|
|
#251 |
|
Geniaal!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Echt wel .. hoe is die daar opgekomen he ?
Echt lachen .. Ok , ben net terug en heb een pittige dag achter de rug .. ff chilllen nu .. Klik ( weg ) en Clough ? Je hebt het leuk verpakt als je begrijpt wat ik bedoel . Dank je wel . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
Ik luister soms wel eens oude radioverslagen terug van heroïsche wedstrijden, en ineens viel het me op! Okay, Arno Vermeulen pakt z'n collega Jack van Gelder vast en roept 'Jackieee!' maar ik moest meteen aan jou denken. ![]() Uiteindelijk is jouw naam dus gewoon onlosmakelijk verbonden met de CL-winst van Ajax, of hij het nu bedoelde of niet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
Heel mooi stukje Tjek, precies zoals ik hem van je verwacht had, oprecht
Mooi ook dat je beschreef over dat je een band voelt terwijl je de users eigenlijk helemaal niet kent (maar ook weer wel). Ik heb niet echt dat ik geraakt wordt ofzo door dingen die ze schrijven, maar ikzelf maak soms wel eens iets mee waarvan ik denk: dit zullen ze op WZV denk ik wel leuk vinden.. Leuk om die verbondenheid van andere ook te lezen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Lees het stukje van Tjekkie nu pas. Wat een held.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Tjekkie, je bent echt tof.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Tjekmans
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Wat een held
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Ik waardeer je Tjek.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
Trouwens : Die finale zal ik natuurlijk nooit vergeten en het hoorde sowieso bij mijn prachtige voetbalmomenten . Ik kan niet iedereen apart bedanken .. kijk maar daar de tijd ..6.35 uur en dus moet ik zo weer rijden , maar cool jongens .. Er zit zelfs een Heraclied bij .. niet te geloven .. het moet niet gekker worden he ? Doeggggg , klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#261 |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ik ook, ga je zondag mee naar de Graafschap Tjekster
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Ik dacht dat Tjekkie ook gewoon op Fok! zat....
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Mooi stukje man
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Hij is nog clean
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Als ik Tjekkie ooit in het echt zou tegenkomen, zou ik 'm zeker even lekker knuffelen.
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ik zou Tjekkie proberen te overtuigen om een Feyenoorder te worden. En ik ben op de goede weg, al zijn lofuitingen in het Feyenoordtopic
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Hij heeft Ajax één van de mooiste clubs van de wereld genoemd hoor.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Weet niet wat ik moet zeggen . Echt waar .. ben 5 minuten aan het denken ... Ok,, soms moet je niets zeggen en het alleen opslaan in je hoofd en nooit meer vergeten . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#272 |
|
En als hij geen Feyenoorder wordt, wil ik ooit een dagje meerijden in zijn vrachtwagen
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Ik wil gewoon een keer bier drinken met Tjekkie!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Tjekbaas drinkt geen bier jonguh. En daar komt hij zelfs mee weg, en dat zeg ik niet snel
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Sowieso. En een aai over zn bol.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|