![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
nep-fries
|
en we gaan weer verder met nachtbraken...
Laatst gewijzigd door Bliksem; 09-06-10 om 08:51 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Olympische nachtbraken.
Dat wel, heb ik een goede reden, om laat op te blijven. De 1000 meter, zou weleens flink kunnen uitlopen, zoals de 500 meter. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sowieso een goed topic met de spelen
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
geen school/werk ofzo 's morgens? |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
nep-fries
|
Maar mijn colleges beginnen inderdaad laat. ik sta normaal gesproken niet voor acht uur op. overigens ben ik geen echte nachtbraker, want meestal ga ik doordeweeks rond 2 uur wel naar bed (ipv. de hele nacht wakker blijven) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
zo maar slapen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Maar ik wel, met de gouden medaille van Ireen Wust op de spelen ! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ene laatste nacht, Olympische nachtbraken.
Nog steeds niet slaperig, ga de tweede periode van de ijshockey wedstrijd nog kijken. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leuke wedstrijd om het brons.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zeker.
Ik heb me vermaakt. Tijd voor m''n bed. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aan het afkicken van de Olympische spelen.
Nu niet echt slaap. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
nep-fries
|
ik zit te twijfelen of ik zo al ga stemmen of niet... het is wel leuk, maar aan de andere kant is het weer zo koud buiten
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
nep-fries
|
ik ga toch maar niet. wel zonet eventjes het nieuwe album van gorillaz gedownload. omdat het op de Britse radio werd uitgezonden in z'n geheel is het nu voor de hele wereld beschikbaar. LEVE HET RIPPEN!!!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik weet ook nog niet of ga ik stemmen, niet echt thuis in de gemeente politiek.
Door landelijk partijen te laten leiden, vind ik eigenlijk onzin, op gemeente nivo vind ik de belastingen veel te hoog, die gemeenten bezuinigen bijna niet, ze wentelen dat gewoon af op de burger, misschien voor het eerst in m'n leven op de VVD stemmen misschien, eenvandaag had wel een leuke kieswijzer op locaal nivo, alleen voor grote plaatsen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
nep-fries
|
). Gelukkig is de PVV hier in Den Haag niet de grootste geworden!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Rustig
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, nog niet echt slaap.
Ik ga nog een 24 aflevering kijken. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
WHOOZT
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Karamba!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zo, film geloerd en afl. Dexter. Tijd voor baco's.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Loopt storm hier.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
In de nacht ook niet..
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heu...ik ben er anders wel
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
nep-fries
|
net even de nieuwe aflevering van Lost gezien... Wat erg dat ik weer een week moet wachten op de nieuwe...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nat. Geo. aan t loeren, Air crashes
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En Bear Grylls gekeken, nu tijd voor slapen.
Morgen 1 uur fitnessen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nog niet echt slaap, nog een 24 aflevering kijken.
Zijn de stappers al binnen ? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ben vanavond thuis gebleven, viel om 1 uur in slaap op de bank
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik was om 11 uur terug uit Heerenveen. Daarna nog ff naar de kroeg waar m'n zusje was met een vriendin van haar die ik wel interessant vind
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Telt 06.09 nog als nachtbraken
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ewa fawaka holmes?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pfoeeeee, net thuis van Zak. Oren suizen nog als een malle en ben kapot. Nu maar even slapen tot mrogenmiddag 2 ur.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Naar bed denk ik, ik hoop dat lukt, nog niet echt slaperig.
Heel wat gediscussieert de afgelopen uren op internet forums. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog even UFC kijken en dan maar het bedje opzoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
The Border aan het loeren op NG.
Om 4 uur maar slapen
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Aah, een nachtbaggertopic!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
nep-fries
|
http://www.youtube.com/watch?v=cQwwqajZXD8
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=NzjrWALh2P8
faam en fortuin
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wou eigenlijk naar bed.
Maar de buren zitten nu heel hard ruzie te maken, ik kan mee luisteren. Zal wat later worden. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dit valt eigelijk wel mee.
Ik heb ook eerder buren gehad die midden in de nacht ruzie maakten, maar als ze goed maakte kon ik ook mee genieten van de sex, vooral de vrouw maakte zeer veel kabaal, zag er niet slecht uit. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dus..
|
braken in de nacht X(
slechten combi! |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
nep-fries
|
hallo???
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yo!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
G'dag.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nachtbrakerstopic #4: in Australië voetballen ze 's nachts!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|