Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19-03-10, 00:27 sad   #1

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Kon er nog geen topic over vinden?

Een domper voor Humberto Tan. De presentator is niet zo lang meer het sportgezicht van RTL 7. Dit bevestigt de persdienst van RTL aan Shownieuws.

Humberto zal na de zomer niet meer te zien zijn op de zender, omdat Wilfred Genee het voetbalgezicht wordt. RTL 7 wil een duidelijker profiel voor de zender en daar past Wilfred in, zo laat de persdienst weten. Tan moet plaats maken, want Genee wordt het gezicht van voetbal.

Presentator Tan zal nog wel het programma 'De mooiste goals ooit' presenteren, maar wat hij na de zomer precies gaat doen, is volgens RTL glazen bolwerk.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 19-03-10, 00:30   #2
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Beetje een vreemde keuze. Net of de voetballiefhebber sneller gaat kijken als Wilfred het 'baken' is...
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 00:39 wink   #3
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Verstandige keuze. Humberto
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 05:02   #4
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Was hij hét sportgezicht daar dan? Ik ken 'm nu eigenlijk alleen nog van Eredivisie Live.
EddyAlbena is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 09:39 surprise   #5
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Genee vind ik nou ook niet echt een held
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 11:56   #6
Johan Derksen en Wilfred Genee heb- ben in de contractonderhandelingen over hun programma Voetbal International bedongen dat Genee de presentatie van alle voetbaluitzendingen op RTL 7 mag overnemen van Humberto Tan. Dat bete- kent het vertrek van Tan bij de zender. “Ze zeiden: ‘Luister, we willen wel blijven bij RTL, maar dan moet Wilfred op donderdag in ieder geval de Europa League-wedstrijden presenteren.’ RTL heeft dat tegen heug en meug gedaan“, aldus Tan in Boulevard.

Derksen en Genee hebben gedreigd om te vertrekken naar Veronica met hun programma Voetbal International. “En om ze te houden voor RTL 7 wilden ze Tan weg hebben“, weet Albert Verlinde. Tan: “Dat is uiteindelijk waar het op neer komt, ja.”

In de media heeft Derksen meer dan eens uitgehaald naar Tan. Op de suggestie van Verlinde dat Derksen hier naar toe heeft gewerkt, zegt Tan: “Dat zijn jouw woorden.”

Overigens blijft Tan wel bij RTL. “Ze hebben gezegd: ‘We willen je niet kwijt voor de zender en voor RTL Boulevard.‘”
Wilfred Genee heeft woensdag direct na de uitzending van RTL Boulevard contact opgenomen met Humberto Tan. Genee vertelde hem dat hij het vervelend vindt dat Tan het veld moet ruimen bij RTL 7. “Hij zei: ‘Ik weet er niets van.’ Hij baalt er ook van. Dan balen we samen“, zegt Tan op Radio 538. Tan moet zijn werk op RTL 7 afgeven aan Genee. “Vorige week toen ik het hoorde was ik niet blij, nee. Gisteren werd het nieuws via Voetbal International bekendgemaakt. Daar was ik ook niet blij mee.”

Johan Derksen is met zijn voetbaltijdschrift Voetbal International hoofdsponsor van de gelijknamige voetbaltalkshow op RTL 7. Recentelijk sloot Voetbal International een nieuw contract met RTL, waardoor het programma met Wilfred Genee en Johan Derksen de komende jaren bij RTL te zien blijft. Eén van de voorwaarden van Derksen was echter dat Genee de presentatie van voetbaluitzendingen over mocht nemen van Tan. Daar is RTL mee akkoord gegaan.

Tan liet woensdag in RTL Boulevard weten dat hij daar niet blij mee is, maar heeft nu afgesproken met RTL om daar niet meer over te praten. “Het is voor iedereen een vervelende zaak“, gaf Tan donderdag toch aan op Radio 538. “De zender wil een herprofilering en daarom kiezen ze voor Wilfred en VI. Mij is ook verteld dat het mede een onderhandelingspunt was tussen VI en de zender dat Wilfred het programma zou doen. Dat is een keuze, dat kan. Op basis daarvan zeiden ze: ‘Ja, jammer. We willen wel graag dat je andere projecten doet voor ons. Kan dat?’ Ik zei: ‘Dat moeten we nog zien. Wat zijn dat dan voor projecten? Hoe dan?’”

Derksen heeft vaak uitgehaald naar Tan. Nu heeft hij dus bereikt dat Tan moet vertrekken bij RTL 7. “Ik heb geen idee waarom hij mij niet leuk vindt. Ik zou het je werkelijk niet kunnen vertellen. Hij vindt mij een slechte presentator. Dat kan.“
Heeft Derksen eindelijk z'n zin gekregen.

Oud 19-03-10, 14:20 wink   #7

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed nieuws, nu nog een vertrek bij eredivisielive.

