![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Te laat naar bed gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die kut R&P-topics die jij opent mag je ook wel noemen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik loop over van sarcasme. Vooral vrouwen hebben daar nog wel eens moeite mee.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat een negativiteit. Waarom nu de slechte eigenschappen in plaats van de positieve eigenschappen?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
ongeduldig en vind alles te snel saai worden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben heel goed in bed.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Te laat naar bed gaan.
Sarcasme, Ironie, Spot, Grof -> Mijn humor. Vloek redelijk veel. Betweter (al heb ik het natuurlijk wel gewoon vaak goed). Koppig (meer in de zin van "overtuigd van m'n eigen gelijk" ).En dan vind ik het ook niet erg om mijzelf naar de klote te werken, je hebt mensen die hun lichaam als een tempel beschouwen maar dat van mij is een achtbaan (woohoo!) |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lui op momenten dat het soms echt niet kan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ergens niet mee beginnen terwijl je weet dat het moet. Zo heb ik woensdag en tentamen en een presentatie en ben met beide nog niet begonnen
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik schiet altijd jonge eendjes af met mijn luchtbuks. Is dat slecht?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat ik toch iedere keer op de topics van Baquba klik
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik laat ongegeneerd scheetjes.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
Ik ben goed in ...... En kan lekker ...... ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ben zo knap dat andere mannen altijd jaloers zijn.
Ik ben zo grappig dat veel mensen buikpijn van mij krijgen. Ik ben zo goed in sporten en spelen dat mijn tegenstanders altijd stoppen, gaan huilen of agressief worden. En nog wel meer, maar zoals Tomasso zegt is het beter je op je positieve punten te focussen, in plaats van de slechte. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Concentratieprobleem. En niet zo zuinig ook
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Je bent gewoon schijt irritant en daardoor vinden mensen je vervelend, dat dat dan onder de noemer ADHD wordt geschoven is totaal onterecht. Overigens niet eens heel persoonlijk bedoeld. Maar iedereen roept dat tegenwoordig. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan niet leren.
Mijn grappen zijn altijd te hoog gegrepen voor andere. Ik voel amper medelijden. Ik kan voor de grap arrogant zijn en dan snappen mensen me niet. Ik snap vrouwen niet
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() "Ja, de dokter zei van niet, maar dit zal dan wel een lichte variant zijn ofzo" Misschien helpt het als je je dochter geen Red Bull en snickers meegeeft als tussendoortje in de pauze, maar gewoon een broodje kaas, aldus mijn vriendin. Moest mijn vriendin zich als stagiair niet mee bemoeien volgens de moeder. ![]() Mijn schoonmoeder had het laatst al over de ADHD cultuur. Het is "in" om alles maar onder de noemer ADHD te scharen. Terwijl het kind gewoon zijn best doet om nog enigzins aandacht te krijgen van zijn 9 uur per dag werkende ouders. Dan maar negatieve aandacht en dat afkopen met suikers, suikers en suikers. Toen zij het vak instapte, had niemand gehoord van ADHD, tegenwoordig heeft 90% van haar klas het, als ze de moeders moet geloven. Als ze vervolgens zegt dat het overdreven is en dat het kind zich in de klas absoluut niet als een ADHD-er gedraagd, moet ze zich er niet mee bemoeien.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jorien heeft denk ik ook ADHD.
Maar bij hem staat dat natuurlijk voor Alle Dagen High Definition. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik kan er absoluut niet tegen als dingen niet op mijn manier gaan. Denk dat dat wel de grootste slechtste eigenschap is van mij.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
- Te laat naar bed gaan
- Ik ben vrij lui - Ik heb moeite met veranderingen; ben altijd sterk gehecht aan patronen en structuren. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dus..
|
- bijdehand
- concentratiegebrek (gepaard met hoogbegaafdheid :$) - heel erg lui - betweter (ook ik heb het altijd goed uiteraard, ben niet voor niks hoogbegaafd) - Slaapritme, wat je geen ritme kunt noemen. valt allemaal wel mee. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben 'n samenvatting van 't hele topic bij elkaar ongeveer. Al heb ik geen adhd en ben ik geen homo.
Ik heb trouwens ook moeite met veranderingen, maar van structuur en vaste patronen kak ik na verloop van tijd in. De gulden middenweg daarin heb ik nog niet echt gevonden
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Noem eens een paar slechte eigenschappen van jezelf.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|