![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Kon er nog geen topic over vinden?
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beetje een vreemde keuze. Net of de voetballiefhebber sneller gaat kijken als Wilfred het 'baken' is...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verstandige keuze. Humberto
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was hij hét sportgezicht daar dan? Ik ken 'm nu eigenlijk alleen nog van Eredivisie Live.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Genee vind ik nou ook niet echt een held
|
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
|
__________________ PSV | Borussia Mnchengladbach |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goed nieuws, nu nog een vertrek bij eredivisielive.
Kan Tan eindelijk uit de kast wanneer hij verbannen wordt uit de voetbalwereld. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Genee is een goede presentator van VI, van de andere programma's vind ik het niet heel goed. Humberto is toch wel het dieptepunt van alles dus dat is een mooie opruiming!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Genee
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
De keuze met Umberto vind ik terecht , want ik vind hem helemaal geen voetbalman , hij kan net zo goed een modeshow gaan presenteren en ook bij Boulevard zit die er vaak en ook dit is niet erg , maar hij is geen voetbalman en heb toch liever een presentator die wat met voetbal heeft . Laat hem maar lekker andere leuke dingen doen ... een juiste keuze , want ik begon me eraan te ergeren . Peace . dat is mijn mening . |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vond em slecht gisteravond.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zal hem niet missen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Humberto Tan, wat een vreselijke man is dat.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
AFC Ajax
|
![]() Genee is wel ok.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoi
|
Genee
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoi
|
Tan @ voetbal
![]() Tan @ 538 of Boulevard
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed nieuws. Nu Tan nog weg bij Eredivisie Live.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dan zie ik nog liever Jan Joost.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vind hem eigenlijk wel meevallen tegenover sommige prutsers die ze bij RTL hebben, zoals Driessen
en Van Hooijdonk
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooi. Ophoeren met die sesamstraatpop. Maakt me niet uit wat voor spelletjes hiervoor gespeeld zijn. Alles is geoorloofd om dat stuk infantiliteit van de tv te krijgen.
Volledig ongeschikt om over voetbal mee te kunnen praten en toch doet hij alsof de kijker helemaal te dom is om te schijten. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Humberto niet langer sportgezicht RTL7
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|