|
|
#1 |
|
Aangezien ik mensen in de SC er ook wel eens over hoor en ik nu zelf toch (weer
) voor een nieuwe televisie wil kijken dit topic.Wat zoek ik: Sowieso Full HD, 94cm. Mijn budget is ong. 900 euro (voor de tv, dus geen surround set of zo erbij). Zijn er mensen die er redelijk verstand van hebben die een tip hebben? Zelf kwam ik deze tegen: http://www.plasma-discounter.nl/led-tv/samsung-led-tv/samsung-ue37b6000-art-114972.htm Lijkt mij een mooie televisie. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
http://www.correct.nl/artikel.php?SUBMENU=Assortiment&DIVISIE=consumer&K LASSE=1&KLASSEOMS=Televisie&SOORTOMS=Plasma+Televi sie+28%22+t%2Fm+77%22+(70-177cm)&VOORRAADSOORT=A&SOORT=9584&ARTNR=346867
Van 3000 voor 800e, je bent een dief van je portemonnee als je het niet doet. Sowieso zijn het uitstekende tv's van Panasonic, plasma is prima en je hebt een prima grote. Ik zou er echt niet eens over twijfelen, dennis. Ik kwam dit toevallig tegen via een collega van de week; mijn moeder heeft deze laatst ook gekocht, het is echt een prima ding. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
106CM krijg ik hier gewoon niet in mijn kamer. 94 CM is gewoon echt nét aan..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Voor wat voor kamer ga je dan zo'n tv kopen? Je kan hem ook aan de muur hangen eventueel he. Maar je gaat toch niet op 2meter van zo'n tv zitten?
. En dan past die extra 10cm niet?Moet je ff verder bij ze kijken, want ze hebben dus wel echt mega kortingen. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
En als ik hem neerzet dan past hij precies met een breedte van ong tussen de 90 en 100 cm |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dan moet je hem, wat zal het zijn een centimer of 20 naar voren halen om die ruimte te maken? Ik zou een beetje gaan kloten, of het laten doen
, want dit is gewoon meer dan 50% op een hele goede tv.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sony Bravia 2
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik ben onwijs tevreden met mijn Philips Full HD met ambilight. Geen flauw idee wat ie gekocht heeft, maar het is echt een top ding.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
Met alles gewoon perfect beeld.. Coax, HDMI, Component, S-video. Ik ben na mijn BenQ en LG iig om. Alleen nog maar Sony of, zoals BS al zei, Panasonic (wel de Viera serie natuurlijk). |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Keuze nieuwe televisie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|