|
|
Oorspronkelijk geplaatst door Damzkie
Iemand een samenvatting? 
|
Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
Zo, dat was een mooie meeting 
Begon al goed, moest eerst 20 minuten door de stromende regen naar 't station fietsen, kom wel zonder vertraging in A'dam aan, wonderbaarlijk genoeg . Ik had nog een half uur tot Denthemen zou komen, dus ik haalde even een hamburgertje uit de muur en bestelde nog een patat mayo bij de Smullers (of hoe die tent ook heet). Afijn, smsje van Dennis dat ie er al is, maar nog even moet pinnen. Ik hem zoeken, want hoe moeilijk kan dat nou zijn, een kleine gast in een tof wagentje bij een pinautomaat. Niet kunnen vinden, ik loop naar buiten, hoor ik m'n telefoon afgaan. Opeens Dennis aan de telefoon waar ik ben.
'Ja, tegenover de Döner Company'
'Oh, ik kijk wel even.
Oh wacht, ik ook'
2 meter verderop Dennis 
Wij dus op weg naar the Globe, nog 1x 2 meter te ver gelopen, ik stond echt te kijken hoe snel dat wagentje van hem 180 graden kan draaien Toen we daar uiteindelijk kwamen, was er dus helemaal niemand Zelfs KK niet, die toch echt had gezegd dat ie er als eerste zou zijn. Afijn, half uurtje later komt KK dus wel binnen. En dan komt tot onze schrik een ekte topboy naar ons toe lopen en wij hadden geen idee wie het was. Tot we opeens hoorden
´Goeiedag (met een zachte 'g' uiteraard), ik ben Robbie' 
Niet veel later komt ook de lieftallige Riro binnenlopen en daarna Don Turba. Dat is trouwens echt een fantastische idioot, maar daarover later meer. Don Turba en KK hebben trouwens niet gevochten, stelletje leugenaars.
Na een tijdje kwam ook De Brandweer binnen met z'n Ajax-jack met een sigarettengat erin en toen ging het snel. Volgens mij eerst Nico de pinda, daarna Silenus, Jasza en Aanvoerder, daarna Suijk en last but not least Sjimmie. (Ik hoop echt dat ik nu niemand vergeet ).
Intussen hadden de mensen die als eerst gearriveerd waren al wat te eten besteld en KK kon z'n reputatie niet eens waar maken. Zat wat te zeuren over Albert Heijn friet en alhoewel het inderdaad niet heel goed was, was 't best te vreten. Spareribs waren trouwens wel goed te vreten, aanrader.
Ik had ondertussen ook al 1 heel biertje op, wat ik best een prestatie vond. Het tempo van Robbie was echter niet bij te benen, want die was om 9 uur al bijna van de kaart. Kan ook door sjimmie komen, die hem in een houdgreep bier voerde. Don Turba was verstandig genoeg uit de buurt gebleven van sjimmie, want die mongol had al 2x zijn drank over sjimmie heengegooid. Of dat nou per ongeluk was of niet, ben ik nog steeds niet over uit.
Die sjimmie is trouwens echt een beest Iedereen verwachtte een dwerg die maar net over de drempel heen kon springen, maar hij was 2x zo breed als KK en maar een halve kop kleiner . Heeft ook nog bijna m'n pols gebroken, de lamlul. Moest zeker iets compenseren .
Intussen waren we Aanvoerder ook weer kwijt. Die was gaan pinnen en liep vervolgens naar het Leidscheplein? De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen?
Silenus was om half 11 nog steeds goed verstaanbaar, wat een grote vooruitgang was vergeleken met de 1e meet. Dennis was intussen al naar huis gegaan vanwege de gladheid, maar niet voordat zijn moeder hem in een smsje had gestuurd: 'Ben je dom ofzo?!'
Dennis zijn moeder 
Verder kan ik me vrij weinig herinneren omdat de rokers steeds heen en weer liepen van de rokersruimte naar de tafel, nog wat verhalen over forumlui opgehaald en een paar lui (De Brandweer en Don Turba geloof ik) zijn nog naar de Mac geweest. Die kipburger, van wie die ook was, had ik ingepikt, maar die was niet te vreten. Kipnuggets wel weer.
Tijdens een 'vechtpartij' heeft Silenus, die er niet eens aan meedeed, in zijn enthousiasme trouwens nog de halve tent afgebroken. Elleboogjes horen op het veld thuis, niet in de kroeg.
Daarna alsnog met z'n allen naar de rokersruimte verplaatst, alwaar we gezamenlijk in blije liederen uitbarsten over o.a. onze Brabantse topboy Robbie, waar echt niks zinnigs meer uit kwam Behalve dan dat alle Ajacieden top waren, maar dat is algemeen bekend.
