![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
ik houd niet van die 1 april grappen, misschien word ik er wel te oud voor!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bij die van Baywatch is de teleurstelling gewoon te groot als het om een grap gaat
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Google streetview is er nu ook in 3D
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
Vind het nog grappig ook kijkt ook blij als hij zijn bril op heeft
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
http://www.google.com/romance/tour.html
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Na de koffiepad, nu ook de heineken bierpad!
![]() http://www.bierpad.nl/ |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Rita Verdonk twittert dat ze ermee stopt
Tivoli meldt dat Oasis komende zondag komt optreden tijdens een brits festival Het jeugdjournaal meldt dat alleen slimme kinderen aan de verkiezingen mee mogen doen, die kunnen zich opgeven. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik kreeg vandaag een schrijver van mijn werk dat ik een notebook en een USB Stick mocht aanschaffen op kosten van het bedrijf.
Dacht eerst dat het hier om een 1 april grap ging. A.S Dinsdag heb ik hem in mijn bezit.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Geen grappen gehad vandaag op kantor had ik toch wel verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Het bericht dat de ov-chipkaart is gekraakt door er cementlijm op te smeren blijkt ook een 1april-grap te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
||
|
|
|
|
|
#71 | |
En is serieus .
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Kom je weer spammen met je bax shop
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Die is al een paar jaar oud toch.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Alsof zoiets ook maar ooit zou kunnen
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kom maar onder die steen uit hoor
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ongetwijfeld een een april grap. Toch erg knap gemaakt.
De fluit-egel! http://www.youtube.com/watch?feature...&v=UjkHI_p9dXw Laatst gewijzigd door alf89; 01-04-11 om 13:25 __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Die usernames hier, wat is daar eigenlijk 1 april aan?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Gland slam
|
|
|
|
|
|
#85 | |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Met het WK hadden we het tenminste nog in het Oranje!
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Fantastische titel in je mail Nico
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
Humor van Nico is echt ongekend.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
huhuhu, er zijn vast slechtere gemaakt
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Toen een groep jongens naast een winkel hun fiets parkeerden om naar binnen te gaan en ik net langs liep zei ik dat de winkel op vrijdag dicht was. Toen ze verbaasd wilden afdruipen begon ik te giechelen.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Las net op AD.nl dat er ook weer honderden telefoontjes naar Artis zijn gepleegd met het verzoek om meneer De Leeuw of mevrouw De Beer aan de lijn te krijgen. Dit jaar zelfs een mevrouw Lama.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Hehe hopelijk spelen ze dan ook gewoon mee, 'Ja die is even in gesprek ik zet je even in de wacht' blabla.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
1 April Durq.....
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Sensatie doet het goed toch altijd?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ik klikte maar dan wel omdat ik wist dat het toch wel om de FP ging
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|