vragenlijsten en wil daarom vragen hem eerlijk en volledig in te vullen. Bedankt, Met vriendelijke groet, Robin |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb ik nog gelijk gekregen ook over spam en zo. Alleen geen speciaal subforum maar een speciaal topic
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Centraal enquete-topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|