|
|
#51 |
|
ja mss wel ja, maar een beetje rare bijsmaak van de drukte met bevrijdings festival.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik ook, maar wat dat betreft is Citymoves 10 keer beter geregeld. Dan is het terrein ook 'afgesloten' en heb je genoeg muntenverkoopplekken plus nog wat ruimte om te zitten/lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ok, nou ff mn broer checken, die woont in het centrum van Zwolle, of hij dan thuis is
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Lol, dan woont ie vlak bij mij.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
hij woont tegenover het station, in zo'n zijstraatje. Wel leuk daar
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
ontopic heren?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ja, sorry.
Trending worldwide op dit moment: Joran. Hij flikt het weer.
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ik ben ook actief op Twitter @kazz147
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik ben ook (zeer beperkt) actief op Twitter:
http://twitter.com/MutoNed __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Roy Kanters (_MM89) on Twitter ben ik ook onder te vinden
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
mijn twitteracount is coolaapie
![]() thijsslegers voor het allerlaatste psv nieuws Laatst gewijzigd door coolaapie; 24-08-10 om 13:23 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Mensen twitter alleen via de clients. De twittersite is een puinhoop.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
/bosschenaren
Maar niet echt boeiend, tenzij je iets over fcdb wil weten. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik ben ook begonnen met Twitter, username is Afwazig.
De 1e die ik ben gaan volgen is natuurlijk Blackcardgreg
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dat houdt niemand langer dan een week vol, je hele timeline wordt vernaggeld door die gast.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Wat is mijn timeline?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dat had ik meer met Babel. Wat een onzin gooit hij erop zeg. Niet te lezen ook door z'n wannabe gangster typekunsten.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ok leuk. Maareuh, hoe voeg ik nou een foto toe dan als ik met mijn mobiel wil twitteren? Ik heb een E75, indien dat er iets mee te maken heeft
.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
uhm.. geen idee. Ik heb een twitter app op mijn telefoon, daarmee is het een makkie, maar als je via de mobiele site werk... Geen flauw idee
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Heb ik momenteel ook, normaal nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Oh dan lag het dus niet aan mij, ga ik hem weer installeren
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik zit ook op twitter.Ik volg alleen te weinig voetballiefhebbers.
Carlos (CarlosFernandoo) on Twitter __________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ik zie wel een aantal mensen die afentoe een FP bericht retweeten weet alleen niet of het ook allemaal users zijn?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik 'like' wel eens op FB. Retweet heeft toch geen zin aangezien ik mijn twitter niet echt gebruik (alleen voor Duckstad natuurlijk)
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
||
|
|