Vervolgens was het voor mij tijd om naar huis te gaan, want ik voelde me niet helemaal 100% (die kipburger was echt niet goed ), dus de laatste trein gepakt. Alles ging goed, totdat ik mijn overstap in Amersfoort moest hebben. Aanrijding geweest Zit je daar dus in de kou op 't station. Uiteindelijk 3 kwartier later nog een extra trein die reed, waardoor ik met fikse vertraging mijn weg naar het mooie idyllische Almelo kon vervolgen. De kou viel daar trouwens wel mee, fietsend naar huis.
Al met al een geslaagde meet .
Dennis is en blijft een toffe gast.
KK is minder intimiderend dan hij zich doet voorkomen op het forum, maar ook tof.
Robbie is echt geweldig, fantastisch dat ie d'r was 
Riro lieftallig als altijd. Alhoewel ze wel moet leren wat 'nee' betekent 
Don Turba is dus in het echt een nog grotere idioot dan op het forum. Praat echt veels te veel 
De Brandweer, Jasza en Aanvoerder niet veel gesproken, de 1e nog het meest. Lijken me alle drie wel toffe gasten.
Sjimmie is dus een beest, maar wel een relaxte gast Maakt ook dezelfde soort grappen als op het forum
Nico is geen pinda helaas Wel aardig
Suijk ook weinig gesproken, maar wel aardig
Silenus was deze keer wel verstaanbaar en er kwam ook genoeg zinnigs uit z'n mond 
Grote afwezige was tjekkie helaas 
|
Oorspronkelijk geplaatst door Silenus
Oorspronkelijk geplaatst door Grulez
Wachten is op het verhaal van Silenus 
|
Ik heb me best netjes gedragen!
Ik was er ook pas om 18.30u omdat dhr. Jasza weer eens veel te laat kwam en dhr. Aanvoerder besloot om op Amstel UIT de trein te stappen terwijl wij er net IN stapten. Maargoed, nog even met z'n 3en snel naar de hoeren geweest en daarna naar de sportsbar waar iedereen al hard aan het tanken was. (Volgens mij deden ze al twee uur over één biertje maargoed, dat vergeten we maar even)
De helft kende ik al uiteraard, zijn m'n beste homies-4-life jwt (Den, Riro, Rumille, Knikkerkoning) en de andere helft (Nico,Rob, Don Turbo turbo!! en De Brandweer) kende ik nog niet, maar dat bleken in tegenstelling tot wat iedereen denkt geen complete randmongolen te zijn. Het moment dat ik Robbie voor het eerst de hand schudde zal ik nooit vergeten en schaar ik nu al bij de hoogtepunten van 2010. Toch altijd spannend, zo'n echte hooligan ontmoeten.
Nou goed, er werd hard gepilst, en op dat moment besefte ik dat het niet verstandig was dat mijn avondeten uit precies één kaassouflé bestond. Nu zou De Brandweer of Don Turbo turbo!!!1 naar de mac gaan, maar ik heb verdomme nooit een mcchicken gezien!
Aanvoerder kwam na twee slokken bier al met rare opmerkingen. We zaten met Robbie, Aanvoerder, Jasza en ik wat te zeveren over Go Ahead-FC Den Bosch van zondag en dat we Go Ahead-uit loten voor de beker. Zegt Aanvoerder: "Goh, wel toevallig eigenlijk, Deventer. Daar werk ik".
Ik dacht , Jasza dacht , zegt 'ie ineens: Oh wacht nee, was effe in de war met Den Bosch.

Maargoed, die gast was dus snel gevlogen, en wie kwam er toen binnen?! Een acteur uit Everybody loves raymond! Brad Garrett! (Effe opgezocht) Na Pietje Velthuizen (werd node gemist op de meet) alweer een celebrity. Brad blijkt uitstekend Nederlands te spreken en gaat op VBL onder de naam 'Suijk' door het leven.
Zelfs Sjimmie kwam nog binnen (veel te vroeg, hij zou pas om 23u komen! ), en waar je een kleine magere kabouter verwachtte was het meer een soort hooligan.
Nou goed, later eh, werd het bij mij ook allemaal een beetje vaag ( ), de borrel verplaatste zich een beetje naar het rokershol, en ik moet wel zeggen dat het erg kansloos is als mensen dan 'om stoer te doen' of 'omdat ze dronken zijn' MEE GAAN ROKEN terwijl ze normaliter echt nóóit een sigaret in hun handen hebben! Echt erg kansloos.
Nou blijkbaar zijn we daarna nog naar een andere bar geweest, lees ik nu dat ik toeristen heb lastiggevallen en ben ik blijkbaar met Jasza naar het CS gelopen. Het was vanochtend weer zo'n ochtend dat je dacht: "Holy shit, hoe ben ik thuis gekomen? Ach boeiend, ik lig in ieder geval in m'n eigen bed. Prima."
En als je dat gevoel hebt, weet je dat het weer een mooie avond was. En dat was het. Voor de volgende meet stel ik het volgende voor: Minder zuipen op het begin, en meer op het eind, zodat we nog kunnen gaan dansen ofzo (en verhalen maken).
Meeters, het was weer mieters! (Haha, hoe komt 'ie erop)
|