|
|
#1 |
![]() Naast het bekende @VBLVoetbalquiz @VBLforum zijn er natuurlijk ook users die twitteren! Dit is mijn shortlist van de VBL-users die bij mij bekend staan als twitteraars Wil je ook in de lijst meld het! Lamzak - @Lamzak_ Robin - @RobinTwente Nico - @NicoMartens Boris - @boriszz JaszaAFCA - @JaszaAFCA Tomasso - @PaulvDorst Gitaarsnaar - @Suard Denthenem - @dennisbliek Marioow - @MarioowF Acathla - @Harborcoat Rompompom - @vinknie SCH - @JaapFriso Bjoro - @Bj6ro koningdavid - @rfmdeef Ritmo - @Loek_ Robbie Keane - @kazz147 Wie twitteren er nog meer? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik abonneer mij op deze discussie, voor de handigheid.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
@PaulvDorst
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stormlooptopic!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
@suard (gitaarsnaar)
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
@dennisbliek
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
@MarioowF maar ik gebruik hem eigenlijk niet
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kwam er ook nog een facebook topic
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hier al onze facebookers:
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=126128914078194&ref=ts |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb toevallig sinds vandaag twitter. Maar dat is enkel omdat ik Duckstad volg omdat het zo grappig is
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
hoe zit dat eigenlijk met dat FaceBook. Ik kan niet het webadres achterhalen van mijn profiel.... of werkt dat gewoon niet zo bij facebook?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jawel joh.. gewoon ff naar facebook.nl, inloggen en op je naam klikken. Dat is de url naar je profiel
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik doe mee...
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Twitter de twit twit
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Go Your Own Way
|
Acathla - @Harborcoat
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
@vinknie hiero.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mag ik iets vragen? Waarom twitteren jullie?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
----http://twitter.com/Lamzak_/vblforum-nl
De voorlopige list met alle VBL-ers erin gestopt
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Zelfde hier, ook een beetje zelfbevlekking om te melden hoe goed iets gaat, of iets wat leuk is. Daarnaast vind ik het ook tof om "beroemde" mensen te kunnen volgen |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
@JaapFriso
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Ik zie hier ook twitters? voorkomen die echt nergens op slaan ![]() Ik volg zo nu en dan de twitter van Lance en dat was het wel zo'n beetje. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nico misschien een idee om het vblforum youtube account te koppelen aan de twitter?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb me ook maar aangemeld bij de list (kerstgrapje). Hoewel ik nauwelijks tweet
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Als je het niet begrijpt, Twitter je niet. Ik word zo doodmoe van die lui die maar ff vooraan moeten staan om Twitter af te schieten en maar moeten vragen waarom iemand op Twitter actief is. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nope, weet ook nog niet of ik dat wel wil eigenlijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mijn advies voor die list functie zou eigenlijk zijn dat je twitter in colums opgebouwd wordt, met wat je voornamelijk volgt breed in het midden en groot. En in twee kleine kolommetjes links en rechts, waar de laatste tweets van je lists ook áltijd zichtbaar zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
@rfmdeef ben ik.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Goed topic. Sinds kort ook een beetje begonnen ermee.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
![]() @ kerstgrapje dus |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Wat een pimp!Mijne is http://twitter.com/Loek_ |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
dat bedoel ik
ik vergeet die klote naam altijd
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ga je zelf ook? Zwolle vorig jaar was geniaal...
Maar goed, we gaan offtopic.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VBL Users @ Twitter #1
|
||