Kan Tan eindelijk uit de kast wanneer hij verbannen wordt uit de voetbalwereld.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 15:28   #8

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Derksen: Tan mocht van mij best bij RTL blijven

Johan Derksen en Umberto Tan. FOTOMONTAGE AD/ANP
HILVERSUM - Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen klopt er niets van het verhaal dat Humberto Tan van hem weg moest bij RTL7.

Dat staat in het AD.

Derksen zou best bereid zijn om ook volgend seizoen bij RTL 7 weer wekelijks bij het tv-programma Voetbal International aan te schuiven, maar dan moest wel Humberto Tan weg bij de mannenzender. Zodat de overige voetbalklussen door goede collega Wilfred Genee konden worden overgenomen. RTL ging akkoord, exit Humberto Tan.

Sterk verhaal. Alleen: er klopt niks van, volgens Derksen in het AD. ,,Ik was er helemaal niet mee bezig om Humberto Tan weg te werken. Wilfred Genee is de betere voetbalverslaggever en in de categorie 'vriendelijke gastheren' is Jack van Gelder meer geschikt, maar van mij had Tan tot in lengte van dagen bij RTL mogen blijven. Ik was in onderhandeling met SBS, om het programma dáár onder te brengen. Dat feest ging niet door, omdat Wilfred intussen had vernomen dat hij bij RTL meer te doen zou krijgen.''

Hoewel Tan met RTL heeft afgesproken om over deze kwestie niks naar buiten te brengen, had hij eerder op de dag op Radio 538 toch in het kort zijn kijk op de dingen gegeven. ,,De zender wil een herprofilering en daarom kiezen ze voor Wilfred en VI,'' vertelde de presentator. ,,Mij is ook verteld dat het een onderhandelingspunt tussen VI en de zender was dat Wilfred het programma (lees: het voetbal, red.) zou gaan doen. Dat is een keuze, dat kan.''

Derksen bezweert dat hij bij RTL 'niks in de melk heeft te brokkelen'.
Een beetje wrang is het wel. Komende maandag begint Humberto Tan aan zijn laatste grote presentatieklus op RTL7. In het programma Goal! zal hij in elf afleveringen de 500 mooiste doelpunten aller tijden laten zien. Met commentaar van onder anderen Johan Derksen en Wilfred Genee. Aanvang 22.00 uur, onmiddellijk na afloop van Voetbal International.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 18:29   #9

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Genee is een goede presentator van VI, van de andere programma's vind ik het niet heel goed. Humberto is toch wel het dieptepunt van alles dus dat is een mooie opruiming!
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 18:31   #10
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Genee
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 18:53   #11
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke
Genee is een goede presentator van VI, van de andere programma's vind ik het niet heel goed. Humberto is toch wel het dieptepunt van alles dus dat is een mooie opruiming!
Ben het zoals zo vaak met je eens ; Genee heeft de juiste formule gevonden bij VI , maar als voetbalpresentator vind ik hem ronduit slecht en dat is ook niet erg . Je moet alleen weten waar je goed in bent en waar je slecht in bent .

De keuze met Umberto vind ik terecht , want ik vind hem helemaal geen voetbalman , hij kan net zo goed een modeshow gaan presenteren en ook bij Boulevard zit die er vaak en ook dit is niet erg , maar hij is geen voetbalman en heb toch liever een presentator die wat met voetbal heeft .

Laat hem maar lekker andere leuke dingen doen ... een juiste keuze , want ik begon me eraan te ergeren .

Peace . dat is mijn mening .
tjekkie is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 18:58   #12
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond em slecht gisteravond.
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 18:59   #13
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie

dat is mijn mening .
En ik maar denken dat je dit uit de VI gekopieerd had
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 19:49   #14
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal hem niet missen.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 20:12 rainbow   #15

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Humberto Tan, wat een vreselijke man is dat.

Oud 20-03-10, 09:05   #16
AFC Ajax

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus
Humberto Tan, wat een vreselijke man is dat.
Idd denk niet dat veel voetbal liefhebbers hem moeten

Genee is wel ok.
Jnk1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 12:58   #17
Hoi

Genee
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 12:58   #18
Hoi

Tan @ voetbal
Tan @ 538 of Boulevard
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 13:24 wink   #19
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed nieuws. Nu Tan nog weg bij Eredivisie Live.
Thieske is nu online   Met citaat reageren
Oud 27-03-10, 16:08   #20
AFCA!

w00h00's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan zie ik nog liever Jan Joost.
w00h00 is offline   Met citaat reageren
Oud 27-03-10, 16:13   #21
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind hem eigenlijk wel meevallen tegenover sommige prutsers die ze bij RTL hebben, zoals Driessen en Van Hooijdonk
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 13-05-10, 15:55   #22
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi. Ophoeren met die sesamstraatpop. Maakt me niet uit wat voor spelletjes hiervoor gespeeld zijn. Alles is geoorloofd om dat stuk infantiliteit van de tv te krijgen.

Volledig ongeschikt om over voetbal mee te kunnen praten en toch doet hij alsof de kijker helemaal te dom is om te schijten.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site