![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Die bustours in die dubbel dekkers, 30euro en je komt op de grootste trekpleisters
. Wat een crap.Pak een metrokaart en ga lekker zelf op zoek. Tussen punt A en punt B ligt vaak zoveel tofs... __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
Gewoon rondlopen en ontdekken is een stuk leuker inderdaad. Of dat nu met de metro is of lopend, zo beleef je een stad pas echt. Niet op z'n Amerikaans even snel een bus in, rondje stad en zeggen dat je Europa hebt gezien...
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ik moet ook altijd lachen als ik Amerikanen met een reisgids "Europe" tegenkom. Ik vraag me dan altijd af wat daar in staat op de twee pagina's of zo die ze per stad kunnen besteden.
Laatst gewijzigd door Plato; 21-10-10 om 16:54 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik ben nu een paar keer in Edinburgh geweest en ga eind november weer, maar die tour onder de Royal Mile is me onbekend. Normaal ben ik geen liefhebbers van tours (vooral niet die hop on hop off bussen), maar deze klinkt wel interessant.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
vorige week heeft Praag me zeker verast
, snap wel waarom Aanvoerder er zo vaak heengaat
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
Hoe komt het eigenlijk dat je zo vaak in Praag bent? Zal vast wel ergens staan op het forum, maar ik ben het nog nooit tegengekomen.
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ik had vroeger (2000) een Tsjechische vriendin en sindsdien kom ik vaak in Tsjechie. In Nederland ook veel andere Tsjechen ontmoet en heb er zelfs anderhalf jaar gewoont en gewerkt. Heb er nu dan ook heel veel vrienden. Ook mede door Slavia ben ik er vaak te vinden. Volgende maand ga ik weer omdat ik dan een bruiloft heb van 2 Tsjechische vrienden die ik aan elkaar voorgesteld heb.
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Nog wel ff de de fanshop in geweest in de stad maar zoveel hebben ze daar ook niet ( maar dat kan ook de nike winkel zijn geweest ) wie weet bij een ander bezoek aan Praag dan ook maar eens een sportbar opzoeken want het bier is daar zeker wel goed ( en niet duur ) meer de toerist uitgehangen : Theresienstadt , bekende glasblazerij ( o.a voor de F1 en de paus ) , Museum voor Communisme , joodse begraafplaats en de andere welbekende plekken zoals de burcht en de klok. en nog het gevoel niet alles gezien te hebben ![]() Het is ook een aardige alcholstad met Absint en weet ik veel wat voor spul ze nog allemaal niet wel niet verkopen. Foto's moet ik nog uitzoeken. dus ga nog ff kijken of er iets tussen ziet voor hier
|
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
|
|