Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 04-02-10, 22:31   #1

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Even een topic over Lockerz. Ben wel benieuwd of hier al een aantal ervaring mee hebben.

Wat is Lockerz?
Lockerz(.com) is een site waar je met inloggen en dagelijks reageren punten kunt verzamelen om die vervolgens uit te besteden. Inloggen is 2 punten, dagelijks reageren is ook 2 punten (als je 20 mensen hebt uitgenodigd krijg je een Z-list status, dan krijg je ipv 2 punten 4 punten). Voor 100 punten heb je vaak al een PS3 spel, en hoe hoger je saldo, hoe meer gadgets etc. je kunt bestellen. Ze hebben vanalles. PS3 spellen, Xbox spellen, DS spellen, Macbooks, iPods, vanalles.

Je kunt alleen deelnemen aan Lockerz als je van iemand een uitnodiging hebt gehad.

Heeft hier iemand al ervaring met Lockerz?
Nash is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 04-02-10, 22:38   #2
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ooit is gekeken. Dat puntensysteem schiet niet op.

Volgens mij zag ik toen ook allerlei vage voorwaarden staan.

Oud 04-02-10, 22:50   #3

Dat systeem schiet echt wel op hoor. Je hebt al snel PS3 spellen.

Maar klopt. Je gegevens mogen aan derden worden verstrekt. In ruil daarvoor mag jij dus spul bestellen. Bedrijven betalen Lockerz om aan gegevens te komen.
Oud 17-02-10, 20:44   #4

Prijzen staan erop .
Oud 17-02-10, 21:57   #5

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb jij er al enige ervaring mee Geaudenzeaun?

Zie op deze site het volgende:
Is Lockerz.com a legitimate website?

As a testament to the legitimacy of Lockerz.com, its CEO, Kathy Savitt, used to be Vice President at Amazon.com and the CMO at American Eagle. Lockerz.com major financial contributors is Liberty Media, which owns a major part of Time Warner, which is the firm that supports Bodybuilding.com and QVC.
Al geloof ik nooit in dit soort dingen...
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 22:08   #6

Ik heb zelf nog niets uitbetaald gekregen ofzo, maar wel internet afgespeurd naar verhalen over Lockerz. Ik lees alleen maar vragen over of het scam is, maar nog geen enkele bevestiging gehad. Op youtube zijn filmpjes te vinden van mensen die een pakketje hebben gekregen van Lockerz met daarin hun prijs.
Oud 18-02-10, 01:51   #7
nep-fries

ik zeg altijd maar: "voor niets gaat de zon op".

meestal delen ze nepspul uit of kom je niet makkelijk aan die punten. ze gaan het je in ieder geval niet makkelijk maken. En hou ook rekening met hoge verzendkosten!

sowieso zie ik mij niet elke dag inloggen en ik ga zeker geen vrienden spammen om lid te worden. mensen die mij dat soort mailtjes sturen (zeker als het van die domme doorstuurmailtjes zijn), komen in mijn banlist, want het is gewoon heel erg irritant.
Don Turba is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site