|
|
#1 |
|
Ja een Brabant meet met speciaal bier, Tilburgse snacks en ambachtelijke worsten
!Nu ff serieus, omdat Darkie en Godenzoon niet konden komen op de komende meet wilde ik ze wel een keer meeten in Eindhoven om daar te pilsen. Misschien dat er meer mensen willen? Nog geen datum/tijd maar dat kunnen hier dan wel even voor zorgen, ik neem aan dat er een datum moet komen waar wij drieen op kunnen want daar gaat het in eerste instantie tenminste op ![]() Plaats: Eindhoven DOen: Speciaal bier drinken en zachte G's proberen te hosselen Wanneer: 6 maart, een zaterdag Tijd: Zien we dan wel ![]() Wie: Darkie Geaudenzeaun KK Breach |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kickje.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
I'm in.
![]() Briets moet eigenlijk ook komen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Brabant
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
In het weekend een keer lijkt me? Ik stel de 27ste voor.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hier heb ik wel oren naar
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het liefst een vrijdagavond.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Afhankelijk van tijd en datum heb ik wel interesse...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Zachte G's hosselen?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
tvp
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Brabant :'0
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Go Your Own Way
|
Ik kan nooit in het weekend.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() Week erna dan? |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() En radje draaien doe ik voortaan altijd in de Alex. (of ja altijd, die ene keer in de twee maanden dat ik er kom )
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Brabant
.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Maar kunnen jullie dat weekend erna dan? 5 maart ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
De Stunt is volgens mij op sterven na dood. Boston Pub is iig wel over de kop.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
WIE gaat er mee ?!?!
Oh en hoe doen we dat dan. Blijven pitten in Eindhoven ofzo? Anders pak ik zaterdag vrij. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Waarom niet op zaterdag? Kan ik mooi vanuit m'n werk de bus pakken en zie ik wel waar ik terecht kom snachts. Desnoods heel de nacht doorhalen en zondags ff eredivisie meepakken in de kroeg
.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Je komt er anders maar al te graag!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik meld mij. Jammer dat het in Eindhoven is, maar het is sowieso lekker dichtbij. Dus ik kan tot laat blijven en heb zelfs wel een slaapadresje in E'hoven. Maar dit keer ligt de nadruk wel op eten he Ritsel. Want dat heeft me vorige keer bijna letterlijk genekt.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
6 maart in Eindhoven dus. Dat is een zaterdag. Zet het in je agenda!
Oh ik zie dat Darkie het liefst eeen vrijdag wil, misschien omdat er dan jonger publiek is? Maar dan mogen jullie ff uitmaken of het een zaterdag of een vrijdag wordt, maakt mij niet uit.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een Brabant meet hoort natuurlijk in de hoofdstad.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Aah, er wordt een datum genoemd
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
maar vooral omdat ik vaak zaterdagavond moet werken. Moet dan maar even vrij vragen. ![]() En even een slaapplekkie zoeken.
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kut kut kut, 5 maart moet ik voetballen. 6 Maart dan maar..
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Trouwens grote kans dat mijn vriendin die avond dan ook gaat.
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
![]() Vraagt ze met wie ik op stratum ben. "Ja uhmn.. met wat internet vrienden. Of zoals Robin dan zou zeggen, met mijn voetbalteam.
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() Alex ben ik nog nooit geweest. Wel de Thomas (pro) en gruweltenten als Costa en Bongo Beach ofzo. Die laatste was echt te zielig voor woorden
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dndiek en Silemênnus moeten het logistiek gezien ook wel simpel tot Eindhoven kunnen redden..
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|