|
|
#1 | |
|
Iedereen kent er wel een paar, van klassiekers van Johan Cruijff tot 'ik krijg ze tegenwoordig met de post' van Sjaak Polak.
Op deze site staan er een aantal, maar jullie kennen er vast nog veel meer... ![]() Vertel ze in dit topic.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Voetbal: een eenvoudig spelletje van 11 tegen 11 en op het einde winnen de Duitsers. Gary Lineker.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
nep-fries
|
Je hebt 1 veld, 2 goals, 1 bal, 22 spelers, 1 scheids én VBL - D. Turba
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() stormlooptopic
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |||
|
|
Ibrahimovic kan er ook wat van:
|
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die van Beckham
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ahahahaha die van Ibrahimovic is briljant LOL
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
"Sometimes you have to swallow the unswallowable†– Arsene Wenger
"I'm English, without a doubt. I will never ever say I'm not English. English born and bred. I'm Turkish, though†– Colin Kazim Richards "It was like being in a foreign country" - Ian Rush, talking about playing for Juventus I've told the players we need to win so that I can have the cash to buy some new ones" - Chris Turner, Peterborough manager "My missus fancies him. Even I don't know whether to play him or f*ck him." - Harry Redknapp over ex-Ajacied Dani Reporter: "Gordon, can we have a quick word please?" Strachan: "Velocity" [walks off] |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ahahahaha, die Strachan! Ik hou wel van mensen die zo snel met een grappige opmerking komen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kom op mensen, ik smacht naar meer Gouden uitspraken!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
![]() Nog een paar andere uitspraken: http://www.youtube.com/watch?v=rfEV0iO0iCw |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|